Yep heb het ook gezien iddquote:Op zondag 26 april 2009 21:01 schreef evaxsis het volgende:
[..]
I know, dat is oud nieuws via de stream wordt gemeld dat het 27 april om 20.00 uur begint
staat bij control panel en dan doe boodschappen voor....links middeninquote:Op zondag 26 april 2009 21:01 schreef BigBreg het volgende:
[..]
owwwww..haha
Die heb ik ook nog niet gevonden.
Dat vind ik nou weer wel lekkerquote:Op zondag 26 april 2009 21:00 schreef Gert het volgende:
OK ik zit nu weer aan een cognacje, maar toch.
Bij de boodschappen staat een bedrag van 15 eu, tis me nog niet helemaal duidelijk hoe we die credits in kunnen gaan zetten, gun je iemand extra eten? hoeveel credits? of juist niet? wat kun je nog meer met je credits beinvloeden?quote:Op zondag 26 april 2009 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik bedoel een lijst van wat we kunnen kopen met die credits en voor hoeveel.
hahahaha ik zelf ook, hopend toch nog een bewegend beeld te zienquote:Op zondag 26 april 2009 21:03 schreef BigBreg het volgende:
[..]
Yep heb het ook gezien idd
Maar op de chat zijn ze in de war, daar kijken ze al heel de dag naar die doodskist, wachtend tot het begint
Neh, dan hadden ze de deksel er wel helemaal op gedaanquote:Op zondag 26 april 2009 21:07 schreef Toverheks het volgende:
eigenlijk klopt het niet, er zou leuke stream zijn tot het officieel begon, zit al sinds gisteravond te wachten op Dennis, ze zullen hem toch niet in die kist hebben verstopt??
Firewall uitschakelen helpt ook niet.quote:Op zondag 26 april 2009 21:02 schreef Chanel5 het volgende:
Hoe is het met Marrije? en haar evt. firewall.. ik hoop dat dat het probleem is.
Bart noemde dit weekend dat de kiijkers bepalen of er warm water is. M.a.w: of douchen een beetje aangenaam is.quote:Op zondag 26 april 2009 21:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Bij de boodschappen staat een bedrag van 15 eu, tis me nog niet helemaal duidelijk hoe we die credits in kunnen gaan zetten, gun je iemand extra eten? hoeveel credits? of juist niet? wat kun je nog meer met je credits beinvloeden?
Bart wilde er nog ballonnen in stoppen dus het zou mij niks verbazen als Dennix daar ineens gaat knallenquote:Op zondag 26 april 2009 21:07 schreef Toverheks het volgende:
eigenlijk klopt het niet, er zou leuke stream zijn tot het officieel begon, zit al sinds gisteravond te wachten op Dennis, ze zullen hem toch niet in die kist hebben verstopt??
_quote:Op zondag 26 april 2009 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh, dan hadden ze de deksel er wel helemaal op gedaan
Ik doe meequote:Op zondag 26 april 2009 20:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja let maar op....ik ga het verschil maken straks
quote:Op zondag 26 april 2009 21:10 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Bart wilde er nog ballonnen in stoppen dus het zou mij niks verbazen als Dennix daar ineens gaat knallen
iemand die hier iets over weet?quote:Op zondag 26 april 2009 20:57 schreef Rijpie het volgende:
Het zou trouwens toch een donkere bunker worden? zijn de infrarood camera's al getest?
Nee? O, bij mij lukte het toen ik de firewall uitzette meteen.quote:Op zondag 26 april 2009 21:09 schreef Jay_Bee het volgende:
[..]
Firewall uitschakelen helpt ook niet.
quote:Op zondag 26 april 2009 21:09 schreef Jay_Bee het volgende:
[..]
Firewall uitschakelen helpt ook niet.
jammer had je die niet in jouw favo gezetquote:Op zondag 26 april 2009 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond nog naar dat gifje lopen zoeken, maar kon hem niet vinden
De bunker is niet per definitie donker. Dat is ook nooit zo gezegd. Het licht zou kan wel plots uit kunnen gaan. Op commando.quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 21:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
jammer had je die niet in jouw favo gezet
o dat is wel spannend dan zien ze niks meer en dan laten brood bakken ofzoquote:Op zondag 26 april 2009 21:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
De bunker is niet per definitie donker. Dat is ook nooit zo gezegd. Het licht zou kan wel plots uit kunnen gaan. Op commando.
moeten ze die dan zelf bakken...of kopen wij die voor ze?quote:Op zondag 26 april 2009 21:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
o dat is wel spannend dan zien ze niks meer en dan laten brood bakken ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |