oh, ja sorry maar ik heb het zowaar druk gekregen op het werk dus kan niet meer zoveel posten, alleen in de pauzequote:
FAALquote:Op maandag 27 april 2009 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb daarnet een blunder gemaakt.
Smeer ik ipv bodymilk, douchegel...
Geef eens aan bij je baas dat mensen zich op Fok! nu vervelenquote:Op maandag 27 april 2009 12:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
oh, ja sorry maar ik heb het zowaar druk gekregen op het werk dus kan niet meer zoveel posten, alleen in de pauze
Jij hebt plannen met de OP?quote:Op maandag 27 april 2009 12:20 schreef bloodysunday het volgende:
Wie beheerd de OP eigenlijk?
Nee ik heb geen plannen ofzo, maar misschien werd het weer tijd voor UI aanpassingen. Niet dat dat echt heel erg nodig is ofzo hoorquote:Op maandag 27 april 2009 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt plannen met de OP?
Ik zou het niet weten eigenlijk.
Inderdaad, ik las het net. Te walgelijk voor woorden.quote:
Is het wat ?quote:Op maandag 27 april 2009 12:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, ik las het net. Te walgelijk voor woorden.
Ik heb het nieuwe album van Depeche Mode gedownload.
Beetje zoals je van Depeche Mode gewend bent. Wrong vind ik al geweldig.quote:
Ik ben er niet zoveel meer, dus geen idee wie er uit moeten, erin moeten, een nieuwe UI hebben, dus eventuele wijzigingen even PMen graag!quote:Op maandag 27 april 2009 12:22 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Nee ik heb geen plannen ofzo, maar misschien werd het weer tijd voor UI aanpassingen. Niet dat dat echt heel erg nodig is ofzo hoor
Zal het doorgeven.quote:Op maandag 27 april 2009 12:17 schreef Gupje het volgende:
[..]
Geef eens aan bij je baas dat mensen zich op Fok! nu vervelen
Ik ben niks van depeche mode gewendquote:Op maandag 27 april 2009 12:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beetje zoals je van Depeche Mode gewend bent. Wrong vind ik al geweldig.Het staat wel op de luisterpaal btw.
Wie is dit eigenlijk?quote:Op maandag 27 april 2009 12:26 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben er niet zoveel meer, dus geen idee wie er uit moeten, erin moeten, een nieuwe UI hebben, dus eventuele wijzigingen even PMen graag!
[..]
reetveterquote:Op maandag 27 april 2009 12:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wie is dit eigenlijk?
[ afbeelding ]
reetveterquote:Op maandag 27 april 2009 12:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wie is dit eigenlijk?
[ afbeelding ]
quote:
Ga wat luisteren dan.quote:
geef eens dan wat linkjesquote:
quote:
klinkt niet echt geweldigquote:
Wat versta je onder die hard?quote:
quote:
Bolletjequote:
ik woon zeker onder een steen maar wat the fuck bedoel jequote:Op maandag 27 april 2009 12:59 schreef jagga het volgende:
[..]
Wat versta je onder die hard?
Standaard elke dinsdag na je werk/school wachten op de RAW? en woensdag de Subbed by dattebayo?
Schuldig
Had het niet tegen jouquote:Op maandag 27 april 2009 13:00 schreef gers het volgende:
[..]
ik woon zeker onder een steen maar wat the fuck bedoel je
quote:Op maandag 27 april 2009 13:03 schreef jagga het volgende:
[..]
Had het niet tegen jou![]()
Moet jij die mislukking van een voetbalclub niet gaan aanmoedigen op een modderveldje ofzo?
Sorr ik bedoelde het niet zoquote:Op maandag 27 april 2009 13:05 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
maar bleach is dus zon jappen tekenfilm
Ik ben er ooit mee gestopt en weet nu niet meer waar ik benquote:Op maandag 27 april 2009 12:59 schreef jagga het volgende:
[..]
Wat versta je onder die hard?
Standaard elke dinsdag na je werk/school wachten op de RAW? en woensdag de Subbed by dattebayo?
Schuldig
Ik heb vernomen dat jij degene bent die de OP aanpast en UI's update?quote:
Ik zal vanavond ff paar UI's nalopen welke eruit kunnen, een andere hebben en welke erin kunnen etc.quote:Op maandag 27 april 2009 13:20 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat jij degene bent die de OP aanpast en UI's update?
Met goedkeuring van diverse mensen, mag ik in de OP
quote:Op maandag 27 april 2009 13:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ben er ooit mee gestopt en weet nu niet meer waar ik ben
Ook geen zin meer om het echt op te zoeken
Maar was zeker een supervette serie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |