Blauw is meer mijn kleur dan oranje, maarja niks aan te doen. En geld switchen kon bij de Postbank op een gegeven moment hoppetaa gelijk van de ene rekening naar de andere en bij de ING nietquote:
quote:Op zondag 26 april 2009 20:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb 50 credits gekocht voor 11,50
ja helaas moet we nog even geduld hebbenquote:Op zondag 26 april 2009 20:53 schreef BigBreg het volgende:
[..]
Ah oke! thanks!![]()
Maar de streams doen het pas morgen dan ofzo??
Want nu zie ik elke keer een soort van intro ofzo.
Als je ingelocht ben staat er rechts boven je naam.quote:Op zondag 26 april 2009 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is er ergens ook een prijslijst te vinden, hoeveel credits iets kost?
quote:Op zondag 26 april 2009 20:56 schreef Pl0x het volgende:
[Tut] Betalen via uw telefoon voor Streamingdagen & Credits
vlammen met al die 5 creditsquote:Op zondag 26 april 2009 20:55 schreef Laysa het volgende:
ik hou mn 5 credits tot de finale....en dan patssssss
we bien zunigquote:Op zondag 26 april 2009 20:55 schreef Laysa het volgende:
ik hou mn 5 credits tot de finale....en dan patssssss
Maar ik bedoel een lijst van wat we kunnen kopen met die credits en voor hoeveel.quote:Op zondag 26 april 2009 20:56 schreef BigBreg het volgende:
[..]
Als je ingelocht ben staat er rechts boven je naam.
En daar onder hoeveel credits je hebt.
En daar onder staat: "Meer credits nodig?"
Als je daar op klik kom je hier uit : http://final.thebunkeronline.tv/koopcredits.html
Heb ik inderdaad gedaanquote:Op zondag 26 april 2009 20:35 schreef galiegalder het volgende:
[..]
Heb je dit gemeld via de storing melden knop op de bunker site?
Ah oke.quote:Op zondag 26 april 2009 20:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ja helaas moet we nog even geduld hebben
Helaas, dat staat er al sinds vrijdagquote:Op zondag 26 april 2009 20:58 schreef BigBreg het volgende:
[..]
Ah oke.
Ja omdat er op die site dit bericht staat:
Vanavond om 20.00 uur Live!
8 mensen vluchten in de bunker om met elkaar een maand te zien overleven.
Houden ze het indvidueel en met elkaar vol? Ze hebben weinig voedsel.
De watertoevoer en electriciteit is beperkt. Er is een zeer kleine luchtruimte.
Aanslagen vinden plaats waardoor het leven zwaarder wordt.
Binnen de bunkermuren krijgen ze opdrachten waaraan ze moeten voldoen om aan vers brood, nieuwe kleding of sigaretten te komen.
Streamers bepalen door middel van stemmen hoeveel luxe aan de overlevenden gegund wordt en wie de maand zal volbrengen.
Dit jaar bestaat reality tv tien jaar. Wij vieren dit met bekende Nederlanders in de bunker.
Het hele weekend is het Feest! Kijk vanavond gratis mee!
Er staat dus geen datum bij wanneer het geplaatst is dus komt het een beetje over of het vanavond begonnen is.
zij maakt het verschilquote:Op zondag 26 april 2009 20:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja let maar op....ik ga het verschil maken straks
Ja, thanksquote:Op zondag 26 april 2009 20:46 schreef evaxsis het volgende:
@ Gert
eerst registeren
dan inloggen daarna kan je pas de stream kopen *o*
En dan kunnen ze nooit meer op je heenquote:Op zondag 26 april 2009 20:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja let maar op....ik ga het verschil maken straks
owwwww..hahaquote:Op zondag 26 april 2009 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik bedoel een lijst van wat we kunnen kopen met die credits en voor hoeveel.
I know, dat is oud nieuws via de stream wordt gemeld dat het 27 april om 20.00 uur begintquote:Op zondag 26 april 2009 20:58 schreef BigBreg het volgende:
[..]
Ah oke.
Ja omdat er op die site dit bericht staat:
Vanavond om 20.00 uur Live!
8 mensen vluchten in de bunker om met elkaar een maand te zien overleven.
Houden ze het indvidueel en met elkaar vol? Ze hebben weinig voedsel.
De watertoevoer en electriciteit is beperkt. Er is een zeer kleine luchtruimte.
Aanslagen vinden plaats waardoor het leven zwaarder wordt.
Binnen de bunkermuren krijgen ze opdrachten waaraan ze moeten voldoen om aan vers brood, nieuwe kleding of sigaretten te komen.
Streamers bepalen door middel van stemmen hoeveel luxe aan de overlevenden gegund wordt en wie de maand zal volbrengen.
Dit jaar bestaat reality tv tien jaar. Wij vieren dit met bekende Nederlanders in de bunker.
Het hele weekend is het Feest! Kijk vanavond gratis mee!
Er staat dus geen datum bij wanneer het geplaatst is dus komt het een beetje over of het vanavond begonnen is.
op........quote:Op zondag 26 april 2009 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan kunnen ze nooit meer op je heen
Daar gaat mijn spreukquote:Op zondag 26 april 2009 21:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
op............cool nu weet ik zeker dat ik wacht tot de finale
Ja niet zo slim enzo, maar ik vind het wel lief die beginnersfoutjesquote:Op zondag 26 april 2009 21:02 schreef BigBreg het volgende:
[..]
JA dat dacht ik al idd...fijn dat ze er ook ff een plaatsings datum bij zetten ofzo.
Ik moet er zelf ook aanwennen, denk dat we het over 25 dagen wel uitgevogeld hebben :lol:quote:Op zondag 26 april 2009 21:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, thanks
Het is inmiddels gelukt. Ben een abo en 55 credits "rijker".
Maar ik vind het niet erg toegankelijk. Die abo's en credits is hun biz. Dat moet makkelijker.
Een button ABONNEMENT zou logisch zijn.
OK ik zit nu weer aan een cognacje, maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |