oh, ja sorry maar ik heb het zowaar druk gekregen op het werk dus kan niet meer zoveel posten, alleen in de pauzequote:
FAALquote:Op maandag 27 april 2009 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb daarnet een blunder gemaakt.
Smeer ik ipv bodymilk, douchegel...
Geef eens aan bij je baas dat mensen zich op Fok! nu vervelenquote:Op maandag 27 april 2009 12:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
oh, ja sorry maar ik heb het zowaar druk gekregen op het werk dus kan niet meer zoveel posten, alleen in de pauze
Jij hebt plannen met de OP?quote:Op maandag 27 april 2009 12:20 schreef bloodysunday het volgende:
Wie beheerd de OP eigenlijk?
Nee ik heb geen plannen ofzo, maar misschien werd het weer tijd voor UI aanpassingen. Niet dat dat echt heel erg nodig is ofzo hoorquote:Op maandag 27 april 2009 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt plannen met de OP?
Ik zou het niet weten eigenlijk.
Inderdaad, ik las het net. Te walgelijk voor woorden.quote:
Is het wat ?quote:Op maandag 27 april 2009 12:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, ik las het net. Te walgelijk voor woorden.
Ik heb het nieuwe album van Depeche Mode gedownload.
Beetje zoals je van Depeche Mode gewend bent. Wrong vind ik al geweldig.quote:
Ik ben er niet zoveel meer, dus geen idee wie er uit moeten, erin moeten, een nieuwe UI hebben, dus eventuele wijzigingen even PMen graag!quote:Op maandag 27 april 2009 12:22 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Nee ik heb geen plannen ofzo, maar misschien werd het weer tijd voor UI aanpassingen. Niet dat dat echt heel erg nodig is ofzo hoor
Zal het doorgeven.quote:Op maandag 27 april 2009 12:17 schreef Gupje het volgende:
[..]
Geef eens aan bij je baas dat mensen zich op Fok! nu vervelen
Ik ben niks van depeche mode gewendquote:Op maandag 27 april 2009 12:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beetje zoals je van Depeche Mode gewend bent. Wrong vind ik al geweldig.Het staat wel op de luisterpaal btw.
Wie is dit eigenlijk?quote:Op maandag 27 april 2009 12:26 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben er niet zoveel meer, dus geen idee wie er uit moeten, erin moeten, een nieuwe UI hebben, dus eventuele wijzigingen even PMen graag!
[..]
reetveterquote:Op maandag 27 april 2009 12:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wie is dit eigenlijk?
[ afbeelding ]
reetveterquote:Op maandag 27 april 2009 12:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wie is dit eigenlijk?
[ afbeelding ]
quote:
Ga wat luisteren dan.quote:
Forum Opties | |