Die jezus is echt een kutuser inderdaad, gatverdamme.quote:Op maandag 27 april 2009 14:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Nu heb je The Beatles
Kankersc, verdomme jezus
quote:Op maandag 27 april 2009 14:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ik deze als icon doen?
Ja, dat is dan weer wel tof. Maar nu moet ik wel alleen toffe muziek luisteren.quote:Op maandag 27 april 2009 14:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Nu heb je The Beatles
Kankersc, verdomme jezus
quote:Op maandag 27 april 2009 14:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]
Oh bedankt, ik was hem al kwijt...quote:Op maandag 27 april 2009 14:08 schreef bloodysunday het volgende:
http://www.last.fm/user/Paaskonijn11
Van mij mag je.quote:Op maandag 27 april 2009 14:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]
Geen probleemquote:Op maandag 27 april 2009 14:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oh bedankt, ik was hem al kwijt...
Hij mag wel gewoon toch? Repeat heeft eenzelfde soort UI.quote:
Ik ga BdG luisteren nu omdat ik dat zie staan.quote:Op maandag 27 april 2009 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Your musical compatibility with paaskonijn11 is Very High
Music you have in common includes Boudewijn de Groot, The Kinks, The Beatles, The Verve and Arctic Monkeys.
Nee, avatars waarin Hitler belachelijk wordt gemaakt doen we niet moeilijk over, daar zijn er al heel lang een zooi van. Ava's waarin Hitler wordt verheerlijkt staan we niet toe. En jullie weten best allemaal waar die grens loopt, dus uitproberen hoeft niet.quote:Op maandag 27 april 2009 14:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Met een ban als gevolg? Of gelijk removed bij FA?
Hoezo haal je gelijk dat uitproberen erbij? Ik vraag gewoon of ik die UI zou gebruiken omdat ik hem grappig vind en je denkt gelijk dat ik jullie weer wil uitdagen ofzo.quote:Op maandag 27 april 2009 14:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, avatars waarin Hitler belachelijk wordt gemaakt doen we niet moeilijk over, daar zijn er al heel lang een zooi van. Ava's waarin Hitler wordt verheerlijkt staan we niet toe. En jullie weten best allemaal waar die grens loopt, dus uitproberen hoeft niet.
Waarom voel je je nou aangevallen?quote:Op maandag 27 april 2009 14:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoezo haal je gelijk dat uitproberen erbij? Ik vraag gewoon of ik die UI zou gebruiken omdat ik hem grappig vind en je denkt gelijk dat ik jullie weer wil uitdagen ofzo.
Oké.quote:Op maandag 27 april 2009 14:19 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb net mijn meest geniale joint ooit gedraait
Dat wordt genieten straks
Iets met sociaal gestoorde autist ofzo.quote:Op maandag 27 april 2009 14:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waarom voel je je nou aangevallen?
Ik ga straks ook weer smoken, eerst nieuwe tel uitzoekenquote:Op maandag 27 april 2009 14:19 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb net mijn meest geniale joint ooit gedraait
Dat wordt genieten straks
bukkake.quote:Op maandag 27 april 2009 14:22 schreef wolvendagen het volgende:
Wat moet ik doen met mijn verjaardag?
Ik vier het thuis met een aantal vrienden maar ik weet niet wat ik moet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |