oh, ja sorry maar ik heb het zowaar druk gekregen op het werk dus kan niet meer zoveel posten, alleen in de pauzequote:
FAALquote:Op maandag 27 april 2009 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb daarnet een blunder gemaakt.
Smeer ik ipv bodymilk, douchegel...
Geef eens aan bij je baas dat mensen zich op Fok! nu vervelenquote:Op maandag 27 april 2009 12:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
oh, ja sorry maar ik heb het zowaar druk gekregen op het werk dus kan niet meer zoveel posten, alleen in de pauze
Jij hebt plannen met de OP?quote:Op maandag 27 april 2009 12:20 schreef bloodysunday het volgende:
Wie beheerd de OP eigenlijk?
Nee ik heb geen plannen ofzo, maar misschien werd het weer tijd voor UI aanpassingen. Niet dat dat echt heel erg nodig is ofzo hoorquote:Op maandag 27 april 2009 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt plannen met de OP?
Ik zou het niet weten eigenlijk.
Inderdaad, ik las het net. Te walgelijk voor woorden.quote:
Is het wat ?quote:Op maandag 27 april 2009 12:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, ik las het net. Te walgelijk voor woorden.
Ik heb het nieuwe album van Depeche Mode gedownload.
Beetje zoals je van Depeche Mode gewend bent. Wrong vind ik al geweldig.quote:
Ik ben er niet zoveel meer, dus geen idee wie er uit moeten, erin moeten, een nieuwe UI hebben, dus eventuele wijzigingen even PMen graag!quote:Op maandag 27 april 2009 12:22 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Nee ik heb geen plannen ofzo, maar misschien werd het weer tijd voor UI aanpassingen. Niet dat dat echt heel erg nodig is ofzo hoor
Zal het doorgeven.quote:Op maandag 27 april 2009 12:17 schreef Gupje het volgende:
[..]
Geef eens aan bij je baas dat mensen zich op Fok! nu vervelen
Ik ben niks van depeche mode gewendquote:Op maandag 27 april 2009 12:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beetje zoals je van Depeche Mode gewend bent. Wrong vind ik al geweldig.Het staat wel op de luisterpaal btw.
Wie is dit eigenlijk?quote:Op maandag 27 april 2009 12:26 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben er niet zoveel meer, dus geen idee wie er uit moeten, erin moeten, een nieuwe UI hebben, dus eventuele wijzigingen even PMen graag!
[..]
reetveterquote:Op maandag 27 april 2009 12:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wie is dit eigenlijk?
[ afbeelding ]
reetveterquote:Op maandag 27 april 2009 12:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wie is dit eigenlijk?
[ afbeelding ]
quote:
Ga wat luisteren dan.quote:
geef eens dan wat linkjesquote:
quote:
klinkt niet echt geweldigquote:
Wat versta je onder die hard?quote:
quote:
Bolletjequote:
ik woon zeker onder een steen maar wat the fuck bedoel jequote:Op maandag 27 april 2009 12:59 schreef jagga het volgende:
[..]
Wat versta je onder die hard?
Standaard elke dinsdag na je werk/school wachten op de RAW? en woensdag de Subbed by dattebayo?
Schuldig
Had het niet tegen jouquote:Op maandag 27 april 2009 13:00 schreef gers het volgende:
[..]
ik woon zeker onder een steen maar wat the fuck bedoel je
quote:Op maandag 27 april 2009 13:03 schreef jagga het volgende:
[..]
Had het niet tegen jou![]()
Moet jij die mislukking van een voetbalclub niet gaan aanmoedigen op een modderveldje ofzo?
Sorr ik bedoelde het niet zoquote:Op maandag 27 april 2009 13:05 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
maar bleach is dus zon jappen tekenfilm
Ik ben er ooit mee gestopt en weet nu niet meer waar ik benquote:Op maandag 27 april 2009 12:59 schreef jagga het volgende:
[..]
Standaard elke dinsdag na je werk/school wachten op de RAW? en woensdag de Subbed by dattebayo?
Schuldig
Ik heb vernomen dat jij degene bent die de OP aanpast en UI's update?quote:
Ik zal vanavond ff paar UI's nalopen welke eruit kunnen, een andere hebben en welke erin kunnen etc.quote:Op maandag 27 april 2009 13:20 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat jij degene bent die de OP aanpast en UI's update?
Met goedkeuring van diverse mensen, mag ik in de OP
quote:Op maandag 27 april 2009 13:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ben er ooit mee gestopt en weet nu niet meer waar ik ben
Ook geen zin meer om het echt op te zoeken
Maar was zeker een supervette serie!
YOURE A GAY FISHquote:
ranzige pokkedingen zijn t !!!!quote:
quote:
welke was dat ook al weer, met die piraten toch ?quote:Op maandag 27 april 2009 13:30 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nieuwe aflevering is trouwens ook geniaal
Jepquote:Op maandag 27 april 2009 13:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
welke was dat ook al weer, met die piraten toch ?
snap ik wel, want de tijd daarvoor werd er niet uitgezondenquote:Op maandag 27 april 2009 13:33 schreef Gupje het volgende:
[..]
Jep![]()
Vind de laatste tijd South Park Tof!
South park is per definitie tofquote:Op maandag 27 april 2009 13:33 schreef Gupje het volgende:
[..]
Jep![]()
Vind de laatste tijd South Park Tof!
Aftrekmasker is gratis verkrijgbaarquote:Op maandag 27 april 2009 13:37 schreef wolvendagen het volgende:
Paars klei masker of een aftrek masker?
Wat moet jij daar?quote:Op maandag 27 april 2009 13:40 schreef Florian_ het volgende:
Wat is OUD toch een verschrikkelijk subforum
Ik ook met ketchupquote:Op maandag 27 april 2009 13:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
heb ik ook net gegeten, met ketchup
Soms Raw als het spannend isquote:Op maandag 27 april 2009 12:59 schreef jagga het volgende:
[..]
Schuldig
Z'n vriendin is zwanger.quote:
Nee, met ketchup. Curry + tosti = kankercombinatiequote:
Nee puntquote:Op maandag 27 april 2009 13:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, met ketchup. Curry + tosti = kankercombinatie
Maar niet van hem. :quote:
NIETquote:
Kanker op met je waardeloze samenstellingen van voedselquote:
Vlees en kaas = tosti, en tosti is geen kanker samenstellingquote:Op maandag 27 april 2009 13:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kanker op met je waardeloze samenstellingen van voedsel
Ik doe geen vlees op mijn tosti.quote:Op maandag 27 april 2009 13:51 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Vlees en kaas = tosti, en tosti is geen kanker samenstelling
Is het wat?quote:Op maandag 27 april 2009 12:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, ik las het net. Te walgelijk voor woorden.
Ik heb het nieuwe album van Depeche Mode gedownload.
quote:Op maandag 27 april 2009 13:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik doe geen vlees op mijn tosti.
Tosti ham+kaasquote:Op maandag 27 april 2009 13:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik doe geen vlees op mijn tosti.
voor een meiske gebruik je wel opvallend vaak het woord kanker.... why?quote:Op maandag 27 april 2009 13:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kanker op met je waardeloze samenstellingen van voedsel
Nee hoor, ze lust wel worst.quote:
Tot over 10 minuutjes Bobbehquote:Op maandag 27 april 2009 13:52 schreef BobbyB het volgende:
D'r wordt hier nog meer kanker geroepen dan bij KWF Kankerbestrijding. Ik ga weer aan het werk.
Spijkenisse/Rotterdam. 'nuff saidquote:Op maandag 27 april 2009 13:53 schreef jagga het volgende:
[..]
voor een meiske gebruik je wel opvallend vaak het woord kanker.... why?
Ik ben BT niet.quote:
Dat is stoer, jwt.quote:Op maandag 27 april 2009 13:53 schreef jagga het volgende:
[..]
voor een meiske gebruik je wel opvallend vaak het woord kanker.... why?
Ah ok laat maar zitten dan..quote:
NG ziet liever mannen.quote:Op maandag 27 april 2009 13:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat heb jij nu weer voor wijvenUI?
Ik ook.quote:
quote:
Z'n UI veranderd steeds, net als bij Juicyhil, in de cover art van de muziek die hij op dat moment aan het luisteren is.quote:Op maandag 27 april 2009 13:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, maar alleen wijven en flikkers nemen zo'n UI.
Wat vind ik erg?quote:
Ja, dat is zoiets van last.fm, die doet dan de cover van het album wat je luistert. Wist ik veel dat Bloc Party zulks een cover had.quote:Op maandag 27 april 2009 13:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat heb jij nu weer voor wijvenUI?
PK is een verkapte Juicyhilquote:Op maandag 27 april 2009 14:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, dat is zoiets van last.fm, die doet dan de cover van het album wat je luistert. Wist ik veel dat Bloc Party zulks een cover had.
quote:
UH JAH intimacyquote:Op maandag 27 april 2009 14:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, dat is zoiets van last.fm, die doet dan de cover van het album wat je luistert. Wist ik veel dat Bloc Party zulks een cover had.
Ik wou eens kijken of het wat was, maar nee.quote:
Doeiquote:Op maandag 27 april 2009 14:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
zeg dan niks.
In ieder geval, ben nu echt weg.
Oja, welkom terug, PK
Ik vind het maar een kut SC.quote:
Eensch. Maar dat is al een tijdje zo.quote:
Die jezus is echt een kutuser inderdaad, gatverdamme.quote:Op maandag 27 april 2009 14:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Nu heb je The Beatles
Kankersc, verdomme jezus
quote:Op maandag 27 april 2009 14:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ik deze als icon doen?
Ja, dat is dan weer wel tof. Maar nu moet ik wel alleen toffe muziek luisteren.quote:Op maandag 27 april 2009 14:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Nu heb je The Beatles
Kankersc, verdomme jezus
quote:Op maandag 27 april 2009 14:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]
Oh bedankt, ik was hem al kwijt...quote:Op maandag 27 april 2009 14:08 schreef bloodysunday het volgende:
http://www.last.fm/user/Paaskonijn11
Van mij mag je.quote:Op maandag 27 april 2009 14:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]
Geen probleemquote:Op maandag 27 april 2009 14:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oh bedankt, ik was hem al kwijt...
Hij mag wel gewoon toch? Repeat heeft eenzelfde soort UI.quote:
Ik ga BdG luisteren nu omdat ik dat zie staan.quote:Op maandag 27 april 2009 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Your musical compatibility with paaskonijn11 is Very High
Music you have in common includes Boudewijn de Groot, The Kinks, The Beatles, The Verve and Arctic Monkeys.
Nee, avatars waarin Hitler belachelijk wordt gemaakt doen we niet moeilijk over, daar zijn er al heel lang een zooi van. Ava's waarin Hitler wordt verheerlijkt staan we niet toe. En jullie weten best allemaal waar die grens loopt, dus uitproberen hoeft niet.quote:Op maandag 27 april 2009 14:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Met een ban als gevolg? Of gelijk removed bij FA?
Hoezo haal je gelijk dat uitproberen erbij? Ik vraag gewoon of ik die UI zou gebruiken omdat ik hem grappig vind en je denkt gelijk dat ik jullie weer wil uitdagen ofzo.quote:Op maandag 27 april 2009 14:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, avatars waarin Hitler belachelijk wordt gemaakt doen we niet moeilijk over, daar zijn er al heel lang een zooi van. Ava's waarin Hitler wordt verheerlijkt staan we niet toe. En jullie weten best allemaal waar die grens loopt, dus uitproberen hoeft niet.
Waarom voel je je nou aangevallen?quote:Op maandag 27 april 2009 14:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoezo haal je gelijk dat uitproberen erbij? Ik vraag gewoon of ik die UI zou gebruiken omdat ik hem grappig vind en je denkt gelijk dat ik jullie weer wil uitdagen ofzo.
Oké.quote:Op maandag 27 april 2009 14:19 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb net mijn meest geniale joint ooit gedraait
Dat wordt genieten straks
Iets met sociaal gestoorde autist ofzo.quote:Op maandag 27 april 2009 14:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waarom voel je je nou aangevallen?
Ik ga straks ook weer smoken, eerst nieuwe tel uitzoekenquote:Op maandag 27 april 2009 14:19 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb net mijn meest geniale joint ooit gedraait
Dat wordt genieten straks
bukkake.quote:Op maandag 27 april 2009 14:22 schreef wolvendagen het volgende:
Wat moet ik doen met mijn verjaardag?
Ik vier het thuis met een aantal vrienden maar ik weet niet wat ik moet doen
PI, idioot.quote:Op maandag 27 april 2009 14:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waarom voel je je nou aangevallen?
Twister.quote:Op maandag 27 april 2009 14:22 schreef wolvendagen het volgende:
Twister natuurlijkquote:Op maandag 27 april 2009 14:22 schreef wolvendagen het volgende:
Meest geniaal, omdat ie kankerstrak is, en teringvolquote:Op maandag 27 april 2009 14:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ga straks ook weer smoken, eerst nieuwe tel uitzoeken![]()
Hoezo meest geniale?
Mits nakend en filmend en online postendquote:
Is dat Twister 2.0? Lijkt me wel lastig zo met al die extra handelingen.quote:Op maandag 27 april 2009 14:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mits nakend en filmend en online postend
quote:Op maandag 27 april 2009 14:57 schreef Hoogstaande het volgende:
Tering, na drie trekjes ben ik al kankerstoned
Dat is erg lang geleden!
Deze ga ik tot vanavond bewaren
Blowenquote:Op maandag 27 april 2009 14:57 schreef Hoogstaande het volgende:
Tering, na drie trekjes ben ik al kankerstoned
Dat is erg lang geleden!
Deze ga ik tot vanavond bewaren
Inderdaad, alsof jij daar een feestje voor nodig hebt.quote:
Ongepast dat je zulke pics van je vriendin hier post, maat.quote:
Bowlenquote:
Nee, dan bel ik gewoon random mensen uit het telefoonboek natuurlijkquote:Op maandag 27 april 2009 15:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof jij daar een feestje voor nodig hebt.
Inderdaad, véél te veel kleding heeft ze aan.quote:Op maandag 27 april 2009 15:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ongepast dat je zulke pics van je vriendin hier post, maat.
Microsoft faalt lekker met het maken van browsers. laat ze daar lekker mee stoppen.quote:Op maandag 27 april 2009 15:09 schreef Gupje het volgende:
Ben je even lekker dat ik IE 8 moet testen, niks werkt meer
Niet mijn vriendin gek. Ik hou niet zo van die kale kippetjes.quote:Op maandag 27 april 2009 15:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ongepast dat je zulke pics van je vriendin hier post, maat.
Lees een boekquote:Op maandag 27 april 2009 15:15 schreef jagga het volgende:
Wat nou te doen als ik thuis kom?
Mijn vriendin is de hele week wegaaaaah de rust....
Maar de verveling komt zo snel...
Niemand om te plagen, om de draak mee te steken, en niemand om te neuken natuurlijk
ja vastquote:
Je hebt d'r niet goed afgericht, vriend.quote:Op maandag 27 april 2009 15:17 schreef jagga het volgende:
ik ga een beetje lezen terwijl dit een uitgelezen kans is om dingen te doen en laten waar zij normaal over zeurt.
In Duitsland is de crisis hard toegeslagen in de prostitutiesectorquote:Op maandag 27 april 2009 15:15 schreef jagga het volgende:
Wat nou te doen als ik thuis kom?
Mijn vriendin is de hele week wegaaaaah de rust....
Maar de verveling komt zo snel...
Niemand om te plagen, om de draak mee te steken, en niemand om te neuken natuurlijk
Dus ik kan langs komen om een biertje vanavondquote:Op maandag 27 april 2009 15:17 schreef jagga het volgende:
[..]
ja vast![]()
ik ga een beetje lezen terwijl dit een uitgelezen kans is om dingen te doen en laten waar zij normaal over zeurt.
Maar nu is het zover en dan is de inspiratie op
P.S. alle boeken die ik thuis heb, heb ik al gelezen
Ik kan mijn ex bellen?quote:Op maandag 27 april 2009 15:23 schreef sezten het volgende:
Ga er eens op uit. Jagga hosselaarstijl jewaait
Je bent welkomquote:Op maandag 27 april 2009 15:29 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dus ik kan langs komen om een biertje vanavond
Woonplaats van al die lekkere biertjes?quote:Op maandag 27 april 2009 15:31 schreef jagga het volgende:
[..]
Je bent welkom![]()
Bier staat standaard koud
Ik heb grolsch, grolsch beugels, hertog en amstel![]()
ik lijk wel alcoholist
Ok ik weet dat ik niet tof overkom, af en toe stomme opmerkingen maak waarin ik niet al te snugger overkom hé, maar ook ik heb grenzenquote:Op maandag 27 april 2009 15:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
In Duitsland is de crisis hard toegeslagen in de prostitutiesector
Loosbroekquote:Op maandag 27 april 2009 15:32 schreef Gupje het volgende:
[..]
Woonplaats van al die lekkere biertjes?
en waarom denk je dat jij grolsch mag afkraken?quote:Op maandag 27 april 2009 15:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Grolsch..
Ik heb gister het Grolsch Mastergame spel gespeeld ofzo, wat duf was dat..
quote:Op maandag 27 april 2009 15:36 schreef Gupje het volgende:
[..]
Afstand : 151.7 km
Reistijd Zonder files : 1:33
Ey dat doet die van mij ook weleensquote:Op maandag 27 april 2009 15:30 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik kan mijn ex bellen?
Die smsde laatst zomaar ineens, of ik nog leefde enzo
Die snee in zijn been is echt ziek ja.quote:Op maandag 27 april 2009 14:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Die blessure van Ewald Lienen blijft onwerkelijk.
Die foto's zien er ook zo raar uit.
quote:Op maandag 27 april 2009 15:09 schreef Gupje het volgende:
Ben je even lekker dat ik IE 8 moet testen, niks werkt meer
quote:Op maandag 27 april 2009 15:38 schreef Gupje het volgende:
[..]
Hele week toch? ik heb van 30 april tot 6 mei vakantiedus.........
Nee ben op stage, maar bedrijf is dicht tussen 30 april en 6 mei.quote:Op maandag 27 april 2009 15:41 schreef jagga het volgende:
[..]
ik niet... ik snap dat jij nog op school zit?
Ik wil ook terug naar school.... die tijd was veel beter
57.21km hierquote:Op maandag 27 april 2009 15:36 schreef Gupje het volgende:
[..]
Afstand : 151.7 km
Reistijd Zonder files : 1:33
quote:Op maandag 27 april 2009 15:40 schreef dagdag het volgende:
Fuuuuut fut fuuuuuttttttttttt
klacht blokfluit gebroken
ben benieuwdquote:Op maandag 27 april 2009 15:45 schreef Silentalarm het volgende:
zal ik mijn dagdag adoratie topic posten?
Gast...quote:Op maandag 27 april 2009 15:40 schreef dagdag het volgende:
Fuuuuut fut fuuuuuttttttttttt
klacht blokfluit gebroken
Zet je wel een aluminium hoedje op?quote:Op maandag 27 april 2009 15:47 schreef jagga het volgende:
[..]
Gast...
Ik zou graag eens in jouw wereld willen kijken
wat was dr gebeurd danquote:Op maandag 27 april 2009 15:50 schreef kurk_droog het volgende:
hoi
Eindelijk na weken kreeg ik bericht over mijn mobielKrijg een nieuwe
Goed dat ik de schroefjes weer zwart gelakt had
is waarschijnlijk wel nodig iddquote:Op maandag 27 april 2009 15:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zet je wel een aluminium hoedje op?
Er kwam al na 1 maand stof onder dus toen heb ik een tochtstrip verknipt en onder de randen van het frontje gedaan. Maar na 9 maanden dat ding te hebben viel die telkens uit bij een inkomend smsje en veel vastlopers. Nu dus dezelfde die ik krijg. Als weer problemen geeft hoop ik een ander model te regelen als dat kan.quote:
Naar het schijnt ja. Volgende keer word ik getrashedquote:
Zaterdag kan ik niet. Dan heb ik een date met Stephanie Sadorra.quote:
Hey, transseksueel.quote:Op maandag 27 april 2009 16:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zaterdag kan ik niet. Dan heb ik een date met Stephanie Sadorra.
Dat ligt aan jezelfquote:Op maandag 27 april 2009 16:21 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, laatste kans, maar voor hoe lang?
Ik heb nog wel een kloon voor jequote:Op maandag 27 april 2009 16:21 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hey mede-transseksueel.quote:
Danke, voor een paar dagen, en dan my final destination, prullenbak.quote:
Welke?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op maandag 27 april 2009 16:26 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Welke?Ik heb er ook nog 1: wolvendagdag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Dagoduck, die kankeraapquote:Op maandag 27 april 2009 16:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Of Noorsbloed, MiVer, Dagoduck, kies maar uit.
quote:Op maandag 27 april 2009 16:21 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
quote:
niet heel erg lang als dit je comeback isquote:Op maandag 27 april 2009 16:31 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dagoduck, die kankeraapserieus, die mag meteen naar het kerkhof, wat mij betreft
Krentenbullekequote:
Jammerrrquote:Op maandag 27 april 2009 16:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zaterdag kan ik niet. Dan heb ik een date met Stephanie Sadorra.
He, dat duurde nog lang, ik had die mierenneukers hier al eerder verwacht.quote:Op maandag 27 april 2009 16:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
[..]
[..]
niet heel erg lang als dit je comeback is
Voor jou ja.quote:
Dit gaat inderdaad niet lang duren, ben ik bangquote:Op maandag 27 april 2009 16:39 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
He, dat duurde nog lang, ik had die mierenneukers hier al eerder verwacht.
Volgens mij wil je het ookquote:Op maandag 27 april 2009 16:39 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, zal me niets verbazen nee, mod zijn op fok is nog sneuer dan Marc Dutroux heten. En ze doen die reputatie met alle plezier eer aan, Tja, blijkbaar vinden ze het zelf wél leuk.quote:Op maandag 27 april 2009 16:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit gaat inderdaad niet lang duren, ben ik bang
als ik n miereneuker was had je al die posts in je notes terug kunnen lezenquote:Op maandag 27 april 2009 16:39 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
gewoon doorgaanquote:Op maandag 27 april 2009 16:42 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, zal me niets verbazen nee, mod zijn op fok is nog sneuer dan Marc Dutroux heten. En ze doen die reputatie met alle plezier eer aan, Tja, blijkbaar vinden ze het zelf wél leuk.
Nee, want ik ga geen geld verspillen aan zulke sneue bedoelingen.quote:Op maandag 27 april 2009 16:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als ik n miereneuker was had je al die posts in je notes terug kunnen lezen
ben jij wel wijs manquote:Op maandag 27 april 2009 16:42 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, zal me niets verbazen nee, mod zijn op fok is nog sneuer dan Marc Dutroux heten. En ze doen die reputatie met alle plezier eer aan, Tja, blijkbaar vinden ze het zelf wél leuk.
Jawel.quote:Op maandag 27 april 2009 15:35 schreef jagga het volgende:
[..]
en waarom denk je dat jij grolsch mag afkraken?
Er gaat niets boven een lekker koude beugel grolsch bier
Jij twee dagen ja paupert, jordeeeeeh (wie?quote:
Ja ik ben wat lieverquote:Op maandag 27 april 2009 16:48 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jij twee dagen ja paupert, jordeeeeeh (wie?) wacht al op je.
Whehe, ik moest gniffelen.quote:Op maandag 27 april 2009 16:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA, KIJK WIE HET ZEGT
Ik typ tenminste foutloos, ik zou haast denken dat je een analfabeet bent.quote:
ik heb nog het vooruitzicht dat ik mn postrechten zal behoudenquote:Op maandag 27 april 2009 16:56 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik typ tenminste foutloos, ik zou haast denken dat je een analfabeet bent.
quote:Op maandag 27 april 2009 16:56 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik typ tenminste foutloos, ik zou haast denken dat je een analfabeet bent.
Hahaa, hoofdletter na een komma!quote:Op maandag 27 april 2009 16:42 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |