quote:
ah, dat zijn wij ook van planquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:31 schreef Moonah het volgende:
Oh en qua traphekjes, wij wonen in een bovenhuis, 3 trappen dus, en wij hebben nooit traphekjes gehad. Ja, in het begin. En toen klom Thies er overheen en viel het hele end naar beneden.
Sindsdien hebben we ze weggehaald en hem geleerd op te letten bij de trap.
Gaat goed, gelukkig. *klopt snel af...
Weljaquote:
Lijkt mij ook zo eng! Kunnen kinderen daar tussendoor?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ah, dat zijn wij ook van plan
In het begin wel een hekje, maar als ze gaat kruipen enzo zsm trap leren klimmen en opletten. Gelukkig goed bekleed en dichte trap, dat vind ik dan weer fijner dan die open trappen. Doodeng vind ik die
Wel frietjes toch?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:04 schreef Brighteyes het volgende:
Met een kwartiertje boren was het gedaan!We kunnen de schuur weer in en de poesjes hebben de buikjes ook weer rond!
Een maat van mij roept altijd: "Wie ben je, wat wil je en wat probeer je me aan te smeren"quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:48 schreef Stout het volgende:
daarom ben ik altijd ultra kortaf... Nee ik heb geen interesse en ik ga nu op hangen. Meer zeg ik niet
zei ik toch!quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:13 schreef Dakota het volgende:
nee..ik post al mn onzin steeds in een meettopic en ik wist heeeeeeel zeker dat ik 'hier 'aan t posten was
5 testersquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zei ik toch!![]()
![]()
maar vertel, wat heb je voor spullies van everyday minerals?
Mijn lief is binnenkort jarig en nu wil ie zo'n USB rocket launcherhaha nerdje van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |