Ja, bovendien wil ik dat de mensen die naar mijn tuin-pannenkoeken-Eska-meet willen komen, ook vooral graag MIJ willen zien, dat snappen jullie wel, he?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:33 schreef Belana het volgende:
ik wil die meeting bij sugar, dus ik eis een andere datum!
eska "meenemen" naar een andere meeting is nogal een omweg bix
Gewoon beetje tegenaan hangen dan maarquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:17 schreef Rewimo het volgende:
Een dicht bankje? Hoe moeten we erin dan?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:22 schreef Sugar het volgende:
Oké, wie wil invullen?
Zaterdag 9 mei
Zondagmiddag 10 mei (moederdag!)
Zondagmiddag 17 mei
Rewimo en Christan
Zaterdag 23 mei
Rewimo en Christan
Heel herkenbaar. Gelukkig dat de taxicentralemevrouw begrip had! Hier is dat totaal niet zo en zijn er ook een hoop andere problemen.. (Rijden op een geel kenteken, rijden zonder kenteken, rijden met een deur die niet sluit, auto's die steeds halverwege pech krijgen, bussen zonder gordels, rijden en de hele weg niets mogen zeggen anders wordt je eruit gezet.. Mijn broertje werd/wordt er nogal panisch van)quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:10 schreef Lois het volgende:
Eva wilde laatst perse niet de taxi in, bij een nieuwe chauffeur. De 1e dag ging prima, de 2e dag was ze hysterisch. Toevallig had ik een soortgelijk verhaal gehoord uit een andere provincie vlak daarvoor, en toen wist ik even niet wat ik moest doen. Dwingen? Of laten gaan?
Ik heb gekozen voor toegeven, en heb Eva zelf naar school gebracht. Gelukkig kwamen we er met hulp van Iris achter waarom Eva zo bang was, er zat een jongetje in die taxi die heel hard brulde en dat vond ze eng. Maar voordat ik dat wist had ik allerhande scenario's al in mijn hoofd gehaald![]()
Eva zit nu in een andere taxi, allemaal geen probleem en de taxicentralemevrouw was vol begrip voor mijn spookbeelden.
Oke nu echt werken want anders krijg ik last hier![]()
Mss even een apart topicje ervoor openen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:22 schreef Sugar het volgende:
Oké, wie wil invullen?
Zaterdag 9 mei
Zondagmiddag 10 mei (moederdag!)
Zondagmiddag 17 mei
Zaterdag 23 mei
dat geloof ik best dat hij panisch werd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:27 schreef Raissa het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Gelukkig dat de taxicentralemevrouw begrip had! Hier is dat totaal niet zo en zijn er ook een hoop andere problemen.. (Rijden op een geel kenteken, rijden zonder kenteken, rijden met een deur die niet sluit, auto's die steeds halverwege pech krijgen, bussen zonder gordels, rijden en de hele weg niets mogen zeggen anders wordt je eruit gezet.. Mijn broertje werd/wordt er nogal panisch van)
Ze zijn al meerdere malen aangehouden door de politie (o.a. voor gevaarlijk rijgedrag). Mijn moeder zit in de gemeenteraad dus die heeft al een aantal keer een balletje opgegooid bij de ambtenaren die over dat vervoer gaan, ze praten af en toe eens met de taxicentrale maar er wordt steeds ontkend. School doet er weinig aan, af en toe op verzoek van de ouders bellen ze de gemeente. De kids worden ook vaak te laat of helemaal niet opgehaald.. En voor kinderen die van regelmaat houden is dat echt niet leuk (als mijn broertje 5 minuten te laat wordt opgehaald heeft het volgens hem al geen zin meer om naar school te gaan want dan is hij te laat) De gemeente is hiervan op de hoogte maar wil het komend jaar weer uitbesteden aan hetzelfde bedrijf, puur omdat ze waarschijnlijk het meest goedkoop zijn...quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:30 schreef Popples het volgende:
[..]
dat geloof ik best dat hij panisch werd.
is er dan nooit controle ofzo? en school ofzo deden die niks?
Heel goed!quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:51 schreef moussy het volgende:
Ik ben geen moeder met een kind in een busje, maar ik dien wel klachten in bij alles wat ik zie wat niet kloptze zijn echt blij met mn klachtenmailtjes
![]()
Ja, gedaanquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mss even een apart topicje ervoor openen?
Haha ik dreigde mijn kat laatst met een boom in het bos.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:09 schreef k_i_m het volgende:
Als niemand me losmaakt bind ik ze straks aan het fietsenrek bij de AH.
Oh, dat klinkt heel bekend, maar dan met kotsquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:13 schreef Lois het volgende:
[..]
Haha ik dreigde mijn kat laatst met een boom in het bos.
(situatieschets: 2 kinderen die beurtelings hun bed uitkwamen omdat ze niet konden slapen, al 2 uur lang. Wederzijdse irritatie tussen Jeroen en mij, die ontaarde in een fikse ruzie. Ik boos naar bed gegaan, bed wat vochtig... kat op bed gezeken. Dat was de druppel)
Volgens mij heb ik net met haar nog staan praten over een telefoonnummer dat ik wou hebben. Maar Maneki of moet ik je echte naam zeggen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ken je de receptioniste daar, Angela? Als je haar ziet, iwl je haar dan de groetjes doen van Maneki? Dan weet ze wel genoeg
Als je nog een plekje hebt in die doos stop ik daar onze rooie ook meteen in.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt heel bekend, maar dan met kots. Wij grappen als we een lege doos over hebben dat we die wel gelijk kunnen gebruiken om ze even bij het asiel over het hek te gooien
.
Neequote:Op dinsdag 28 april 2009 13:25 schreef Faja-Lobi het volgende:
Doen alleen mannetjes dat dan ? Dat zeiken overal en nergens?
soms, maar heeft meestal alleen nut als het voor het zeiken is gedaan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:27 schreef Faja-Lobi het volgende:
En castreren helpt dat om plassen tegen te gaan?
hij is briljant! Onze roombaquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:42 schreef Rewimo het volgende:
O, dat lijkt me wel wat, zo'n robotstofzuigding. Ik heb een hekel aan stofzuigen
Welke versie heb je? Hopelijk komt er weer eens eentje op iBood, want het lijkt me ideaal met drie katten en een zoon die bergen zand meesleeptquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:45 schreef Estrys het volgende:
hij is briljant! Onze roombastofzuigt de huiskamer om 6 uur iedere ochtend
Eigenlijk vind ik dit wel erg zielig, zo weet je ook niet of het dier pijn heeft, dan zou je ook niet hoeven te wachten tot ze omvalt, maar zou je haar in kunnen laten slapen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:37 schreef Belana het volgende:
ach, of de mijne er iets aan kan doen weet ik niet. het kunnen haar nieren zijn, het kunnen hormonen zijn, of stress. ik kan een heel duur bloedonderzoek laten doen, haar laten steriliseren en weet ik wat nog meer, 600 euro armer zijn en nog niet de garantie hebben dat het helpt...
nou, met een poes van 14 begin ik daar maar niet meer aan. nu is ook nog eens geconstateerd dat ze borstkanker heeft, dus ik denk dat het binnenkort gewoon op houdt...
de andere kat doet alles gelukkig op de bak
Je hebt meteen een kattenspeeltje in huis!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Welke versie heb je? Hopelijk komt er weer eens eentje op iBood, want het lijkt me ideaal met drie katten en een zoon die bergen zand meesleept
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:00 schreef moussy het volgende:
[..]
Je hebt meteen een kattenspeeltje in huis!
Ik vind het ook wel erg goed uitkomen dat Wouter zo allergisch is voor huisdieren.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:15 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb niets met dieren en het algemeen en ook niets met huisdierenen soms heb k wel eens het idee dat k daar de enige in ben ofzo...
En gelukkig voor mij ben ik ook allergisch voor dieren-met-vaag (en bang voor dieren-zonder-vacht) dus er hoeft hier geen discussie over huisdieren te worden gevoerd, ze komen er gewoon niet
valt wel mee, iets minder geluid dan een gewone stofzuiger. Hij doet er ook wel langer over natuurlijk. Maar hij is niet muisstil of zo. De kat keek eerst heel sceptisch, tegenwoordig slaapt ze gewoon verder. Voorheen reed hij altijd wanneer we aan het werk waren, overdag. Tijdens mijn verlof om 6 uur in de ochtend. De kraamverzorgende vond hem geweldigquote:
Haha nouja soms heb ik echt het idee dat ik wat mankeer hoor als ik zeg dat ik er niets mee heb. Reacties lopen uiteen van oooh je weet niet wat je mist, het is zo enorm gezellig enzo tot nee? je spoort niet! Laat je nakijken, mensen die niets met dieren hebben die missen iets hoor...quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:27 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel erg goed uitkomen dat Wouter zo allergisch is voor huisdieren.
Je bent niet de enige!quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:15 schreef huuphuup het volgende:
wat een lastige katten allemaal!
Ik heb niets met dieren en het algemeen en ook niets met huisdierenen soms heb k wel eens het idee dat k daar de enige in ben ofzo...
En gelukkig voor mij ben ik ook allergisch voor dieren-met-vaag (en bang voor dieren-zonder-vacht) dus er hoeft hier geen discussie over huisdieren te worden gevoerd, ze komen er gewoon niet
Hier ook nog 3 uurtjes werken!en dan morgen weer
Is ook zielig, neem dan een wipschaap ofzoquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:36 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha ik zie nu in Reinhilde's post mn eigen dinges... dieren met vaag?!lekker duidelijk weer. Met vacht dus
![]()
Oh en nog even een aanvulling, het mooiste vind ik toch wel als mesnen tegen me zeggen dat ik "voor mn kindje wel een huisdier moet nemen hoor, anders is het zielig! Kinderen die opgroeien zonder dieren missen iets!"
nou! nou... nou...!muh
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Is ook zielig, neem dan een wipschaap ofzo
hebben!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |