zo kregen wij de aanbieding om informatie te krijgen van essent, máár als je het niet binnen 4 dagen terug zou sturen zat je vast aan een contract van 3 maanden. We hoefden dat pakket ook niet, mafkezen!quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:04 schreef Rewimo het volgende:
O da's al net zoiets als die lui die bellen en je "informatie" willen sturen. Als je per ongeluk een keer "ja" zegt in zo'n gesprek dan heb je een contract aan je broekDat flikken ze ook graag bij oude mensen.
Link ! Hier hebben we ze toen weg gehaald, Merijn ging er toch overheen ipv er doorheen (en dan boven aan de trapquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:20 schreef Popples het volgende:
jeejtje be dat is niet leuk. vooral omdat je nu niks kunt.![]()
we zijn de hele tijd aan het mopperen hier. de oudste kan het traphekje openen
morgen gaan we ook een haakje halen voor op hun deur. klink omhoog heeft ook geen zin want ze kan hem toch open maken dat heeft ze bij mijn ouders ook al geflikt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:30 schreef Stout het volgende:
[..]
Link ! Hier hebben we ze toen weg gehaald, Merijn ging er toch overheen ipv er doorheen (en dan boven aan de trapheeft ons wel een aantekening bij het CB opgeleverd
want andere kind was nu onveilig
Nou liever beter opletten , haakje op deur van jongstedan Merijn van 12 treden naar beneden gelazerd.
Wij gaan straks wrsch patatjes halen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:27 schreef Stout het volgende:
Tjee BE dat is onhandig ! Helaas hier met de achterdeur gehad die wilde ook niet meer open of dicht en inderdaad cylinder kaduuk. Gelukkig waren wij binnen en konden we via de voordeur erin en eruit. Mijn paps heeft toen maar een nieuwe erin gezet.
Succes ! (en wat doe je nu met je eigen eten en je poezebeesten)
*weer even onder steen vandaan komt*quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:54 schreef Estrys het volgende:
En ik werk bij een welzijnsinstelling die geld krijgt uit subsidies om ouderen te helpen (maaltijden e.d) Stel vuile oplichters, indirect stelen ze gewoon van die oude mensjes![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:45 schreef Babygirl het volgende:
Patatjes zijn een heel goed excuus BE! Je weet maar nooit hoe het straks allemaal gaat lopen en dan hebben jullie iig al vast iets gegeten
9,50 is dan ook geen 10,- dat scheelt misschienquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is wel slim ja
[..]
hier gister voor 9,50 wat gekocht, maar kreeg geen zegeltje
ja, maar bv bij de AH krijg je t zegeltje dan wel. enfin, uiteindelijk zijn die beesten best duur als je kijkt wat je ervoor moet uitgevenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:56 schreef huuphuup het volgende:
Ahw BE wat rotmaar geniet wel van je patatjes dan
![]()
Estrys wat misselijk is dat zeg zulke dingen, en het verhaal van Babygirl ook, bah![]()
Hier ook vrij kortaf tegen telefonische enqueteurs en zulks. Niet onbeschoft maar gewoon, resoluut, als ik iets nodig heb dan ga ik er zelf wel achteraan en het uitpluizen enzo.
[..]
9,50 is dan ook geen 10,- dat scheelt misschien
Bluh we zijn net terug uit Leiden, gewoon ruim 2 uur gedaan over een stukje van 25 minutenfijn zo'n omleiding enzo.
Fijn hé autorijden in Nederland...quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:56 schreef huuphuup het volgende:
Ahw BE wat rotmaar geniet wel van je patatjes dan
![]()
Estrys wat misselijk is dat zeg zulke dingen, en het verhaal van Babygirl ook, bah![]()
Hier ook vrij kortaf tegen telefonische enqueteurs en zulks. Niet onbeschoft maar gewoon, resoluut, als ik iets nodig heb dan ga ik er zelf wel achteraan en het uitpluizen enzo.
[..]
9,50 is dan ook geen 10,- dat scheelt misschien
Bluh we zijn net terug uit Leiden, gewoon ruim 2 uur gedaan over een stukje van 25 minutenfijn zo'n omleiding enzo.
bij onze AH niet hoor...quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja, maar bv bij de AH krijg je t zegeltje dan wel. enfin, uiteindelijk zijn die beesten best duur als je kijkt wat je ervoor moet uitgeven
dan hebben wij hier een vriendelijke AHquote:
och ze zijn gratis uiteindelijk. Je hoeft de zegeltjes niet te kopen verder zoals bij die zegelboekjes. Het enige is dat je redelijk wat moet uitgeven voordat je een zegeltje krijgt maar goed de actie duurt tot eind juni dus je hebt wel even om te sparen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja, maar bv bij de AH krijg je t zegeltje dan wel. enfin, uiteindelijk zijn die beesten best duur als je kijkt wat je ervoor moet uitgeven
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:11 schreef freecell het volgende:
Stout Huup dat is wel flink langzaam rijden en omrijden danBalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |