Mijn harde schijf was gecrasht dus ik heb niks meer,quote:Op zondag 26 april 2009 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar een beetje te enthousiast opgeruimd
met een broodbakmachine of gewoon uit de losse polsquote:Op zondag 26 april 2009 21:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
o dat is wel spannend dan zien ze niks meer en dan laten brood bakken ofzo
Meestal nooit? Cc!!!quote:Op zondag 26 april 2009 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee? O, bij mij lukte het toen ik de firewall uitzette meteen.
Geloof dat ik mazzel heb dat het zo voorspoedig ging, meestal lukt dat soort dingen me nooit in 1 keer.
nee joh met de handen natuurlijk lekker laten zwoegen die hapquote:Op zondag 26 april 2009 21:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
met een broodbakmachine of gewoon uit de losse pols
je registratie vergeten en opnieuw aanmelden met een ander emailadresquote:Op zondag 26 april 2009 21:09 schreef Jay_Bee het volgende:
[..]
Firewall uitschakelen helpt ook niet.
quote:Op zondag 26 april 2009 21:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
De bunker is niet per definitie donker. Dat is ook nooit zo gezegd. Het licht zou kan wel plots uit kunnen gaan. Op commando.
dus als wij als kijker het donker maken, dan snijden we onszelf in de vingers omdat we dan niks meer kunnen zien?quote:Natuurlijk is er wel licht gedurende een minimaal aantal uren per dag, maar de rest is bij de gratie van de kijker.
kan de kapjes wel opsturen wordt toch niet hier gegeten en zonde om het weg te gooien in de kliko, als ik er iemand in de grot mee kan blijmaken hoor ik het welquote:Op zondag 26 april 2009 21:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
moeten ze die dan zelf bakken...of kopen wij die voor ze?
quote:Op zondag 26 april 2009 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh, dan hadden ze de deksel er wel helemaal op gedaan
quote:Op zondag 26 april 2009 21:19 schreef Rijpie het volgende:
dus als wij als kijker het donker maken, dan snijden we onszelf in de vingers omdat we dan niks meer kunnen zien?
Oeh, da's nie handigquote:Op zondag 26 april 2009 21:19 schreef Rijpie het volgende:
[..]
[..]
dus als wij als kijker het donker maken, dan snijden we onszelf in de vingers omdat we dan niks meer kunnen zien?
quote:Op zondag 26 april 2009 21:22 schreef mazaru het volgende:
Het zou wat zijn als er 1 in ging met de varkensgriep, dan kunnen we mooi met zijn allen de symptomen bestuderen en kijken hoe besmettelijk het nou werkelijk is.
Hou jij d'r vast terwijl ik mep of andersom?quote:
Het zou wat zijn als er 1 in ging met de varkensgriep, dan kunnen we mooi met zijn allen de symptomen bestuderen en kijken hoe besmettelijk het nou werkelijk is.
ja goed, in mn nopjesquote:Op zondag 26 april 2009 21:02 schreef Chanel5 het volgende:
Hoe is het met Marrije? en haar evt. firewall.. ik hoop dat dat het probleem is.
lees ff janktopic, daarin zeg ik al dat er iets niet goed is gegaan bij de registratie, er was duidelijk een miscommunicatie, vandaar dat ideal het niet accepteerdequote:Op zondag 26 april 2009 21:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
je registratie vergeten en opnieuw aanmelden met een ander emailadres
Mazuru, heb jij je gif van Dennis met die ballon nog?quote:Op zondag 26 april 2009 21:22 schreef mazaru het volgende:
maak me gekquote:Op zondag 26 april 2009 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mazuru, heb jij je gif van Dennis met die ballon nog?
Ja deze is nog beschikbaar.quote:Op zondag 26 april 2009 21:29 schreef Rijpie het volgende:
Is de stream nu nog toegankelijk voor mensen zonder abbo?
zoja, vraag ik me af wat voor beveiliging ze morgen gaan gebruiken om dat tegen te gaan...
Komt helemaal goed, voordat je het weet loop je met die credits te gooien als een dollequote:Op zondag 26 april 2009 21:24 schreef Toverheks het volgende:
ach ik heb zoiets als we 3 dagen kijken en er wordt goed uitgelegd op de stream of hier dat we het allemaal zo onder de knie hebben met die credit`s
Hou d'r maar andersomquote:Op zondag 26 april 2009 21:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hou jij d'r vast terwijl ik mep of andersom?
Fijn!quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 21:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Komt helemaal goed, voordat je het weet loop je met die credits te gooien als een dolle
ik hoop het wel snap het niet zo goed tot nu toe, ach zal zich straks allemaal vanzelf wel wijzen en zal het ook hier wel lezen
Bij mij is het niet gelukt ,begin een beetje behoorlijk te balenquote:
hè getsie niet opgeven hoorquote:Op zondag 26 april 2009 21:39 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Bij mij is het niet gelukt ,begin een beetje behoorlijk te balen
Gelukkig, kunnen wij vannacht ook lekker slapenquote:Op zondag 26 april 2009 21:37 schreef Marrije het volgende:
Ik ben helemaal relaxt nu.
Ik weet echt niet wat ik fout deed,had ik de nullen die voor m'n userscijfer stonden niet moeten invoeren,zou dat het zijn?quote:
Hier werd/wordt toch ook iedereen geholpen met het aanmelden en al zijn problemen, dan komt dat ook zeker goed.quote:
Marrije heeft zich er in vastgebeten en die is het ook gelukt.quote:Op zondag 26 april 2009 21:45 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
k weet echt niet wat ik fout deed,had ik de nullen die voor m'n usersname stonden niet moeten invoeren,zou dat het zijn/
Heb je mijn raad opgevolgd? Registratie vergeten en met een ander emailadres opnieuw registereren.quote:Op zondag 26 april 2009 21:45 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat ik fout deed,had ik de nullen die voor m'n userscijfer stonden niet moeten invoeren,zou dat het zijn?
quote:Op zondag 26 april 2009 21:45 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
k weet echt niet wat ik fout deed,had ik de nullen die voor m'n usersname stonden niet moeten invoeren,zou dat het zijn/
o gelukkig want snap er nu al weinig van, alles heeft straks met die credit`s te maken, zelf geloof ik als ze willen douschen warm of koud water, eten, licht aan of uit ben benieuwd hoe ze dat allemaal gaan berekenen, en hoeveel credits het gaat kosten.quote:Op zondag 26 april 2009 21:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hier werd/wordt toch ook iedereen geholpen met het aanmelden en al zijn problemen, dan komt dat ook zeker goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |