Haha ik dreigde mijn kat laatst met een boom in het bos.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:09 schreef k_i_m het volgende:
Als niemand me losmaakt bind ik ze straks aan het fietsenrek bij de AH.
Oh, dat klinkt heel bekend, maar dan met kotsquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:13 schreef Lois het volgende:
[..]
Haha ik dreigde mijn kat laatst met een boom in het bos.
(situatieschets: 2 kinderen die beurtelings hun bed uitkwamen omdat ze niet konden slapen, al 2 uur lang. Wederzijdse irritatie tussen Jeroen en mij, die ontaarde in een fikse ruzie. Ik boos naar bed gegaan, bed wat vochtig... kat op bed gezeken. Dat was de druppel)
Volgens mij heb ik net met haar nog staan praten over een telefoonnummer dat ik wou hebben. Maar Maneki of moet ik je echte naam zeggen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ken je de receptioniste daar, Angela? Als je haar ziet, iwl je haar dan de groetjes doen van Maneki? Dan weet ze wel genoeg
Als je nog een plekje hebt in die doos stop ik daar onze rooie ook meteen in.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt heel bekend, maar dan met kots. Wij grappen als we een lege doos over hebben dat we die wel gelijk kunnen gebruiken om ze even bij het asiel over het hek te gooien
.
Neequote:Op dinsdag 28 april 2009 13:25 schreef Faja-Lobi het volgende:
Doen alleen mannetjes dat dan ? Dat zeiken overal en nergens?
soms, maar heeft meestal alleen nut als het voor het zeiken is gedaan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:27 schreef Faja-Lobi het volgende:
En castreren helpt dat om plassen tegen te gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |