Nee, ik krijg geen 0900 nr te zien en ook geen idnr, steeds dat stomme venster dat je met ideal moet betalen.quote:Op zondag 26 april 2009 19:34 schreef earthling39 het volgende:
[..]
Linksonderin, onder account staat koop credits. die moet je hebben en dan staat je id nr er ook gelijk bij welke je moet invoeren als je belt
Nee, elke keer want als ik via het inlogscherm rechtsboven inlog dan krijg ik een zwarte pagina met gereed linksonderin. Draaaaaaama.quote:
miss wordt het een suc6 en gaan zo 25 dagen langer doorquote:Op zondag 26 april 2009 19:43 schreef D. het volgende:
Mijn vraag uit het vorige topic:
Ik lees dat je de mogelijkheid hebt om je abo te verlengen. Maar een abo is toch al van begin tot eind, wat valt er dan te verlengen?
kloptquote:Op zondag 26 april 2009 19:43 schreef Chanel5 het volgende:
Marije, je kunt dus niet normaal inloggen met mailadres en ww?
najaaa deze heb ik nog niet gehoord, pffff kan me voorstellen dat je der gek van wordt.quote:Op zondag 26 april 2009 19:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, ik krijg geen 0900 nr te zien en ook geen idnr, steeds dat stomme venster dat je met ideal moet betalen.
[..]
Nee, elke keer want als ik via het inlogscherm rechtsboven inlog dan krijg ik een zwarte pagina met gereed linksonderin. Draaaaaaama.
Maar mn stream doet het (nog) wel
vreemd, ik zie hem nu wel en heb langs die weg betaald.. hoop ikquote:Op zondag 26 april 2009 19:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, ik krijg geen 0900 nr te zien en ook geen idnr, steeds dat stomme venster dat je met ideal moet betalen.
[..]
Nee, elke keer want als ik via het inlogscherm rechtsboven inlog dan krijg ik een zwarte pagina met gereed linksonderin. Draaaaaaama.
Maar mn stream doet het (nog) wel
ja....zei de gekquote:Op zondag 26 april 2009 19:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat voorstel van mij was een geintje en jij doetut nog ook
Ja, nou, op zich vind ik het probleem dat ik niet kan stemmen van ondergeschikt belangquote:Op zondag 26 april 2009 19:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
najaaa deze heb ik nog niet gehoord, pffff kan me voorstellen dat je der gek van wordt.
Kun je nu wel gewoon de stream zien Marrije?quote:Op zondag 26 april 2009 19:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, nou, op zich vind ik het probleem dat ik niet kan stemmen van ondergeschikt belangIk wil wél gewoon streams kunnen kijken.
Maar goed, ik denk te kunnen zien wat mn userid is in de bevestigingsemail en twijfel nu of ik via dat 0900 nr me moet aanmelden of dat ik nog ff geduld moet opbrengen.quote:Op zondag 26 april 2009 19:48 schreef earthling39 het volgende:
[..]
vreemd, ik zie hem nu wel en heb langs die weg betaald.. hoop ikwant ik heb nog steeds 0 dagen en 5 credits.
maar vreemd als je niet normaal kunt inloggen
Ideal is overbelast......quote:Op zondag 26 april 2009 19:52 schreef Jay_Bee het volgende:
Ik kan ook niet normaal inloggen, alleen via de bevestigingsmail.
En IDEAL werkt ook al niet
zelfde hier, daarom heb ik nog geen credits bijgekocht, zie wel hoe het loopt. Denk trouwens wel dat ik het doe.quote:Op zondag 26 april 2009 19:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, nou, op zich vind ik het probleem dat ik niet kan stemmen van ondergeschikt belangIk wil wél gewoon streams kunnen kijken.
tja, in het filmpje wat je telkens te zien krijgt staat 27 aprilquote:Op zondag 26 april 2009 19:42 schreef D. het volgende:
Op de site van de bunker staat trouwens dat het vanavond om 20:00u begint
Ze hebben er nu een gezellige doodskist van getimmertquote:Op zondag 26 april 2009 19:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
zelfde hier, daarom heb ik nog geen credits bijgekocht, zie wel hoe het loopt. Denk trouwens wel dat ik het doe.
Maar oke ben jij niet van je probleem af.
Je hebt je gewoon aangemeld.
Bevestigingsmail gekregen?
Link aangeklikt etc...
Dan zou je toch gewoon moeten kunnen inloggen.
En als ze in de bunker toch meelezen, schreeuw eens ff hard, kunnen ze het probleem gelijk op die ruwhoutenplankentafel gooien
die staat er naastquote:Op zondag 26 april 2009 19:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze hebben er nu een gezellige doodskist van getimmert
heksiequote:Op zondag 26 april 2009 19:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze hebben er nu een gezellige doodskist van getimmert
zag je dat eerst niet dan?, trouwens, dat moet wel want anders kon je niet bellen.quote:Op zondag 26 april 2009 19:58 schreef earthling39 het volgende:
ik heb mezelf uitgelogd en weer onderaan op 'koop credits' geklikt en dan zie ik het scherm ook met het nr en 000000 als id
quote:
Ik zit nu al bijna een half uur na het bellen te wachten maar ik blijfquote:Op zondag 26 april 2009 19:51 schreef Marrije het volgende:
Maar jij hebt dus dat 0900 nr gebeld en via dat betaald, maar ook nog 0 dagen.
Ik wacht wel ff
Maar als je geen nummer en code had, hoe kon je dan bellen en een code invoeren?quote:Op zondag 26 april 2009 20:01 schreef earthling39 het volgende:
nee eerder niet, enkel het scherm om met ideal te betalen
Vind het wel art deco, knus en gezellig staanquote:
quote:Op zondag 26 april 2009 20:02 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik zit nu al bijna een half uur na het bellen te wachten maar ik blijf
ook op 0 dagen staan
Het lijkt me ook niet bepaald FSC hout.quote:Op zondag 26 april 2009 20:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zolang ze maar geen regenwoud
hout gebruiken vind ik alles best, ze timmeren maar een end weg
Eerder van de Gamaquote:Op zondag 26 april 2009 20:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet bepaald FSC hout.
Nope. Nog steeds 5 credits en 0 dagen............quote:Op zondag 26 april 2009 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanmiddag had iemand hier dat ook, maar die logde uit en toen weer in en het was voor elkaar
quote:Op zondag 26 april 2009 20:05 schreef D. het volgende:
Waarom zegt niemand dat Ideal helemaal niets voorstelt?![]()
Kon gewoon internetbankieren
Heb dus betaald
Heb je ook ING?quote:Op zondag 26 april 2009 20:05 schreef D. het volgende:
Waarom zegt niemand dat Ideal helemaal niets voorstelt?![]()
Kon gewoon internetbankieren
Heb dus betaald
Niet vaak genoegquote:Op zondag 26 april 2009 20:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
......hoe vaakkkkkkkkkkkkkk heb ik dat nu gezegd:P
Ik denk morgen pasquote:Op zondag 26 april 2009 20:10 schreef Toverheks het volgende:
Weet niet waar ik het anders moet vragen maar gaat er nog wat gebeuren vanavond in die grot of zien we tot morgenavond alleen die gezellige opbergkist in beeld
nee dat mag ze niet van mijquote:Op zondag 26 april 2009 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
haal jij daar ook het hout voor je nieuwe bezemsteel?
Nee, daar gebruik ik afvalhout voor, je kent het spreekwoord toch, hout is goud en met die Kredietcrisis moet ook ik op de kleintjes lettenquote:Op zondag 26 april 2009 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
haal jij daar ook het hout voor je nieuwe bezemsteel?
Er staat niets gepland tot morgenavond, maar je weet het maar nooit hè.quote:Op zondag 26 april 2009 20:10 schreef Toverheks het volgende:
Weet niet waar ik het anders moet vragen maar gaat er nog wat gebeuren vanavond in die grot of zien we tot morgenavond alleen die gezellige opbergkist in beeld
hallooooo zag je net die onwijs lekkere kont van die bouwvakker niet?quote:Op zondag 26 april 2009 20:10 schreef Toverheks het volgende:
Dacht dat we een heel weekend konden gluren in die grot, jammerquote:
whehequote:Op zondag 26 april 2009 20:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kom weleens uit Brabant, maar ik woon er niet
Ik meende dat het een betaalservice was waarvoor je moet registreren e.d., de Nederlandse Paypal zeg maarquote:Op zondag 26 april 2009 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
Ideal betekent alleen dat het een veilige manier van betalen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |