Nee, ik krijg geen 0900 nr te zien en ook geen idnr, steeds dat stomme venster dat je met ideal moet betalen.quote:Op zondag 26 april 2009 19:34 schreef earthling39 het volgende:
[..]
Linksonderin, onder account staat koop credits. die moet je hebben en dan staat je id nr er ook gelijk bij welke je moet invoeren als je belt
Nee, elke keer want als ik via het inlogscherm rechtsboven inlog dan krijg ik een zwarte pagina met gereed linksonderin. Draaaaaaama.quote:
miss wordt het een suc6 en gaan zo 25 dagen langer doorquote:Op zondag 26 april 2009 19:43 schreef D. het volgende:
Mijn vraag uit het vorige topic:
Ik lees dat je de mogelijkheid hebt om je abo te verlengen. Maar een abo is toch al van begin tot eind, wat valt er dan te verlengen?
kloptquote:Op zondag 26 april 2009 19:43 schreef Chanel5 het volgende:
Marije, je kunt dus niet normaal inloggen met mailadres en ww?
najaaa deze heb ik nog niet gehoord, pffff kan me voorstellen dat je der gek van wordt.quote:Op zondag 26 april 2009 19:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, ik krijg geen 0900 nr te zien en ook geen idnr, steeds dat stomme venster dat je met ideal moet betalen.
[..]
Nee, elke keer want als ik via het inlogscherm rechtsboven inlog dan krijg ik een zwarte pagina met gereed linksonderin. Draaaaaaama.
Maar mn stream doet het (nog) wel
vreemd, ik zie hem nu wel en heb langs die weg betaald.. hoop ikquote:Op zondag 26 april 2009 19:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, ik krijg geen 0900 nr te zien en ook geen idnr, steeds dat stomme venster dat je met ideal moet betalen.
[..]
Nee, elke keer want als ik via het inlogscherm rechtsboven inlog dan krijg ik een zwarte pagina met gereed linksonderin. Draaaaaaama.
Maar mn stream doet het (nog) wel
ja....zei de gekquote:Op zondag 26 april 2009 19:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat voorstel van mij was een geintje en jij doetut nog ook
Ja, nou, op zich vind ik het probleem dat ik niet kan stemmen van ondergeschikt belangquote:Op zondag 26 april 2009 19:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
najaaa deze heb ik nog niet gehoord, pffff kan me voorstellen dat je der gek van wordt.
Kun je nu wel gewoon de stream zien Marrije?quote:Op zondag 26 april 2009 19:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, nou, op zich vind ik het probleem dat ik niet kan stemmen van ondergeschikt belangIk wil wél gewoon streams kunnen kijken.
Maar goed, ik denk te kunnen zien wat mn userid is in de bevestigingsemail en twijfel nu of ik via dat 0900 nr me moet aanmelden of dat ik nog ff geduld moet opbrengen.quote:Op zondag 26 april 2009 19:48 schreef earthling39 het volgende:
[..]
vreemd, ik zie hem nu wel en heb langs die weg betaald.. hoop ikwant ik heb nog steeds 0 dagen en 5 credits.
maar vreemd als je niet normaal kunt inloggen
Ideal is overbelast......quote:Op zondag 26 april 2009 19:52 schreef Jay_Bee het volgende:
Ik kan ook niet normaal inloggen, alleen via de bevestigingsmail.
En IDEAL werkt ook al niet
zelfde hier, daarom heb ik nog geen credits bijgekocht, zie wel hoe het loopt. Denk trouwens wel dat ik het doe.quote:Op zondag 26 april 2009 19:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, nou, op zich vind ik het probleem dat ik niet kan stemmen van ondergeschikt belangIk wil wél gewoon streams kunnen kijken.
tja, in het filmpje wat je telkens te zien krijgt staat 27 aprilquote:Op zondag 26 april 2009 19:42 schreef D. het volgende:
Op de site van de bunker staat trouwens dat het vanavond om 20:00u begint
Ze hebben er nu een gezellige doodskist van getimmertquote:Op zondag 26 april 2009 19:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
zelfde hier, daarom heb ik nog geen credits bijgekocht, zie wel hoe het loopt. Denk trouwens wel dat ik het doe.
Maar oke ben jij niet van je probleem af.
Je hebt je gewoon aangemeld.
Bevestigingsmail gekregen?
Link aangeklikt etc...
Dan zou je toch gewoon moeten kunnen inloggen.
En als ze in de bunker toch meelezen, schreeuw eens ff hard, kunnen ze het probleem gelijk op die ruwhoutenplankentafel gooien
die staat er naastquote:Op zondag 26 april 2009 19:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze hebben er nu een gezellige doodskist van getimmert
heksiequote:Op zondag 26 april 2009 19:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze hebben er nu een gezellige doodskist van getimmert
zag je dat eerst niet dan?, trouwens, dat moet wel want anders kon je niet bellen.quote:Op zondag 26 april 2009 19:58 schreef earthling39 het volgende:
ik heb mezelf uitgelogd en weer onderaan op 'koop credits' geklikt en dan zie ik het scherm ook met het nr en 000000 als id
quote:
Ik zit nu al bijna een half uur na het bellen te wachten maar ik blijfquote:Op zondag 26 april 2009 19:51 schreef Marrije het volgende:
Maar jij hebt dus dat 0900 nr gebeld en via dat betaald, maar ook nog 0 dagen.
Ik wacht wel ff
Maar als je geen nummer en code had, hoe kon je dan bellen en een code invoeren?quote:Op zondag 26 april 2009 20:01 schreef earthling39 het volgende:
nee eerder niet, enkel het scherm om met ideal te betalen
Vind het wel art deco, knus en gezellig staanquote:
quote:Op zondag 26 april 2009 20:02 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik zit nu al bijna een half uur na het bellen te wachten maar ik blijf
ook op 0 dagen staan
Het lijkt me ook niet bepaald FSC hout.quote:Op zondag 26 april 2009 20:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zolang ze maar geen regenwoud
hout gebruiken vind ik alles best, ze timmeren maar een end weg
Eerder van de Gamaquote:Op zondag 26 april 2009 20:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet bepaald FSC hout.
Nope. Nog steeds 5 credits en 0 dagen............quote:Op zondag 26 april 2009 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanmiddag had iemand hier dat ook, maar die logde uit en toen weer in en het was voor elkaar
quote:Op zondag 26 april 2009 20:05 schreef D. het volgende:
Waarom zegt niemand dat Ideal helemaal niets voorstelt?![]()
Kon gewoon internetbankieren
Heb dus betaald
Heb je ook ING?quote:Op zondag 26 april 2009 20:05 schreef D. het volgende:
Heb dus betaald
Niet vaak genoegquote:Op zondag 26 april 2009 20:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
......hoe vaakkkkkkkkkkkkkk heb ik dat nu gezegd:P
Ik denk morgen pasquote:Op zondag 26 april 2009 20:10 schreef Toverheks het volgende:
Weet niet waar ik het anders moet vragen maar gaat er nog wat gebeuren vanavond in die grot of zien we tot morgenavond alleen die gezellige opbergkist in beeld
nee dat mag ze niet van mijquote:Op zondag 26 april 2009 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
haal jij daar ook het hout voor je nieuwe bezemsteel?
Nee, daar gebruik ik afvalhout voor, je kent het spreekwoord toch, hout is goud en met die Kredietcrisis moet ook ik op de kleintjes lettenquote:Op zondag 26 april 2009 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
haal jij daar ook het hout voor je nieuwe bezemsteel?
Er staat niets gepland tot morgenavond, maar je weet het maar nooit hè.quote:Op zondag 26 april 2009 20:10 schreef Toverheks het volgende:
Weet niet waar ik het anders moet vragen maar gaat er nog wat gebeuren vanavond in die grot of zien we tot morgenavond alleen die gezellige opbergkist in beeld
hallooooo zag je net die onwijs lekkere kont van die bouwvakker niet?quote:Op zondag 26 april 2009 20:10 schreef Toverheks het volgende:
Dacht dat we een heel weekend konden gluren in die grot, jammerquote:
whehequote:Op zondag 26 april 2009 20:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kom weleens uit Brabant, maar ik woon er niet
Ik meende dat het een betaalservice was waarvoor je moet registreren e.d., de Nederlandse Paypal zeg maarquote:Op zondag 26 april 2009 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
Ideal betekent alleen dat het een veilige manier van betalen is.
Shit net gemist, mag ie nog ff in de herhaling danquote:Op zondag 26 april 2009 20:15 schreef Tammeh het volgende:
[..]
hallooooo zag je net die onwijs lekkere kont van die bouwvakker niet?![]()
luciferhoutje, lekker zuinigquote:Op zondag 26 april 2009 20:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee, daar gebruik ik afvalhout voor, je kent het spreekwoord toch, hout is goud en met die Kredietcrisis moet ook ik op de kleintjes letten
onwijs lekkere kont en bouwvakker in 1 zinquote:Op zondag 26 april 2009 20:15 schreef Tammeh het volgende:
[..]
hallooooo zag je net die onwijs lekkere kont van die bouwvakker niet?![]()
Zit je toch naar de verkeerde stream te kijken, ik heb een doodskist waar je ook een opbergmeubel van kan maken, of een lectuurbak,voetenbankje,keukenrekje etc.etc.quote:Op zondag 26 april 2009 20:21 schreef Kaat38 het volgende:
ik krijg alleen dat stomme intro filmpje te zien, wat nou bouwvakkers! heb verdorrie betaald en niks!
iemand een idee?
wachten tot morgen?quote:Op zondag 26 april 2009 20:21 schreef Kaat38 het volgende:
ik krijg alleen dat stomme intro filmpje te zien, wat nou bouwvakkers! heb verdorrie betaald en niks!
iemand een idee?
caviarendoosdingquote:Op zondag 26 april 2009 20:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zit je toch naar de verkeerde stream te kijken, ik heb een doodskist waar je ook een opbergmeubel van kan maken, of een lectuurbak,voetenbankje,keukenrekje etc.etc.
Sorry dat ik wat laat antwoord maar ik moest mn kindjes naar bed brengenquote:Op zondag 26 april 2009 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kun je nu wel gewoon de stream zien Marrije?
Ja, dat aanmelden ging op zich goed. De eerste keer ook niet, want ik had een emailadres opgegeven dat 2 x geforward wordt en blijkbaar pakt ie dat niet ofzo. Maar met een ander emailadres ging het dus wel goed. Het aanmelden dan, en inloggen via de bevestigingsemail.quote:Op zondag 26 april 2009 19:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
zelfde hier, daarom heb ik nog geen credits bijgekocht, zie wel hoe het loopt. Denk trouwens wel dat ik het doe.
Maar oke ben jij niet van je probleem af.
Je hebt je gewoon aangemeld.
Bevestigingsmail gekregen?
Link aangeklikt etc...
Dan zou je toch gewoon moeten kunnen inloggen.
En als ze in de bunker toch meelezen, schreeuw eens ff hard, kunnen ze het probleem gelijk op die ruwhoutenplankentafel gooien
Wij zitten in hetzelfde schuitjequote:Op zondag 26 april 2009 19:52 schreef Jay_Bee het volgende:
Hoe kom jij dan aan een rekeningnummer en tenaamstelling? Dat zie ik allemaal niet eens.quote:Op zondag 26 april 2009 20:05 schreef D. het volgende:
Heb dus betaald
daarom ook.quote:Op zondag 26 april 2009 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
onwijs lekkere kont en bouwvakker in 1 zin
dat zeg ik.....ja mij lukt het dus ook nietquote:Op zondag 26 april 2009 20:32 schreef Chanel5 het volgende:
die zag ik niet, kijk ze niet tegelijkertijd. Tijden DGK had ik het keurig naast elkaar staan, moet nu nog uitvogelen hoe ik dat doe
Je kan heerlijk bezig wezen met een vertimmerde doodskist, of een idee voor de redaktie van de grot, laat bob ross maar weer terug komen die schilderd hem wel lekker vol is ook erg in, kisten met bloemetjes en bijtjes, takken en vijvers, kippen en kikkers en voor Bart zelf met groene Lieveheersbeestjes links rechts erop en eronder, want moest gister zo lachen, jeroen en hij staan in het gangetje, jeroen steekt heel verhaal af en midden in een zin roept bart kijk een groen lieveheersbeestje, zo intressant was jeroen zijn verhaal dat bart aan zijn lippen hing (not)quote:
jaaaa het groene lieveheersbeestje, prachtigquote:Op zondag 26 april 2009 20:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je kan heerlijk bezig wezen met een vertimmerde doodskist, of een idee voor de redaktie van de grot, laat bob ross maar weer terug komen die schilderd hem wel lekker vol is ook erg in, kisten met bloemetjes en bijtjes, takken en vijvers, kippen en kikkers en voor Bart zelf met groene Lieveheersbeestjes links rechts erop en eronder, want moest gister zo lachen, jeroen en hij staan in het gangetje, jeroen steekt heel verhaal af en midden in een zin roept bart kijk een groen lieveheersbeestje, zo intressant was jeroen zijn verhaal dat bart aan zijn lippen hing (not)
Heb je dit gemeld via de storing melden knop op de bunker site?quote:Op zondag 26 april 2009 19:52 schreef Jay_Bee het volgende:
ik stem voor de klussert .....mag dat ook...en kan ik hem dan winnenquote:Op zondag 26 april 2009 20:34 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dat heb ik dan weer niet gezien![]()
ik mis ook altijd alles
Ik meldde mij aan op de sitequote:Op zondag 26 april 2009 20:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoe kom jij dan aan een rekeningnummer en tenaamstelling? Dat zie ik allemaal niet eens.
Die van Johan?quote:
Is idd onduidelijk en alleen ideal???? btje weinig. Dus ligt niet aan die 10 bier.quote:Op zondag 26 april 2009 20:33 schreef Gert het volgende:
Ik zit net die site eens te bekijken... en had een grote button verwacht met KOOP HIER EEN ABONNEMENT.
Mis ik nou iets, met die tien bier in m'n mik, of is het gewoon een beetje onduidelijk?
Ow volgens mij was het wel zo makkelijkquote:Op zondag 26 april 2009 20:33 schreef Gert het volgende:
Ik zit net die site eens te bekijken... en had een grote button verwacht met KOOP HIER EEN ABONNEMENT.
Mis ik nou iets, met die tien bier in m'n mik, of is het gewoon een beetje onduidelijk?
ik kan op die idealpagina niks, alleen de knop cancel doet hetquote:Op zondag 26 april 2009 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
Jij logt op die idealpagina wel in met je gebruikersnaam en ww bij je bank?
Ik vraag mij af of Marrije heeft geklikt en daarna gewoon kon gaan internetbankieren? Want zo gaat het idd wel.quote:Op zondag 26 april 2009 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik meldde mij aan op de site
bevestig de bevestigingsmail
log in
Kreeg de boodschap dat ik moest betalen met Ideal en klikte
Daarna was het gewoon internet bankieren zoals ik het gewend ben
zag hier ergens wel een nummer staan las je kon ook bellen voor een aboquote:Op zondag 26 april 2009 20:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ow volgens mij was het wel zo makkelijk![]()
Ik had dan wel geen drank op maar
Het is vandaag een beetje ´Waar gaat de spijkerbroek met ´t menneke naartoe?´ qua Johan.quote:Op zondag 26 april 2009 20:38 schreef Laysa het volgende:
jaja.....jij mocht ze in het echt aanschouwen.....some people have al the luck
bij mij ging het dus ook zoquote:Op zondag 26 april 2009 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik meldde mij aan op de site
bevestig de bevestigingsmail
log in
Kreeg de boodschap dat ik moest betalen met Ideal en klikte
Daarna was het gewoon internet bankieren zoals ik het gewend ben
ik klik op KOOP en dan word ik doorgelinkt naar de idealpagina maar dan zie ik dus wat ik op de print screentjes in het janktopic liet zien.quote:Op zondag 26 april 2009 20:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of Marrije heeft geklikt en daarna gewoon kon gaan internetbankieren? Want zo gaat het idd wel.
naar mij??????quote:Op zondag 26 april 2009 20:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is vandaag een beetje ´Waar gaat de spijkerbroek met ´t menneke naartoe?´ qua Johan.
ik heb je ff een PM gestuurd..quote:Op zondag 26 april 2009 20:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik kan op die idealpagina niks, alleen de knop cancel doet het![]()
Dus we kunnen bellen en bieden op de billen van Johanquote:Op zondag 26 april 2009 20:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is vandaag een beetje ´Waar gaat de spijkerbroek met ´t menneke naartoe?´ qua Johan.
Doe eens een linkje dan.quote:Op zondag 26 april 2009 20:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ow volgens mij was het wel zo makkelijk![]()
Ik had dan wel geen drank op maar
Ik ga het even voor je uitzoekenquote:Op zondag 26 april 2009 20:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe eens een linkje dan.
- hips -
Of is het die registreer-button? En dat je dan een abo kan nemen als je dat ingevuld hebt?
de idealpagina waar je kwam na het registreren?quote:Op zondag 26 april 2009 20:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik kan op die idealpagina niks, alleen de knop cancel doet het![]()
Ja. Als je 'alles' hebt ingevuld, krijg je een mail en dan kan je inloggen en betalen.quote:Op zondag 26 april 2009 20:41 schreef Gert het volgende:
Of is het die registreer-button? En dat je dan een abo kan nemen als je dat ingevuld hebt?
je bedoeld niet zo groot???? of niet manhaftigquote:Op zondag 26 april 2009 20:42 schreef Copycat het volgende:
Be my guest.
Alhoewel ik het meer bedoelde als 'veel broek voor weinig vent.'
quote:Op zondag 26 april 2009 20:44 schreef Copycat het volgende:
Ik bedoel een hele grote broek. Terwijl Johan een klein menneke is.
Hij is volgens mij dan weer wel manhaftig. Geloof ik. Half.
Ja.quote:Op zondag 26 april 2009 20:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe eens een linkje dan.
- hips -
Ik kan geen bank kiezen.quote:Op zondag 26 april 2009 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
de idealpagina waar je kwam na het registreren?
Dan de bank van je keuze aanklikken dan kom je in het inlogscherm van je bank en dan is het verder duidelijk.
Heel raar dat jij alleen cancel mogelijkheid krijgt.
Dat krijg je gelijk te zien zonder er iets aangeklikt te hebben?quote:Op zondag 26 april 2009 20:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik klik op KOOP en dan word ik doorgelinkt naar de idealpagina maar dan zie ik dus wat ik op de print screentjes in het janktopic liet zien.
daar kan je mee stemmen of eten kopenquote:Op zondag 26 april 2009 20:47 schreef BigBreg het volgende:
Ik heb wel betaald via ideal!
Weet alleen niet wat je met die credits kan doen??
Als je een abbo heb betaald heb je sowieso 5 credits.
Is er ergens ook een prijslijst te vinden, hoeveel credits iets kost?quote:Op zondag 26 april 2009 20:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
daar kan je mee stemmen of eten kopen
We krijgen nog iets op de streams vanavond he Gert?quote:Op zondag 26 april 2009 20:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe eens een linkje dan.
- hips -
volgens mij kost alles 1 credit,quote:Op zondag 26 april 2009 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is er ergens ook een prijslijst te vinden, hoeveel credits iets kost?
Ah oke! thanks!quote:Op zondag 26 april 2009 20:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
daar kan je mee stemmen of eten kopen
Ik heb 50 credits gekocht voor 11,50quote:Op zondag 26 april 2009 20:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
volgens mij kost alles 1 credit,
wie o wie weet hier meer van
Blauw is meer mijn kleur dan oranje, maarja niks aan te doen. En geld switchen kon bij de Postbank op een gegeven moment hoppetaa gelijk van de ene rekening naar de andere en bij de ING nietquote:
quote:Op zondag 26 april 2009 20:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb 50 credits gekocht voor 11,50
ja helaas moet we nog even geduld hebbenquote:Op zondag 26 april 2009 20:53 schreef BigBreg het volgende:
[..]
Ah oke! thanks!![]()
Maar de streams doen het pas morgen dan ofzo??
Want nu zie ik elke keer een soort van intro ofzo.
Als je ingelocht ben staat er rechts boven je naam.quote:Op zondag 26 april 2009 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is er ergens ook een prijslijst te vinden, hoeveel credits iets kost?
quote:Op zondag 26 april 2009 20:56 schreef Pl0x het volgende:
[Tut] Betalen via uw telefoon voor Streamingdagen & Credits
vlammen met al die 5 creditsquote:Op zondag 26 april 2009 20:55 schreef Laysa het volgende:
ik hou mn 5 credits tot de finale....en dan patssssss
we bien zunigquote:Op zondag 26 april 2009 20:55 schreef Laysa het volgende:
ik hou mn 5 credits tot de finale....en dan patssssss
Maar ik bedoel een lijst van wat we kunnen kopen met die credits en voor hoeveel.quote:Op zondag 26 april 2009 20:56 schreef BigBreg het volgende:
[..]
Als je ingelocht ben staat er rechts boven je naam.
En daar onder hoeveel credits je hebt.
En daar onder staat: "Meer credits nodig?"
Als je daar op klik kom je hier uit : http://final.thebunkeronline.tv/koopcredits.html
Heb ik inderdaad gedaanquote:Op zondag 26 april 2009 20:35 schreef galiegalder het volgende:
[..]
Heb je dit gemeld via de storing melden knop op de bunker site?
Ah oke.quote:Op zondag 26 april 2009 20:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ja helaas moet we nog even geduld hebben
Helaas, dat staat er al sinds vrijdagquote:Op zondag 26 april 2009 20:58 schreef BigBreg het volgende:
[..]
Ah oke.
Ja omdat er op die site dit bericht staat:
Vanavond om 20.00 uur Live!
8 mensen vluchten in de bunker om met elkaar een maand te zien overleven.
Houden ze het indvidueel en met elkaar vol? Ze hebben weinig voedsel.
De watertoevoer en electriciteit is beperkt. Er is een zeer kleine luchtruimte.
Aanslagen vinden plaats waardoor het leven zwaarder wordt.
Binnen de bunkermuren krijgen ze opdrachten waaraan ze moeten voldoen om aan vers brood, nieuwe kleding of sigaretten te komen.
Streamers bepalen door middel van stemmen hoeveel luxe aan de overlevenden gegund wordt en wie de maand zal volbrengen.
Dit jaar bestaat reality tv tien jaar. Wij vieren dit met bekende Nederlanders in de bunker.
Het hele weekend is het Feest! Kijk vanavond gratis mee!
Er staat dus geen datum bij wanneer het geplaatst is dus komt het een beetje over of het vanavond begonnen is.
zij maakt het verschilquote:Op zondag 26 april 2009 20:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja let maar op....ik ga het verschil maken straks
Ja, thanksquote:Op zondag 26 april 2009 20:46 schreef evaxsis het volgende:
@ Gert
eerst registeren
dan inloggen daarna kan je pas de stream kopen *o*
En dan kunnen ze nooit meer op je heenquote:Op zondag 26 april 2009 20:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
owwwww..hahaquote:Op zondag 26 april 2009 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik bedoel een lijst van wat we kunnen kopen met die credits en voor hoeveel.
I know, dat is oud nieuws via de stream wordt gemeld dat het 27 april om 20.00 uur begintquote:Op zondag 26 april 2009 20:58 schreef BigBreg het volgende:
[..]
Ah oke.
Ja omdat er op die site dit bericht staat:
Vanavond om 20.00 uur Live!
8 mensen vluchten in de bunker om met elkaar een maand te zien overleven.
Houden ze het indvidueel en met elkaar vol? Ze hebben weinig voedsel.
De watertoevoer en electriciteit is beperkt. Er is een zeer kleine luchtruimte.
Aanslagen vinden plaats waardoor het leven zwaarder wordt.
Binnen de bunkermuren krijgen ze opdrachten waaraan ze moeten voldoen om aan vers brood, nieuwe kleding of sigaretten te komen.
Streamers bepalen door middel van stemmen hoeveel luxe aan de overlevenden gegund wordt en wie de maand zal volbrengen.
Dit jaar bestaat reality tv tien jaar. Wij vieren dit met bekende Nederlanders in de bunker.
Het hele weekend is het Feest! Kijk vanavond gratis mee!
Er staat dus geen datum bij wanneer het geplaatst is dus komt het een beetje over of het vanavond begonnen is.
op........quote:Op zondag 26 april 2009 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan kunnen ze nooit meer op je heen
Daar gaat mijn spreukquote:Op zondag 26 april 2009 21:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
op............cool nu weet ik zeker dat ik wacht tot de finale
Ja niet zo slim enzo, maar ik vind het wel lief die beginnersfoutjesquote:Op zondag 26 april 2009 21:02 schreef BigBreg het volgende:
[..]
JA dat dacht ik al idd...fijn dat ze er ook ff een plaatsings datum bij zetten ofzo.
Ik moet er zelf ook aanwennen, denk dat we het over 25 dagen wel uitgevogeld hebben :lol:quote:Op zondag 26 april 2009 21:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, thanks
Het is inmiddels gelukt. Ben een abo en 55 credits "rijker".
Maar ik vind het niet erg toegankelijk. Die abo's en credits is hun biz. Dat moet makkelijker.
Een button ABONNEMENT zou logisch zijn.
OK ik zit nu weer aan een cognacje, maar toch.
Yep heb het ook gezien iddquote:Op zondag 26 april 2009 21:01 schreef evaxsis het volgende:
[..]
I know, dat is oud nieuws via de stream wordt gemeld dat het 27 april om 20.00 uur begint
staat bij control panel en dan doe boodschappen voor....links middeninquote:Op zondag 26 april 2009 21:01 schreef BigBreg het volgende:
[..]
owwwww..haha
Die heb ik ook nog niet gevonden.
Dat vind ik nou weer wel lekkerquote:Op zondag 26 april 2009 21:00 schreef Gert het volgende:
OK ik zit nu weer aan een cognacje, maar toch.
Bij de boodschappen staat een bedrag van 15 eu, tis me nog niet helemaal duidelijk hoe we die credits in kunnen gaan zetten, gun je iemand extra eten? hoeveel credits? of juist niet? wat kun je nog meer met je credits beinvloeden?quote:Op zondag 26 april 2009 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik bedoel een lijst van wat we kunnen kopen met die credits en voor hoeveel.
hahahaha ik zelf ook, hopend toch nog een bewegend beeld te zienquote:Op zondag 26 april 2009 21:03 schreef BigBreg het volgende:
[..]
Yep heb het ook gezien idd
Maar op de chat zijn ze in de war, daar kijken ze al heel de dag naar die doodskist, wachtend tot het begint
Neh, dan hadden ze de deksel er wel helemaal op gedaanquote:Op zondag 26 april 2009 21:07 schreef Toverheks het volgende:
eigenlijk klopt het niet, er zou leuke stream zijn tot het officieel begon, zit al sinds gisteravond te wachten op Dennis, ze zullen hem toch niet in die kist hebben verstopt??
Firewall uitschakelen helpt ook niet.quote:Op zondag 26 april 2009 21:02 schreef Chanel5 het volgende:
Hoe is het met Marrije? en haar evt. firewall.. ik hoop dat dat het probleem is.
Bart noemde dit weekend dat de kiijkers bepalen of er warm water is. M.a.w: of douchen een beetje aangenaam is.quote:Op zondag 26 april 2009 21:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Bij de boodschappen staat een bedrag van 15 eu, tis me nog niet helemaal duidelijk hoe we die credits in kunnen gaan zetten, gun je iemand extra eten? hoeveel credits? of juist niet? wat kun je nog meer met je credits beinvloeden?
Bart wilde er nog ballonnen in stoppen dus het zou mij niks verbazen als Dennix daar ineens gaat knallenquote:Op zondag 26 april 2009 21:07 schreef Toverheks het volgende:
eigenlijk klopt het niet, er zou leuke stream zijn tot het officieel begon, zit al sinds gisteravond te wachten op Dennis, ze zullen hem toch niet in die kist hebben verstopt??
_quote:Op zondag 26 april 2009 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh, dan hadden ze de deksel er wel helemaal op gedaan
Ik doe meequote:Op zondag 26 april 2009 20:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 april 2009 21:10 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Bart wilde er nog ballonnen in stoppen dus het zou mij niks verbazen als Dennix daar ineens gaat knallen
iemand die hier iets over weet?quote:Op zondag 26 april 2009 20:57 schreef Rijpie het volgende:
Het zou trouwens toch een donkere bunker worden? zijn de infrarood camera's al getest?
Nee? O, bij mij lukte het toen ik de firewall uitzette meteen.quote:Op zondag 26 april 2009 21:09 schreef Jay_Bee het volgende:
[..]
Firewall uitschakelen helpt ook niet.
quote:Op zondag 26 april 2009 21:09 schreef Jay_Bee het volgende:
[..]
jammer had je die niet in jouw favo gezetquote:Op zondag 26 april 2009 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond nog naar dat gifje lopen zoeken, maar kon hem niet vinden
De bunker is niet per definitie donker. Dat is ook nooit zo gezegd. Het licht zou kan wel plots uit kunnen gaan. Op commando.quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 21:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
jammer had je die niet in jouw favo gezet
o dat is wel spannend dan zien ze niks meer en dan laten brood bakken ofzoquote:Op zondag 26 april 2009 21:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
De bunker is niet per definitie donker. Dat is ook nooit zo gezegd. Het licht zou kan wel plots uit kunnen gaan. Op commando.
moeten ze die dan zelf bakken...of kopen wij die voor ze?quote:Op zondag 26 april 2009 21:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
o dat is wel spannend dan zien ze niks meer en dan laten brood bakken ofzo
Mijn harde schijf was gecrasht dus ik heb niks meer,quote:Op zondag 26 april 2009 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar een beetje te enthousiast opgeruimd
met een broodbakmachine of gewoon uit de losse polsquote:Op zondag 26 april 2009 21:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
o dat is wel spannend dan zien ze niks meer en dan laten brood bakken ofzo
Meestal nooit? Cc!!!quote:Op zondag 26 april 2009 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee? O, bij mij lukte het toen ik de firewall uitzette meteen.
Geloof dat ik mazzel heb dat het zo voorspoedig ging, meestal lukt dat soort dingen me nooit in 1 keer.
nee joh met de handen natuurlijk lekker laten zwoegen die hapquote:Op zondag 26 april 2009 21:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
met een broodbakmachine of gewoon uit de losse pols
je registratie vergeten en opnieuw aanmelden met een ander emailadresquote:Op zondag 26 april 2009 21:09 schreef Jay_Bee het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 april 2009 21:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
De bunker is niet per definitie donker. Dat is ook nooit zo gezegd. Het licht zou kan wel plots uit kunnen gaan. Op commando.
dus als wij als kijker het donker maken, dan snijden we onszelf in de vingers omdat we dan niks meer kunnen zien?quote:Natuurlijk is er wel licht gedurende een minimaal aantal uren per dag, maar de rest is bij de gratie van de kijker.
kan de kapjes wel opsturen wordt toch niet hier gegeten en zonde om het weg te gooien in de kliko, als ik er iemand in de grot mee kan blijmaken hoor ik het welquote:Op zondag 26 april 2009 21:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
moeten ze die dan zelf bakken...of kopen wij die voor ze?
quote:Op zondag 26 april 2009 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh, dan hadden ze de deksel er wel helemaal op gedaan
quote:Op zondag 26 april 2009 21:19 schreef Rijpie het volgende:
dus als wij als kijker het donker maken, dan snijden we onszelf in de vingers omdat we dan niks meer kunnen zien?
Oeh, da's nie handigquote:Op zondag 26 april 2009 21:19 schreef Rijpie het volgende:
[..]
[..]
dus als wij als kijker het donker maken, dan snijden we onszelf in de vingers omdat we dan niks meer kunnen zien?
quote:Op zondag 26 april 2009 21:22 schreef mazaru het volgende:
Het zou wat zijn als er 1 in ging met de varkensgriep, dan kunnen we mooi met zijn allen de symptomen bestuderen en kijken hoe besmettelijk het nou werkelijk is.
Hou jij d'r vast terwijl ik mep of andersom?quote:
Het zou wat zijn als er 1 in ging met de varkensgriep, dan kunnen we mooi met zijn allen de symptomen bestuderen en kijken hoe besmettelijk het nou werkelijk is.
ja goed, in mn nopjesquote:Op zondag 26 april 2009 21:02 schreef Chanel5 het volgende:
Hoe is het met Marrije? en haar evt. firewall.. ik hoop dat dat het probleem is.
lees ff janktopic, daarin zeg ik al dat er iets niet goed is gegaan bij de registratie, er was duidelijk een miscommunicatie, vandaar dat ideal het niet accepteerdequote:Op zondag 26 april 2009 21:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
je registratie vergeten en opnieuw aanmelden met een ander emailadres
Mazuru, heb jij je gif van Dennis met die ballon nog?quote:Op zondag 26 april 2009 21:22 schreef mazaru het volgende:
maak me gekquote:Op zondag 26 april 2009 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mazuru, heb jij je gif van Dennis met die ballon nog?
Ja deze is nog beschikbaar.quote:Op zondag 26 april 2009 21:29 schreef Rijpie het volgende:
Is de stream nu nog toegankelijk voor mensen zonder abbo?
zoja, vraag ik me af wat voor beveiliging ze morgen gaan gebruiken om dat tegen te gaan...
Komt helemaal goed, voordat je het weet loop je met die credits te gooien als een dollequote:Op zondag 26 april 2009 21:24 schreef Toverheks het volgende:
ach ik heb zoiets als we 3 dagen kijken en er wordt goed uitgelegd op de stream of hier dat we het allemaal zo onder de knie hebben met die credit`s
Hou d'r maar andersomquote:Op zondag 26 april 2009 21:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hou jij d'r vast terwijl ik mep of andersom?
Fijn!quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 21:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Komt helemaal goed, voordat je het weet loop je met die credits te gooien als een dolle
ik hoop het wel snap het niet zo goed tot nu toe, ach zal zich straks allemaal vanzelf wel wijzen en zal het ook hier wel lezen
Bij mij is het niet gelukt ,begin een beetje behoorlijk te balenquote:
hè getsie niet opgeven hoorquote:Op zondag 26 april 2009 21:39 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Bij mij is het niet gelukt ,begin een beetje behoorlijk te balen
Gelukkig, kunnen wij vannacht ook lekker slapenquote:Op zondag 26 april 2009 21:37 schreef Marrije het volgende:
Ik ben helemaal relaxt nu.
Ik weet echt niet wat ik fout deed,had ik de nullen die voor m'n userscijfer stonden niet moeten invoeren,zou dat het zijn?quote:
Hier werd/wordt toch ook iedereen geholpen met het aanmelden en al zijn problemen, dan komt dat ook zeker goed.quote:
Marrije heeft zich er in vastgebeten en die is het ook gelukt.quote:Op zondag 26 april 2009 21:45 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
k weet echt niet wat ik fout deed,had ik de nullen die voor m'n usersname stonden niet moeten invoeren,zou dat het zijn/
Heb je mijn raad opgevolgd? Registratie vergeten en met een ander emailadres opnieuw registereren.quote:Op zondag 26 april 2009 21:45 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat ik fout deed,had ik de nullen die voor m'n userscijfer stonden niet moeten invoeren,zou dat het zijn?
quote:Op zondag 26 april 2009 21:45 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
k weet echt niet wat ik fout deed,had ik de nullen die voor m'n usersname stonden niet moeten invoeren,zou dat het zijn/
o gelukkig want snap er nu al weinig van, alles heeft straks met die credit`s te maken, zelf geloof ik als ze willen douschen warm of koud water, eten, licht aan of uit ben benieuwd hoe ze dat allemaal gaan berekenen, en hoeveel credits het gaat kosten.quote:Op zondag 26 april 2009 21:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hier werd/wordt toch ook iedereen geholpen met het aanmelden en al zijn problemen, dan komt dat ook zeker goed.
Nostalgiequote:Op zondag 26 april 2009 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eindelijk, gevonden![]()
Het blijft hilarisch![]()
dank je wel, heb hem opgeslagen bij mijn favo`squote:Op zondag 26 april 2009 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eindelijk, gevonden![]()
Ik heb helemaal geen nummer in hoeven voeren, is dat wel goed?quote:Op zondag 26 april 2009 21:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ben je nu wel geregistreerd want anders gaat het volgens mij niet lukken
als er nullen voor jouw nr staan lijkt mij wel dat je die moet in voeren bij mij is dat dus 000027 ik weet niet wat jij daar ziet staan
6 cijfers moet je dan invoeren
quote:Op zondag 26 april 2009 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eindelijk, gevonden![]()
quote:Op zondag 26 april 2009 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen nummer in hoeven voeren, is dat wel goed?
whehehe....das alleen als je geen ideal hebt en het met de foon moet doen....quote:Op zondag 26 april 2009 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet. o well, who cares, ik ben binnen en kan stream kijkenquote:Op zondag 26 april 2009 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prachtig filmpje....en maar schudden met zijn handje omdat het zo'n pijn deedquote:Op zondag 26 april 2009 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eindelijk, gevonden![]()
In het control panel wordt al lekker gestemd zie ik, voor of tegen bewoners.quote:Op zondag 26 april 2009 21:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Komt helemaal goed, voordat je het weet loop je met die credits te gooien als een dolle
nee want dan heb je geen id waar ze jouw aan kunnen herkennenquote:Op zondag 26 april 2009 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 april 2009 20:31 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee ik drink niet meer op zondagDoe maar een watertje..
Een grapje zeker?quote:Op zondag 26 april 2009 21:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
nee want dan heb je geen id waar ze jouw aan kunnen herkennen
Ja ,die nullen heb ik ook ingetiktquote:Op zondag 26 april 2009 21:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ben je nu wel geregistreerd want anders gaat het volgens mij niet lukken
als er nullen voor jouw nr staan lijkt mij wel dat je die moet in voeren bij mij is dat dus 000027 ik weet niet wat jij daar ziet staan
6 cijfers moet je dan invoeren
o nou ben ik geloof ik in de war met een andere fokker die wil bellen om de stream te krijgen.quote:
...en dat diegene dan als hij/zij helemaal vol zit dat bord leegkiepert in de kliko, voor de ogen van de hongerige medebewonersquote:Op zondag 26 april 2009 21:54 schreef Gert het volgende:
[..]
In het control panel wordt al lekker gestemd zie ik, voor of tegen bewoners.
En die "duels" zullen ook wel wat credits gaan verorberen.
En de kijkers gaan de kwaliteit en hoeveelheid eten bepalen. En dat wordt vooral interessant als je één iemand een lekker bord eten kan geven en de rest niet. En dat dan 10 dagen achter elkaar, voor dezelfde persoon.![]()
Maar die gaat dat eten dan delen natuurlijk, omdat hij/zij anders buiten de groep valt en daar zijn mensen nu eenmaal gevoelig voor. Dus dat delen moet dan verboden worden.
En bovendien is het Cc's en mijn feestje. En wij bepalen wel hoe en waar en hoe lang. Meestal nooit-roepertjes eindigen over het algemeen met donkerrode billen.quote:Op zondag 26 april 2009 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet ondersteboven gehouden worden
quote:
Moest jij niet naar de bunker-bespreking vanavond?quote:Op zondag 26 april 2009 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
En bovendien is het Cc's en mijn feestje. En wij bepalen wel hoe en waar en hoe lang. Meestal nooit-roepertjes eindigen over het algemeen met donkerrode billen.
O jee, dat heb ik dan ook, shit, daar gaat mijn voldane gevoelquote:Op zondag 26 april 2009 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Ja Marrije, lach maar![]()
De schrik sloeg me even om het hart, dat ik denk morgen streams te hebben en dat dan blijkt dat ik alleen zwart beeld heb
als die ene aan wie jij het gunt gaat delen, krijgt hij/zij gewoon niks meer, je gunt het aan die persoon en niet aan een ander,toch?quote:Op zondag 26 april 2009 21:54 schreef Gert het volgende:
[..]
In het control panel wordt al lekker gestemd zie ik, voor of tegen bewoners.
En die "duels" zullen ook wel wat credits gaan verorberen.
En de kijkers gaan de kwaliteit en hoeveelheid eten bepalen. En dat wordt vooral interessant als je één iemand een lekker bord eten kan geven en de rest niet. En dat dan 10 dagen achter elkaar, voor dezelfde persoon.![]()
Maar die gaat dat eten dan delen natuurlijk, omdat hij/zij anders buiten de groep valt en daar zijn mensen nu eenmaal gevoelig voor. Dus dat delen moet dan verboden worden.
zomaar een ander email adres,dus bv huppeldepup.nl?Zeg maar wat pfff wat een toestandquote:Op zondag 26 april 2009 21:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heb je mijn raad opgevolgd? Registratie vergeten en met een ander emailadres opnieuw registereren.
Jee wat kinky allemaal :Squote:Op zondag 26 april 2009 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
En bovendien is het Cc's en mijn feestje. En wij bepalen wel hoe en waar en hoe lang. Meestal nooit-roepertjes eindigen over het algemeen met donkerrode billen.
nee natuurlijk wel een bestaand emailadresquote:Op zondag 26 april 2009 22:00 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
zomaar een ander email adres,dus bv huppeldepup.nl?Zeg maar wat pfff wat een toestand![]()
er blijkt door een storing verkeerde verwijzingen gedaan te zijn naar de testserver. Die mensen moeten een nieuw account aanmaken op http://final.thebunkeronline.tvquote:Op zondag 26 april 2009 22:02 schreef Rijpie het volgende:
[..]
nee natuurlijk wel een bestaand emailadresanders kan je je bevestigingslink niet openen
toch iemand van achter de schermenquote:Op zondag 26 april 2009 22:04 schreef galiegalder het volgende:
[..]
er blijkt door een storing verkeerde verwijzingen gedaan te zijn naar de testserver. Die mensen moeten een nieuw account aanmaken op http://final.thebunkeronline.tv
en dat kan met hetzelfde emailadres?quote:Op zondag 26 april 2009 22:04 schreef galiegalder het volgende:
[..]
er blijkt door een storing verkeerde verwijzingen gedaan te zijn naar de testserver. Die mensen moeten een nieuw account aanmaken op http://final.thebunkeronline.tv
Je bent aardig op de hoogte.quote:Op zondag 26 april 2009 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moest jij niet naar de bunker-bespreking vanavond?
Ik heb zo mijn vogeltjesquote:Op zondag 26 april 2009 22:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bent aardig op de hoogte.
Maar nee, ik wist al dat ik vroeg in de middag in de kroeg zou zitten en heb me afgemeld. Hips.![]()
Cognac is lekker, als je pens al vol met bier zit.
Yeah baby yeah!quote:Op zondag 26 april 2009 21:58 schreef Gert het volgende:
ja wat zou dat betekenen dan dat je de hele procedure moet herhalen inclusief de betalingquote:Op zondag 26 april 2009 22:12 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk dat iedereen nog beeld heeft, zal morgen anders worden.
Doe jij eens even normaalquote:Op zondag 26 april 2009 22:12 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk dat iedereen nog beeld heeft, zal morgen anders worden.
nou, wél een van jezelf natuurlijkquote:Op zondag 26 april 2009 22:00 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
zomaar een ander email adres,dus bv huppeldepup.nl?Zeg maar wat pfff wat een toestand![]()
Ik ben eff weg hier,wat anders doen word t beeeeeetje sjaggie
![]()
![]()
nee, degenen die niet geregistreerd hebben, die zien morgen niks meerquote:Op zondag 26 april 2009 22:14 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ja wat zou dat betekenen dan dat je de hele procedure moet herhalen inclusief de betaling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |