Ja deze is nog beschikbaar.quote:Op zondag 26 april 2009 21:29 schreef Rijpie het volgende:
Is de stream nu nog toegankelijk voor mensen zonder abbo?
zoja, vraag ik me af wat voor beveiliging ze morgen gaan gebruiken om dat tegen te gaan...
Komt helemaal goed, voordat je het weet loop je met die credits te gooien als een dollequote:Op zondag 26 april 2009 21:24 schreef Toverheks het volgende:
ach ik heb zoiets als we 3 dagen kijken en er wordt goed uitgelegd op de stream of hier dat we het allemaal zo onder de knie hebben met die credit`s
Hou d'r maar andersomquote:Op zondag 26 april 2009 21:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hou jij d'r vast terwijl ik mep of andersom?
Fijn!quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 21:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Komt helemaal goed, voordat je het weet loop je met die credits te gooien als een dolle
ik hoop het wel snap het niet zo goed tot nu toe, ach zal zich straks allemaal vanzelf wel wijzen en zal het ook hier wel lezen
Bij mij is het niet gelukt ,begin een beetje behoorlijk te balenquote:
hè getsie niet opgeven hoorquote:Op zondag 26 april 2009 21:39 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Bij mij is het niet gelukt ,begin een beetje behoorlijk te balen
Gelukkig, kunnen wij vannacht ook lekker slapenquote:Op zondag 26 april 2009 21:37 schreef Marrije het volgende:
Ik ben helemaal relaxt nu.
Ik weet echt niet wat ik fout deed,had ik de nullen die voor m'n userscijfer stonden niet moeten invoeren,zou dat het zijn?quote:
Hier werd/wordt toch ook iedereen geholpen met het aanmelden en al zijn problemen, dan komt dat ook zeker goed.quote:
Marrije heeft zich er in vastgebeten en die is het ook gelukt.quote:Op zondag 26 april 2009 21:45 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
k weet echt niet wat ik fout deed,had ik de nullen die voor m'n usersname stonden niet moeten invoeren,zou dat het zijn/
Heb je mijn raad opgevolgd? Registratie vergeten en met een ander emailadres opnieuw registereren.quote:Op zondag 26 april 2009 21:45 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat ik fout deed,had ik de nullen die voor m'n userscijfer stonden niet moeten invoeren,zou dat het zijn?
quote:Op zondag 26 april 2009 21:45 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
k weet echt niet wat ik fout deed,had ik de nullen die voor m'n usersname stonden niet moeten invoeren,zou dat het zijn/
quote:Op zondag 26 april 2009 21:22 schreef mazaru het volgende:
Het zou wat zijn als er 1 in ging met de varkensgriep, dan kunnen we mooi met zijn allen de symptomen bestuderen en kijken hoe besmettelijk het nou werkelijk is.
o gelukkig want snap er nu al weinig van, alles heeft straks met die credit`s te maken, zelf geloof ik als ze willen douschen warm of koud water, eten, licht aan of uit ben benieuwd hoe ze dat allemaal gaan berekenen, en hoeveel credits het gaat kosten.quote:Op zondag 26 april 2009 21:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hier werd/wordt toch ook iedereen geholpen met het aanmelden en al zijn problemen, dan komt dat ook zeker goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |