Dat is stoer, jwt.quote:Op maandag 27 april 2009 13:53 schreef jagga het volgende:
[..]
voor een meiske gebruik je wel opvallend vaak het woord kanker.... why?
Ah ok laat maar zitten dan..quote:
NG ziet liever mannen.quote:Op maandag 27 april 2009 13:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat heb jij nu weer voor wijvenUI?
Ik ook.quote:
quote:
Z'n UI veranderd steeds, net als bij Juicyhil, in de cover art van de muziek die hij op dat moment aan het luisteren is.quote:Op maandag 27 april 2009 13:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, maar alleen wijven en flikkers nemen zo'n UI.
Wat vind ik erg?quote:
Ja, dat is zoiets van last.fm, die doet dan de cover van het album wat je luistert. Wist ik veel dat Bloc Party zulks een cover had.quote:Op maandag 27 april 2009 13:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat heb jij nu weer voor wijvenUI?
PK is een verkapte Juicyhilquote:Op maandag 27 april 2009 14:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, dat is zoiets van last.fm, die doet dan de cover van het album wat je luistert. Wist ik veel dat Bloc Party zulks een cover had.
quote:
UH JAH intimacyquote:Op maandag 27 april 2009 14:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, dat is zoiets van last.fm, die doet dan de cover van het album wat je luistert. Wist ik veel dat Bloc Party zulks een cover had.
Ik wou eens kijken of het wat was, maar nee.quote:
Doeiquote:Op maandag 27 april 2009 14:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
zeg dan niks.
In ieder geval, ben nu echt weg.
Oja, welkom terug, PK
Ik vind het maar een kut SC.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |