Nostalgiequote:Op zondag 26 april 2009 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eindelijk, gevonden![]()
Het blijft hilarisch![]()
dank je wel, heb hem opgeslagen bij mijn favo`squote:Op zondag 26 april 2009 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eindelijk, gevonden![]()
Ik heb helemaal geen nummer in hoeven voeren, is dat wel goed?quote:Op zondag 26 april 2009 21:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ben je nu wel geregistreerd want anders gaat het volgens mij niet lukken
als er nullen voor jouw nr staan lijkt mij wel dat je die moet in voeren bij mij is dat dus 000027 ik weet niet wat jij daar ziet staan
6 cijfers moet je dan invoeren
quote:Op zondag 26 april 2009 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eindelijk, gevonden![]()
quote:Op zondag 26 april 2009 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen nummer in hoeven voeren, is dat wel goed?
whehehe....das alleen als je geen ideal hebt en het met de foon moet doen....quote:Op zondag 26 april 2009 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet. o well, who cares, ik ben binnen en kan stream kijkenquote:Op zondag 26 april 2009 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prachtig filmpje....en maar schudden met zijn handje omdat het zo'n pijn deedquote:Op zondag 26 april 2009 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eindelijk, gevonden![]()
In het control panel wordt al lekker gestemd zie ik, voor of tegen bewoners.quote:Op zondag 26 april 2009 21:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Komt helemaal goed, voordat je het weet loop je met die credits te gooien als een dolle
nee want dan heb je geen id waar ze jouw aan kunnen herkennenquote:Op zondag 26 april 2009 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 april 2009 20:31 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee ik drink niet meer op zondagDoe maar een watertje..
Een grapje zeker?quote:Op zondag 26 april 2009 21:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
nee want dan heb je geen id waar ze jouw aan kunnen herkennen
Ja ,die nullen heb ik ook ingetiktquote:Op zondag 26 april 2009 21:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ben je nu wel geregistreerd want anders gaat het volgens mij niet lukken
als er nullen voor jouw nr staan lijkt mij wel dat je die moet in voeren bij mij is dat dus 000027 ik weet niet wat jij daar ziet staan
6 cijfers moet je dan invoeren
o nou ben ik geloof ik in de war met een andere fokker die wil bellen om de stream te krijgen.quote:
...en dat diegene dan als hij/zij helemaal vol zit dat bord leegkiepert in de kliko, voor de ogen van de hongerige medebewonersquote:Op zondag 26 april 2009 21:54 schreef Gert het volgende:
[..]
In het control panel wordt al lekker gestemd zie ik, voor of tegen bewoners.
En die "duels" zullen ook wel wat credits gaan verorberen.
En de kijkers gaan de kwaliteit en hoeveelheid eten bepalen. En dat wordt vooral interessant als je één iemand een lekker bord eten kan geven en de rest niet. En dat dan 10 dagen achter elkaar, voor dezelfde persoon.![]()
Maar die gaat dat eten dan delen natuurlijk, omdat hij/zij anders buiten de groep valt en daar zijn mensen nu eenmaal gevoelig voor. Dus dat delen moet dan verboden worden.
En bovendien is het Cc's en mijn feestje. En wij bepalen wel hoe en waar en hoe lang. Meestal nooit-roepertjes eindigen over het algemeen met donkerrode billen.quote:Op zondag 26 april 2009 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet ondersteboven gehouden worden
quote:
Moest jij niet naar de bunker-bespreking vanavond?quote:Op zondag 26 april 2009 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
En bovendien is het Cc's en mijn feestje. En wij bepalen wel hoe en waar en hoe lang. Meestal nooit-roepertjes eindigen over het algemeen met donkerrode billen.
O jee, dat heb ik dan ook, shit, daar gaat mijn voldane gevoelquote:Op zondag 26 april 2009 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Ja Marrije, lach maar![]()
De schrik sloeg me even om het hart, dat ik denk morgen streams te hebben en dat dan blijkt dat ik alleen zwart beeld heb
als die ene aan wie jij het gunt gaat delen, krijgt hij/zij gewoon niks meer, je gunt het aan die persoon en niet aan een ander,toch?quote:Op zondag 26 april 2009 21:54 schreef Gert het volgende:
[..]
In het control panel wordt al lekker gestemd zie ik, voor of tegen bewoners.
En die "duels" zullen ook wel wat credits gaan verorberen.
En de kijkers gaan de kwaliteit en hoeveelheid eten bepalen. En dat wordt vooral interessant als je één iemand een lekker bord eten kan geven en de rest niet. En dat dan 10 dagen achter elkaar, voor dezelfde persoon.![]()
Maar die gaat dat eten dan delen natuurlijk, omdat hij/zij anders buiten de groep valt en daar zijn mensen nu eenmaal gevoelig voor. Dus dat delen moet dan verboden worden.
zomaar een ander email adres,dus bv huppeldepup.nl?Zeg maar wat pfff wat een toestandquote:Op zondag 26 april 2009 21:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heb je mijn raad opgevolgd? Registratie vergeten en met een ander emailadres opnieuw registereren.
Jee wat kinky allemaal :Squote:Op zondag 26 april 2009 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
En bovendien is het Cc's en mijn feestje. En wij bepalen wel hoe en waar en hoe lang. Meestal nooit-roepertjes eindigen over het algemeen met donkerrode billen.
nee natuurlijk wel een bestaand emailadresquote:Op zondag 26 april 2009 22:00 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
zomaar een ander email adres,dus bv huppeldepup.nl?Zeg maar wat pfff wat een toestand![]()
er blijkt door een storing verkeerde verwijzingen gedaan te zijn naar de testserver. Die mensen moeten een nieuw account aanmaken op http://final.thebunkeronline.tvquote:Op zondag 26 april 2009 22:02 schreef Rijpie het volgende:
[..]
nee natuurlijk wel een bestaand emailadresanders kan je je bevestigingslink niet openen
toch iemand van achter de schermenquote:Op zondag 26 april 2009 22:04 schreef galiegalder het volgende:
[..]
er blijkt door een storing verkeerde verwijzingen gedaan te zijn naar de testserver. Die mensen moeten een nieuw account aanmaken op http://final.thebunkeronline.tv
en dat kan met hetzelfde emailadres?quote:Op zondag 26 april 2009 22:04 schreef galiegalder het volgende:
[..]
er blijkt door een storing verkeerde verwijzingen gedaan te zijn naar de testserver. Die mensen moeten een nieuw account aanmaken op http://final.thebunkeronline.tv
Je bent aardig op de hoogte.quote:Op zondag 26 april 2009 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moest jij niet naar de bunker-bespreking vanavond?
Ik heb zo mijn vogeltjesquote:Op zondag 26 april 2009 22:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bent aardig op de hoogte.
Maar nee, ik wist al dat ik vroeg in de middag in de kroeg zou zitten en heb me afgemeld. Hips.![]()
Cognac is lekker, als je pens al vol met bier zit.
Yeah baby yeah!quote:Op zondag 26 april 2009 21:58 schreef Gert het volgende:
ja wat zou dat betekenen dan dat je de hele procedure moet herhalen inclusief de betalingquote:Op zondag 26 april 2009 22:12 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk dat iedereen nog beeld heeft, zal morgen anders worden.
Doe jij eens even normaalquote:Op zondag 26 april 2009 22:12 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk dat iedereen nog beeld heeft, zal morgen anders worden.
nou, wél een van jezelf natuurlijkquote:Op zondag 26 april 2009 22:00 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
zomaar een ander email adres,dus bv huppeldepup.nl?Zeg maar wat pfff wat een toestand![]()
Ik ben eff weg hier,wat anders doen word t beeeeeetje sjaggie
![]()
![]()
nee, degenen die niet geregistreerd hebben, die zien morgen niks meerquote:Op zondag 26 april 2009 22:14 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ja wat zou dat betekenen dan dat je de hele procedure moet herhalen inclusief de betaling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |