quote:Op maandag 27 april 2009 15:09 schreef Gupje het volgende:
Ben je even lekker dat ik IE 8 moet testen, niks werkt meer
quote:Op maandag 27 april 2009 15:38 schreef Gupje het volgende:
[..]
Hele week toch? ik heb van 30 april tot 6 mei vakantiedus.........
Nee ben op stage, maar bedrijf is dicht tussen 30 april en 6 mei.quote:Op maandag 27 april 2009 15:41 schreef jagga het volgende:
[..]
ik niet... ik snap dat jij nog op school zit?
Ik wil ook terug naar school.... die tijd was veel beter
57.21km hierquote:Op maandag 27 april 2009 15:36 schreef Gupje het volgende:
[..]
Afstand : 151.7 km
Reistijd Zonder files : 1:33
quote:Op maandag 27 april 2009 15:40 schreef dagdag het volgende:
Fuuuuut fut fuuuuuttttttttttt
klacht blokfluit gebroken
ben benieuwdquote:Op maandag 27 april 2009 15:45 schreef Silentalarm het volgende:
zal ik mijn dagdag adoratie topic posten?
Gast...quote:Op maandag 27 april 2009 15:40 schreef dagdag het volgende:
Fuuuuut fut fuuuuuttttttttttt
klacht blokfluit gebroken
Zet je wel een aluminium hoedje op?quote:Op maandag 27 april 2009 15:47 schreef jagga het volgende:
[..]
Gast...
Ik zou graag eens in jouw wereld willen kijken
wat was dr gebeurd danquote:Op maandag 27 april 2009 15:50 schreef kurk_droog het volgende:
hoi
Eindelijk na weken kreeg ik bericht over mijn mobielKrijg een nieuwe
Goed dat ik de schroefjes weer zwart gelakt had
is waarschijnlijk wel nodig iddquote:Op maandag 27 april 2009 15:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zet je wel een aluminium hoedje op?
Er kwam al na 1 maand stof onder dus toen heb ik een tochtstrip verknipt en onder de randen van het frontje gedaan. Maar na 9 maanden dat ding te hebben viel die telkens uit bij een inkomend smsje en veel vastlopers. Nu dus dezelfde die ik krijg. Als weer problemen geeft hoop ik een ander model te regelen als dat kan.quote:
Naar het schijnt ja. Volgende keer word ik getrashedquote:
Zaterdag kan ik niet. Dan heb ik een date met Stephanie Sadorra.quote:
Hey, transseksueel.quote:Op maandag 27 april 2009 16:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zaterdag kan ik niet. Dan heb ik een date met Stephanie Sadorra.
Dat ligt aan jezelfquote:Op maandag 27 april 2009 16:21 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, laatste kans, maar voor hoe lang?
Ik heb nog wel een kloon voor jequote:Op maandag 27 april 2009 16:21 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hey mede-transseksueel.quote:
Danke, voor een paar dagen, en dan my final destination, prullenbak.quote:
Welke?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op maandag 27 april 2009 16:26 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Welke?Ik heb er ook nog 1: wolvendagdag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Dagoduck, die kankeraapquote:Op maandag 27 april 2009 16:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Of Noorsbloed, MiVer, Dagoduck, kies maar uit.
quote:Op maandag 27 april 2009 16:21 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
quote:
niet heel erg lang als dit je comeback isquote:Op maandag 27 april 2009 16:31 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dagoduck, die kankeraapserieus, die mag meteen naar het kerkhof, wat mij betreft
Krentenbullekequote:
Jammerrrquote:Op maandag 27 april 2009 16:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zaterdag kan ik niet. Dan heb ik een date met Stephanie Sadorra.
He, dat duurde nog lang, ik had die mierenneukers hier al eerder verwacht.quote:Op maandag 27 april 2009 16:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
[..]
[..]
niet heel erg lang als dit je comeback is
Voor jou ja.quote:
Dit gaat inderdaad niet lang duren, ben ik bangquote:Op maandag 27 april 2009 16:39 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
He, dat duurde nog lang, ik had die mierenneukers hier al eerder verwacht.
Volgens mij wil je het ookquote:Op maandag 27 april 2009 16:39 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, zal me niets verbazen nee, mod zijn op fok is nog sneuer dan Marc Dutroux heten. En ze doen die reputatie met alle plezier eer aan, Tja, blijkbaar vinden ze het zelf wél leuk.quote:Op maandag 27 april 2009 16:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit gaat inderdaad niet lang duren, ben ik bang
als ik n miereneuker was had je al die posts in je notes terug kunnen lezenquote:Op maandag 27 april 2009 16:39 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
gewoon doorgaanquote:Op maandag 27 april 2009 16:42 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, zal me niets verbazen nee, mod zijn op fok is nog sneuer dan Marc Dutroux heten. En ze doen die reputatie met alle plezier eer aan, Tja, blijkbaar vinden ze het zelf wél leuk.
Nee, want ik ga geen geld verspillen aan zulke sneue bedoelingen.quote:Op maandag 27 april 2009 16:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als ik n miereneuker was had je al die posts in je notes terug kunnen lezen
ben jij wel wijs manquote:Op maandag 27 april 2009 16:42 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, zal me niets verbazen nee, mod zijn op fok is nog sneuer dan Marc Dutroux heten. En ze doen die reputatie met alle plezier eer aan, Tja, blijkbaar vinden ze het zelf wél leuk.
Jawel.quote:Op maandag 27 april 2009 15:35 schreef jagga het volgende:
[..]
en waarom denk je dat jij grolsch mag afkraken?
Er gaat niets boven een lekker koude beugel grolsch bier
Jij twee dagen ja paupert, jordeeeeeh (wie?quote:
Ja ik ben wat lieverquote:Op maandag 27 april 2009 16:48 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jij twee dagen ja paupert, jordeeeeeh (wie?) wacht al op je.
Whehe, ik moest gniffelen.quote:Op maandag 27 april 2009 16:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA, KIJK WIE HET ZEGT
Ik typ tenminste foutloos, ik zou haast denken dat je een analfabeet bent.quote:
ik heb nog het vooruitzicht dat ik mn postrechten zal behoudenquote:Op maandag 27 april 2009 16:56 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik typ tenminste foutloos, ik zou haast denken dat je een analfabeet bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |