quote:
En de mijne dan?quote:Op zondag 26 april 2009 19:56 schreef GGMM het volgende:
Paints, stats.![]()
![]()
Eindelijk weer een goed KLB topic.
Die zon in die eerste paint heeft eenquote:Op zondag 26 april 2009 18:35 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb dat zo vaak he.![]()
Ben je lekker aan het douchen en je haar aan het inshampooėn (bij deze is dat een woord). Niks aan de hand. Ga je vervolgens de shampoo eruitspoelen en krijg je een beetje shampoo in je oog!! En dat prikt als een GEK!!
AUW.![]()
Ik bespreek het wel eens met anderen, maar die hebben er nooit last van. Misschien is mijn hoofd precies zo vormgegeven dat de shampoo als het ware via een soort afgietsysteem recht mijn ogen instroomt ofzo. Echt heel irritant.Des te meer omdat mijn ogen dan vaak nog enige tijd rood blijven.
![]()
Paints van de situatie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's een rots hoor.quote:Op zondag 26 april 2009 19:59 schreef defibrillator het volgende:
TS draagt een grijze rok onder de douche!!
Waarom dan?quote:
Bedankt voor de uitleg. Nu snap ik het wel. God is alwetend heb ik weleens gelezen.quote:Op zondag 26 april 2009 20:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waterverspilling en erotische handelingen met eenhoorns.
KLB topics zijn ten alle tijden slecht...quote:Op zondag 26 april 2009 19:56 schreef GGMM het volgende:
Paints, stats.![]()
![]()
Eindelijk weer een goed KLB topic.
Het is te allen tijde.quote:Op zondag 26 april 2009 21:06 schreef mschol het volgende:
[..]
KLB topics zijn ten alle tijden slecht...
douche? ik zie een waterval.quote:
Dat doe ik!quote:Op zondag 26 april 2009 19:31 schreef The_stranger het volgende:
Kudos voor je paints, inclusief de vele details, maar je klacht is natuurlijk beneden niveau.
Tenzij je je haar wast met wasbenzine of iets in die trant, is je probleem simpelweg op te lossen door desbetreffende oog te sluiten..
Zeker werkt dat. Als ik ga bidden onder de douche met mijn ogen dicht, dan komt er geen shampoo in mijn ogen.quote:
Mooi gedacht zeg.quote:
IDDquote:Op maandag 27 april 2009 01:32 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat zou de paint in een heel ander perspectief plaatsen idd
Nee?quote:Op maandag 27 april 2009 09:34 schreef SCH het volgende:
Je weet wat het betekent als je een unicorn afbeeldt?
Sinds de schepping al, zou jij moeten weten.quote:Op maandag 27 april 2009 09:41 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee?![]()
Waarom heeft alles een betekenis tegenwoordig? Het is gewoon een onschuldige eenhoorn.
hoax.quote:Op maandag 27 april 2009 09:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Sinds de schepping al, zou jij moeten weten.
Genesis 8: 16 "Toen schiep God een dier dat alleen omgang zou hebben met dieren van hetzelfde geslacht en Hij noemde het de eenhoorn"
God was nog iets vergetenquote:Op maandag 27 april 2009 09:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
hoax.![]()
De Schepping is Genesis 1 en 2, niet Genesis 8.
Zal wel want die heeft alle tijd momenteelquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:55 schreef remlof het volgende:
Rots blijft een eindeloze zooi bagger en trolls posten, ondanks herhaalde waarschuwingen. Week weg.
Is gewoon een normale rotsquote:
In NL wel. Wereldwijd niet.quote:Op maandag 27 april 2009 09:50 schreef SCH het volgende:
De WOII begon toch in 1940?
Ik denk persoonlijk dat de tekening een uiting van het onderbewuste (id) van koningdavid is.quote:Op maandag 27 april 2009 10:37 schreef SCH het volgende:
Ik begin steeds meer te denken dat dit helemaal niet de echte douche van koningdavid is
Aha, interessant. En zegt dat dan iets over hem?quote:Op maandag 27 april 2009 10:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat de tekening een uiting van het onderbewuste (id) van koningdavid is.
Druiven, duh.quote:Op maandag 27 april 2009 10:36 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
wat is dat paars met roze boven die eenhoorn dan?
Nou, dat lijkt me evident.quote:Op maandag 27 april 2009 10:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Aha, interessant. En zegt dat dan iets over hem?
Moeilijk woordquote:
Er is binnenkort een WFL-meet, misschien komt 'ie en kunnen we het dan verifiėren (weer een moeilijk woord).quote:Op maandag 27 april 2009 10:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Moeilijk woord![]()
Is dat wasbordje wel echt, denk je? Anders vind ik het een zwaar mislukt topic.
Dat ken ik, dat betekent toch dat je kunt klopen of het nagaat?quote:Op maandag 27 april 2009 11:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er is binnenkort een WFL-meet, misschien komt 'ie en kunnen we het dan verifiėren (weer een moeilijk woord).
quote:Op maandag 27 april 2009 11:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat ken ik, dat betekent toch dat je kunt klopen of het nagaat?
Oh, ik ben ook heel erg WFL ineens.quote:Op maandag 27 april 2009 11:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]Gewoon ff z'n shirt van z'n lijf rukken.
Ik kom niet meer naar de WFL meet nu.quote:Op maandag 27 april 2009 11:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]Gewoon ff z'n shirt van z'n lijf rukken.
quote:Op maandag 27 april 2009 11:35 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik kom niet meer naar de WFL meet nu.
Ik dacht dat ie een rok aan had onder de douche, ware het niet dat hij er even bij vermeld dat het een steen isquote:Op zondag 26 april 2009 19:19 schreef Adelante het volgende:
Ik dacht dat TS een centaur was door die paint
Heu D_A, zat jij ook bij de roeiers bij 'Lekker Slim!' op RTL5 gisteren?quote:Op maandag 27 april 2009 11:53 schreef De_Ananas het volgende:
Leuk en frituurlijk topic.
Tevens zitten je handen los
Heb je strepen op je buik
Je okselhaar zweeft maar een beetje en je bent krom
Ik zou wel het beestje in jouw avatar willen zijn.quote:
wel met een eenhoorn?quote:Op maandag 27 april 2009 13:46 schreef SCH het volgende:
Ik ga douchen nu, met shampoo en zonder rots.
Nee mayn. Het water stroomt eroverheen waardoor het lijkt alsof ze los zitten.quote:Op maandag 27 april 2009 11:53 schreef De_Ananas het volgende:
Leuk en frituurlijk topic.
Tevens zitten je handen los
quote:Op maandag 27 april 2009 13:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Dat vrolijke zonnetje heeft een beetje eenuitdrukking
!
quote:Op zondag 26 april 2009 20:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die zon in die eerste paint heeft een-gezicht.
Ik dacht een heks op een bezemsteelquote:
Anti-prik shampoo is echt de grootste leugen van de 21e eeuwquote:Op zondag 26 april 2009 18:55 schreef musicfreakyme het volgende:
Misschien moet je dan voortaan kindershampoo gebruiken.
"veilig voor de oogjes"
![]()
[ afbeelding ]
Ja, mooi niet, die gebruik ik, en prikken dat het doet als het in m'n ogen komt!quote:Op zondag 26 april 2009 18:55 schreef musicfreakyme het volgende:
Misschien moet je dan voortaan kindershampoo gebruiken.
"veilig voor de oogjes"
![]()
[ afbeelding ]
Het zijn ook geen oogdruppels. Ik vind shampoo vooral smerig smaken. Dan denk je: dat ruikt best lekker en vervolgens is het echt vies gewoon.quote:Op maandag 27 april 2009 23:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, mooi niet, die gebruik ik, en prikken dat het doet als het in m'n ogen komt!
Het is ook geen drinkwater.quote:Op maandag 27 april 2009 23:53 schreef Grulez het volgende:
[..]
Het zijn ook geen oogdruppels. Ik vind shampoo vooral smerig smaken. Dan denk je: dat ruikt best lekker en vervolgens is het echt vies gewoon.
Het is gewoon een huillachzonquote:Op zondag 26 april 2009 23:07 schreef denthemen het volgende:
De zon doet het, die kijkt ook heel boos
Ik.quote:Op maandag 27 april 2009 23:59 schreef Appletree het volgende:
Wie zegt er tegenwoordig nou nog "donders"
Idd. Ik gebruik het sinds kort alweer regelmatigquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik.![]()
En daarom binnenkort iedereen.
'Gefeliciteerd, de mijne halen nooit meer dan 3 pagina's.quote:
quote:
zonde van het uitzichtquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:29 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
dat is de fokker rots. Dan begrijp je het wel
Jij wilde het zien he viezertquote:
Dacht je dat koningdavid heeft een eenhoorn in de badkamer dus dan moet hij wel gegroeid zijnquote:
Respect.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |