Heb je dit gemeld via de storing melden knop op de bunker site?quote:Op zondag 26 april 2009 19:52 schreef Jay_Bee het volgende:
Ik kan ook niet normaal inloggen, alleen via de bevestigingsmail.
En IDEAL werkt ook al niet
ik stem voor de klussert .....mag dat ook...en kan ik hem dan winnenquote:Op zondag 26 april 2009 20:34 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dat heb ik dan weer niet gezien![]()
ik mis ook altijd alles
Ik meldde mij aan op de sitequote:Op zondag 26 april 2009 20:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoe kom jij dan aan een rekeningnummer en tenaamstelling? Dat zie ik allemaal niet eens.
Die van Johan?quote:
Is idd onduidelijk en alleen ideal???? btje weinig. Dus ligt niet aan die 10 bier.quote:Op zondag 26 april 2009 20:33 schreef Gert het volgende:
Ik zit net die site eens te bekijken... en had een grote button verwacht met KOOP HIER EEN ABONNEMENT.
Mis ik nou iets, met die tien bier in m'n mik, of is het gewoon een beetje onduidelijk?
Ow volgens mij was het wel zo makkelijkquote:Op zondag 26 april 2009 20:33 schreef Gert het volgende:
Ik zit net die site eens te bekijken... en had een grote button verwacht met KOOP HIER EEN ABONNEMENT.
Mis ik nou iets, met die tien bier in m'n mik, of is het gewoon een beetje onduidelijk?
ik kan op die idealpagina niks, alleen de knop cancel doet hetquote:Op zondag 26 april 2009 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
Jij logt op die idealpagina wel in met je gebruikersnaam en ww bij je bank?
Ik vraag mij af of Marrije heeft geklikt en daarna gewoon kon gaan internetbankieren? Want zo gaat het idd wel.quote:Op zondag 26 april 2009 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik meldde mij aan op de site
bevestig de bevestigingsmail
log in
Kreeg de boodschap dat ik moest betalen met Ideal en klikte
Daarna was het gewoon internet bankieren zoals ik het gewend ben
zag hier ergens wel een nummer staan las je kon ook bellen voor een aboquote:Op zondag 26 april 2009 20:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ow volgens mij was het wel zo makkelijk![]()
Ik had dan wel geen drank op maar
Het is vandaag een beetje ´Waar gaat de spijkerbroek met ´t menneke naartoe?´ qua Johan.quote:Op zondag 26 april 2009 20:38 schreef Laysa het volgende:
jaja.....jij mocht ze in het echt aanschouwen.....some people have al the luck
bij mij ging het dus ook zoquote:Op zondag 26 april 2009 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik meldde mij aan op de site
bevestig de bevestigingsmail
log in
Kreeg de boodschap dat ik moest betalen met Ideal en klikte
Daarna was het gewoon internet bankieren zoals ik het gewend ben
ik klik op KOOP en dan word ik doorgelinkt naar de idealpagina maar dan zie ik dus wat ik op de print screentjes in het janktopic liet zien.quote:Op zondag 26 april 2009 20:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of Marrije heeft geklikt en daarna gewoon kon gaan internetbankieren? Want zo gaat het idd wel.
naar mij??????quote:Op zondag 26 april 2009 20:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is vandaag een beetje ´Waar gaat de spijkerbroek met ´t menneke naartoe?´ qua Johan.
ik heb je ff een PM gestuurd..quote:Op zondag 26 april 2009 20:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik kan op die idealpagina niks, alleen de knop cancel doet het![]()
Dus we kunnen bellen en bieden op de billen van Johanquote:Op zondag 26 april 2009 20:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is vandaag een beetje ´Waar gaat de spijkerbroek met ´t menneke naartoe?´ qua Johan.
Doe eens een linkje dan.quote:Op zondag 26 april 2009 20:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ow volgens mij was het wel zo makkelijk![]()
Ik had dan wel geen drank op maar
Ik ga het even voor je uitzoekenquote:Op zondag 26 april 2009 20:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe eens een linkje dan.
- hips -
Of is het die registreer-button? En dat je dan een abo kan nemen als je dat ingevuld hebt?
de idealpagina waar je kwam na het registreren?quote:Op zondag 26 april 2009 20:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik kan op die idealpagina niks, alleen de knop cancel doet het![]()
Ja. Als je 'alles' hebt ingevuld, krijg je een mail en dan kan je inloggen en betalen.quote:Op zondag 26 april 2009 20:41 schreef Gert het volgende:
Of is het die registreer-button? En dat je dan een abo kan nemen als je dat ingevuld hebt?
je bedoeld niet zo groot???? of niet manhaftigquote:Op zondag 26 april 2009 20:42 schreef Copycat het volgende:
Be my guest.
Alhoewel ik het meer bedoelde als 'veel broek voor weinig vent.'
quote:Op zondag 26 april 2009 20:44 schreef Copycat het volgende:
Ik bedoel een hele grote broek. Terwijl Johan een klein menneke is.
Hij is volgens mij dan weer wel manhaftig. Geloof ik. Half.
Ja.quote:Op zondag 26 april 2009 20:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe eens een linkje dan.
- hips -
Ik kan geen bank kiezen.quote:Op zondag 26 april 2009 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
de idealpagina waar je kwam na het registreren?
Dan de bank van je keuze aanklikken dan kom je in het inlogscherm van je bank en dan is het verder duidelijk.
Heel raar dat jij alleen cancel mogelijkheid krijgt.
Dat krijg je gelijk te zien zonder er iets aangeklikt te hebben?quote:Op zondag 26 april 2009 20:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik klik op KOOP en dan word ik doorgelinkt naar de idealpagina maar dan zie ik dus wat ik op de print screentjes in het janktopic liet zien.
daar kan je mee stemmen of eten kopenquote:Op zondag 26 april 2009 20:47 schreef BigBreg het volgende:
Ik heb wel betaald via ideal!
Weet alleen niet wat je met die credits kan doen??
Als je een abbo heb betaald heb je sowieso 5 credits.
Is er ergens ook een prijslijst te vinden, hoeveel credits iets kost?quote:Op zondag 26 april 2009 20:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
daar kan je mee stemmen of eten kopen
We krijgen nog iets op de streams vanavond he Gert?quote:Op zondag 26 april 2009 20:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe eens een linkje dan.
- hips -
volgens mij kost alles 1 credit,quote:Op zondag 26 april 2009 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is er ergens ook een prijslijst te vinden, hoeveel credits iets kost?
Ah oke! thanks!quote:Op zondag 26 april 2009 20:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
daar kan je mee stemmen of eten kopen
Ik heb 50 credits gekocht voor 11,50quote:Op zondag 26 april 2009 20:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
volgens mij kost alles 1 credit,
wie o wie weet hier meer van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |