Tof! Wat fijn dat het gelukt isquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:58 schreef Vicky het volgende:trouwdatum van me zusje is verplaatst naar 09-07-09
Als ik welkom ben tenminstequote:
Eska, ik wist niet dat je een van je zoons naar qltel vernoemd hadquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:15 schreef Belana het volgende:
Eska is:
cool
lief
grappig
mama van max en frank
een oude OUD poster
vrouw
Yepquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:16 schreef Belana het volgende:
mmm... lois de 23e zullen jullie Eva's verjaardag vieren neem ik aan?
volgens mij was die er al voor ze qtel kende.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eska, ik wist niet dat je een van je zoons naar qltel vernoemd had
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:15 schreef Belana het volgende:
Eska is:
cool
lief
grappig
mama van max en frank
een oude OUD poster
vrouw
Ik weet niet hoe oud hij is. Maar Eska en wij hebben elkaar al lang geleden een keer ontmoetquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:20 schreef bixister het volgende:
volgens mij was die er al voor ze qtel kende.
mijn god lois, wat een af-schu-we-lijk verhaal.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:20 schreef Lois het volgende:
[..]
Yepow en Eska is
![]()
![]()
Eska toevallig staat er in de telegraaf ookweer een bemoedigend stukje over vervoer van autistische kindjes![]()
* Lois geeft zichzelf een schop*
Werken moet ik
(bijna) ex-rookster danquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:22 schreef Eska het volgende:
[..]B'tje!!
![]()
Je vergeet er eentje, dear....ze rookt (nog)
al in de pre-fok! tijd?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud hij is. Maar Eska en wij hebben elkaar al lang geleden een keer ontmoet
kun je eska dan niet meenemen naar de julianapark-meeting? of naar onze minimeet eind mei?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:26 schreef Belana het volgende:
[..]
(bijna) ex-rookster dan
maarre, ik kan de 23e dus niet, Eva wordt 8 en dat is een hele belangrijke mooie leeftijd voor de dame in kwestie, dus tenzij het een andere datum wordt (een zondag???) gaat het niet werken...
terwijl het me zo fijn lijkt!
Nee, het was een meeting die via Fok geregeld is, moet toch wel een jaar of 8 terug zijn langzamerhand... Ik weet niet meer precies waarover het gingquote:
volgens mij is eska's frank wel ouder dan fok hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, het was een meeting die via Fok geregeld is, moet toch wel een jaar of 8 terug zijn langzamerhand...
Ja, dat weet ik nog wel, maar dat was zooooooo lang geleden. En ik ben zó benieuwd ook naar je leuke tweetal in het echt nu!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:28 schreef bixister het volgende:
haha renzell, wij hebben elkaar al eens in 't (utr)ech gezien. maar niet/nauwelijks gesproken. juul was toen nog een heerlijk blozende baby.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:27 schreef renzell het volgende:
Bovendien heb ik een heus pannenkoekenmonster. Gisteren hebben we ze samen gebakken, ná het avondeten nog, én opgegeten.![]()
De mijne ookquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:29 schreef bixister het volgende:
volgens mij is eska's frank wel ouder dan fok hoor.
Heel lang geleden alweer... jeetje.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:32 schreef Eska het volgende:
Mijn Frank is 11 jaar![]()
Die meeting was in 2002 Rewimo, oktober of zo.
er staat wel dat een vader naar de politie is gestapt, maar of er daadwerkelijk aangifte is gedaan vermeld het verhaal niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:40 schreef Belana het volgende:
ik hoop dat ie zijn verdiende loon krijgt
overigens miste ik in het verhaal dat er aangifte gedaan is, dat lijkt me toch ook wel op zijn plaats?!
Mijn broertje is autistisch en wordt ook met de taxi naar school gebracht, krijg altijd de kriebels van zulke verhalenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:20 schreef Lois het volgende:
[..]
Yepow en Eska is
![]()
![]()
Eska toevallig staat er in de telegraaf ookweer een bemoedigend stukje over vervoer van autistische kindjes![]()
* Lois geeft zichzelf een schop*
Werken moet ik
Oh, dat zijn de betere onderzoeken...quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:03 schreef miss_sly het volgende:
Volgens sommige onderzoeken is een broodje kroket niet zo slecht als een broodje kaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |