abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68467607
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:39 schreef Fuente het volgende:

[..]

Blegh!
helemaal mee eens
  † In Memoriam † dinsdag 28 april 2009 @ 17:51:14 #152
7074 moussy
kuttekop
pi_68467670
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:04 schreef Rewimo het volgende:
O da's al net zoiets als die lui die bellen en je "informatie" willen sturen. Als je per ongeluk een keer "ja" zegt in zo'n gesprek dan heb je een contract aan je broek Dat flikken ze ook graag bij oude mensen.
zo kregen wij de aanbieding om informatie te krijgen van essent, máár als je het niet binnen 4 dagen terug zou sturen zat je vast aan een contract van 3 maanden. We hoefden dat pakket ook niet, mafkezen!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:04:34 #153
251975 kissaa
fka: kissa
pi_68468116
Ik heb me vorige week hier aangemeld: http://www.infofilter.nl/InfoWWW/php/do_home2.php

Nu ben ik (hopelijk) de volgende drie jaar van het gezeur en gebel af
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 28 april 2009 @ 18:05:48 #154
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68468148
hier iedere 3 weken telefoon van de energiemaatschappij, en ik krijg ze maar niet duidelijk gemaakt dat ik geen energie afneem
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:09:47 #155
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68468291
Oh wat een nare praktijken allemaal. Ik was vroeger nog wel redelijk beleefd, maar tegenwoordig als ik alleen al de naam hoor, met een afgeschermd nummer, kwak ik gewoon de hoorn erop met een 'geen interesse'. Echt hoor, kan daar heel slecht tegen.

Wij hebben hier trouwens ook weer wat. Was het al weer helemaal vergeten tot ik in de trein naar huis zat.
Ik heb vanmorgen, zoals normaal de bijkeukendeur op slot gedraaid en toen ik er toch nog weer even inwilde bleek het slot ineens stuk. De sleutel ging er nog wel in, en een stukje omdraaien ook, maar echt van het slot halen ging met geen mogelijkheid. F. nog geprobeerd enzo. Ik heb er net nog een paar klappen op gegeven, maar echt geen beweging.
Toevallig stond er een auto van de plaatselijke slotenboer voor de deur, die waren bij de overburen en volgens die man kan het wel eens heel goed zijn dat de cilinder gewoon stuk is.
Helaas staat dus als ons gereedschap in de bijkeuken dus we kunnen nergens bij.

Mijn vader komt strakjes helpen, wrsch om het ding uit te boren en we willen nog even proberen met een duikfles die F. nog in de auto heeft liggen er een stoot lucht doorheen te jagen maar ik heb er een hard hoofd in.
Sasha had mazzel, diens potjes olvarit voor nood staan in de keuken, dus die kon net eten, maar ik kan verder nergens bij. Koelkast en voorraadkast staan allebei ook in de bijkeuken. En ook het poezeneten.
God wat ben je dan ineens onthand zeg.

En verder is het knap balen als de cilinder idd stuk moet, want we hebben dezelfde voor de achterdeur dus moeten we evt. ook weer een dubbele nieuwe kopen om dezelfde sleutels te kunnen hebben.
pi_68468662
jeejtje be dat is niet leuk. vooral omdat je nu niks kunt.

we zijn de hele tijd aan het mopperen hier. de oudste kan het traphekje openen
mama van 3 kids!
pi_68468872
Tjee BE dat is onhandig ! Helaas hier met de achterdeur gehad die wilde ook niet meer open of dicht en inderdaad cylinder kaduuk. Gelukkig waren wij binnen en konden we via de voordeur erin en eruit. Mijn paps heeft toen maar een nieuwe erin gezet.

Succes ! (en wat doe je nu met je eigen eten en je poezebeesten)
pi_68468988
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:20 schreef Popples het volgende:
jeejtje be dat is niet leuk. vooral omdat je nu niks kunt.

we zijn de hele tijd aan het mopperen hier. de oudste kan het traphekje openen
Link ! Hier hebben we ze toen weg gehaald, Merijn ging er toch overheen ipv er doorheen (en dan boven aan de trap heeft ons wel een aantekening bij het CB opgeleverd want andere kind was nu onveilig
Nou liever beter opletten , haakje op deur van jongste dan Merijn van 12 treden naar beneden gelazerd.
pi_68469141
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:30 schreef Stout het volgende:

[..]

Link ! Hier hebben we ze toen weg gehaald, Merijn ging er toch overheen ipv er doorheen (en dan boven aan de trap heeft ons wel een aantekening bij het CB opgeleverd want andere kind was nu onveilig
Nou liever beter opletten , haakje op deur van jongste dan Merijn van 12 treden naar beneden gelazerd.
morgen gaan we ook een haakje halen voor op hun deur. klink omhoog heeft ook geen zin want ze kan hem toch open maken dat heeft ze bij mijn ouders ook al geflikt.
ze is 2 jaar dus hoe ze het elke keer voor elkaar krijgt om dingen open te krijgen is ons een raadsel.
zondag avond was het me al opgevallen dat het hekje open stond en zij wegliep de grappen dus ik dacht dat ik het vergeten was maar net deed ze het weer
mama van 3 kids!
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:37:49 #160
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68469270
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:27 schreef Stout het volgende:
Tjee BE dat is onhandig ! Helaas hier met de achterdeur gehad die wilde ook niet meer open of dicht en inderdaad cylinder kaduuk. Gelukkig waren wij binnen en konden we via de voordeur erin en eruit. Mijn paps heeft toen maar een nieuwe erin gezet.

Succes ! (en wat doe je nu met je eigen eten en je poezebeesten)
Wij gaan straks wrsch patatjes halen. Geluk bij een ongeluk.
Hoewel ik ook gewoon nog even eten zou kunnen halen, want ik kan wel bij mijn pannen enzo. Maar goed, eerst maar eens afwachten wat mijn vader straks nog weet te prutsen.
pi_68469502
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:54 schreef Estrys het volgende:

En ik werk bij een welzijnsinstelling die geld krijgt uit subsidies om ouderen te helpen (maaltijden e.d) Stel vuile oplichters, indirect stelen ze gewoon van die oude mensjes
*weer even onder steen vandaan komt*

Hier heeft een 'vriendelijke' meneer van het liliane fonds bij mijn dementerende (maar nog zelfstandig wonende) oma van 92 jaar een maandelijkse donatie losgel*lt... Icl handtekening en girogegevens. Hij is dus binnengeweest.. Dat noemt zich dan een goed doel.. We zitten inmiddels in de hoogste boom

Misselijke rotstreek vind ik dat! Arme mens weet wel dat er iets of iemand is binnen geweest maar niet meer hoe of wat. Bah!

*Weer onderduikt*
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
pi_68469568
Patatjes zijn een heel goed excuus BE! Je weet maar nooit hoe het straks allemaal gaat lopen en dan hebben jullie iig al vast iets gegeten
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
pi_68469703
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:45 schreef Babygirl het volgende:
Patatjes zijn een heel goed excuus BE! Je weet maar nooit hoe het straks allemaal gaat lopen en dan hebben jullie iig al vast iets gegeten
helemaal mee eens.. elk excuus aangrijpen
  Moderator dinsdag 28 april 2009 @ 18:51:08 #164
5428 crew  miss_sly
pi_68469756
En net toen ik had gepost dat ik zooo geen zin had om te werken, ging alles op kantoor spontaan uit
Grote stroomstoring in de buurt, hele blok plat. Dus tja, dan zoek je wat werk zonder electriciteit, maar dat was niet heel erg veel. En net toen ik schaap had gebeld om me te komen halen, ging alles weer aan. En toen mocht schaap (onze IT-beheerder) toen hij op kantoor arriveerde meteen de server etc weer aan de praat krijgen. Dus ipv lekker vroeg door omstandigheden thuis te zijn, was ik nog later dan anders

Estrys, herkenbaar verhaal, van een aantal jaar terug al. Er loopt hier op Fok ook een topic over. Ik herkende ze, dus heb me er niet in laten luizen, maar het zijn echt hele nare praktijken.

BE, patatjes, jammie De reden is wel wat minder prettig natuurlijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_68469908
BE wat onhandig
Hopelijk krijg je hem nog weer open!

Hier waren wij per ongeluk ineens lid van energie direct, maar daar ben ik met wat moeite wel weer zonder kosten vanaf gekomen.
pi_68469926
Ahw BE wat rot maar geniet wel van je patatjes dan

Estrys wat misselijk is dat zeg zulke dingen, en het verhaal van Babygirl ook, bah

Hier ook vrij kortaf tegen telefonische enqueteurs en zulks. Niet onbeschoft maar gewoon, resoluut, als ik iets nodig heb dan ga ik er zelf wel achteraan en het uitpluizen enzo.
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:26 schreef Ynske het volgende:
[..]

dat is wel slim ja
[..]

hier gister voor 9,50 wat gekocht, maar kreeg geen zegeltje
9,50 is dan ook geen 10,- dat scheelt misschien

Bluh we zijn net terug uit Leiden, gewoon ruim 2 uur gedaan over een stukje van 25 minuten fijn zo'n omleiding enzo.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 28 april 2009 @ 18:58:30 #167
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68469982
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:56 schreef huuphuup het volgende:

Estrys wat misselijk is dat zeg zulke dingen, en het verhaal van Babygirl ook, bah

Hier ook vrij kortaf tegen telefonische enqueteurs en zulks. Niet onbeschoft maar gewoon, resoluut, als ik iets nodig heb dan ga ik er zelf wel achteraan en het uitpluizen enzo.
[..]

Bluh we zijn net terug uit Leiden, gewoon ruim 2 uur gedaan over een stukje van 25 minuten fijn zo'n omleiding enzo.
ja, maar bv bij de AH krijg je t zegeltje dan wel. enfin, uiteindelijk zijn die beesten best duur als je kijkt wat je ervoor moet uitgeven
Today is life -

Dale Carnegie
pi_68470016
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:56 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Fijn hé autorijden in Nederland...
pi_68470099
mmmm Morgen toch maar ff op zoek naar mondkapjes...ook in Nederland zijn nu 6 mogelijk slachtoffers van de griep... nog ff de uitslagen afwachten maar vind het nu wel eng worden
pi_68470133
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:58 schreef Ynske het volgende:

[..]

ja, maar bv bij de AH krijg je t zegeltje dan wel. enfin, uiteindelijk zijn die beesten best duur als je kijkt wat je ervoor moet uitgeven
bij onze AH niet hoor...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 28 april 2009 @ 19:05:16 #171
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68470224
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:03 schreef Vicky het volgende:

[..]

bij onze AH niet hoor...
dan hebben wij hier een vriendelijke AH
Today is life -

Dale Carnegie
pi_68470254
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:58 schreef Ynske het volgende:

[..]

och ze zijn gratis uiteindelijk. Je hoeft de zegeltjes niet te kopen verder zoals bij die zegelboekjes. Het enige is dat je redelijk wat moet uitgeven voordat je een zegeltje krijgt maar goed de actie duurt tot eind juni dus je hebt wel even om te sparen.
overigens kreeg ik bij AH echt geen zegeltjes en ook geen voetbalplaatjes als ik onder het vereiste bedrag zat. Hier niet, in W. niet, in R. niet en in L. niet. Misschien heb je dan gewoon mazzel met jouw AH.

Ja Stout het is genieten, dat verkeer haha, vanavond maar es even een alternatieve route zoeken want ik zag dat de werkzaamheden nog tot eind juli duren...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68470349
Oh overigens red ik met gemak de tien euro per keer bij de Hema (*gat in hand enzo ) dus als ik zegels krijg zal ik ze bewaren voor je Jelief, en als jij al voorzien bent zal k ze naar een ander sturen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68470455
Stout dat is wel flink langzaam rijden en omrijden dan Balen.
pi_68470510
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:11 schreef freecell het volgende:
Stout Huup dat is wel flink langzaam rijden en omrijden dan Balen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')