leuk zijn ze hequote:Op dinsdag 28 april 2009 16:13 schreef Jelief het volgende:
Ik ga de komende tijd héél veel bij de hema kopen![]()
dat is wel slim jaquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:23 schreef Jelief het volgende:
Dat wel ja, maar goed ik wil best weleen paar weken mijn brood en vleeswaar bij de hema kopen en ik kan vast nog wel meer verzinnen.
hier gister voor 9,50 wat gekocht, maar kreeg geen zegeltjequote:Tja het zou idd leuker zijn als ze er nog gratis zegels ingooien.
in Radar werd daar gister info over gegeven, misschien dat je nog wat aan die info hebtquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:36 schreef Vicky het volgende:
das mooi Ingrid!
Blech, ik word echt neit vrolijk van die energiemaatschappijen... ben ik net overgestapt van Eneco naar een ander, belt Eneco op dat ze de tarieven drastisch gaan verlagen en dat ze ons terugwillen als klant...
* Vicky wordt echt gestoord van energiemaatschappijen..
en ook van de afrekening.. 375 euro bijbetalen
tis er fout gegaan dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:39 schreef Estrys het volgende:
Ik ben slachtoffer geworden van aquisitiefraude op mijn werkDaar kan ik nou zoooo kwaad om worden he. Maar mijn collega is in een andere ook ingetrapt, (en voor een bedrag van 3x zoveel) Maar voel me knap stom.
maar dat doen ze ook bij telefoonbedrijven en andere maatschapijen als ze je bellen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:04 schreef Rewimo het volgende:
O da's al net zoiets als die lui die bellen en je "informatie" willen sturen. Als je per ongeluk een keer "ja" zegt in zo'n gesprek dan heb je een contract aan je broekDat flikken ze ook graag bij oude mensen.
Blegh!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:35 schreef Saffier het volgende:![]()
![]()
![]()
wat ik net zie op de reclame op tv![]()
![]()
Jullie kennen die belspelletjes vast wel met die namengenerator op de mobiel, namen invullen en dankrijg je een babynaam terug.
Nu kan je je naam en geboortedatum invullen en dan krijg je je sterfdatum terugIk vind het te gek voor woorden
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |