niksquote:Op zondag 26 april 2009 12:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, klopt, is ook wel.
Ook als ze boos worden omdat je te snel weg bent gegaan bij de vleermuizen en ze niet meer in de vleermuizengrot konden omdat je geen zin meer had om terug te lopen
maar ik weet niet wat er bij jou in de buurt te doen is voor grote mensen
volgens mij ga ik eens een groene eend onder de douche zetten.... (of lokken natuurlijkquote:Op zondag 26 april 2009 12:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja ik zag het maar de winkels zijn toch om 5 uur al dicht
ik kijk om 3uur wel of ik wat wakkerder ben om te rennen... anders ren jij vandaag alleen en dan ren ik morgen en overmorgenquote:Op zondag 26 april 2009 12:52 schreef Murmeli het volgende:
oja ontbijten en douchen is geen slecht plan
kwaak en ik zitten samen weer contactgestoord te fokken
Hoezo contactgestoord? Je hebt toch contact met elkaar.quote:Op zondag 26 april 2009 12:52 schreef Murmeli het volgende:
oja ontbijten en douchen is geen slecht plan
kwaak en ik zitten samen weer contactgestoord te fokken
wandelen fietsen, ga je richting eindhoven ofzo kijken of daar de stad open isquote:Op zondag 26 april 2009 12:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niksheerlen, zuidlimburg he niets te beleven
net vrienden gebeld die zijn ook weg
gaat n leuke dag worden joepieeeeeeeee
ja lijkt me gezellig. wij gaan ff de stad in ook. dus misschien zijn we daar om 6 uur no gwel dan moet ik morgen ook rennen hahahahaquote:Op zondag 26 april 2009 12:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik kijk om 3uur wel of ik wat wakkerder ben om te rennen... anders ren jij vandaag alleen en dan ren ik morgen en overmorgen
wel samen naar rotjeknor om auto en nouk te jennen??
zijn al in rotjeknor, en ws ook ergens in de buurt van het centrum.... En de kans om met 4 vrouwen op een terras of kroeg te zitten kan ik natuurlijk e-penis technisch niet laten lopen hequote:Op zondag 26 april 2009 12:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik kijk om 3uur wel of ik wat wakkerder ben om te rennen... anders ren jij vandaag alleen en dan ren ik morgen en overmorgen
wel samen naar rotjeknor om auto en nouk te jennen??
Je had je bezoek moeten gijzelen danquote:Op zondag 26 april 2009 12:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niksheerlen, zuidlimburg he niets te beleven
net vrienden gebeld die zijn ook weg
gaat n leuke dag worden joepieeeeeeeee
dat is dan je real-life penis hequote:Op zondag 26 april 2009 12:58 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zijn al in rotjeknor, en ws ook ergens in de buurt van het centrum.... En de kans om met 4 vrouwen op een terras of kroeg te zitten kan ik natuurlijk e-penis technisch niet laten lopen he
denk dat ik straks mn skates ga aantrekken en stukje rijden ofzoquote:Op zondag 26 april 2009 12:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wandelen fietsen, ga je richting eindhoven ofzo kijken of daar de stad open is
Nee, dat is alleen de eerste zondag van de maandquote:Op zondag 26 april 2009 12:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wandelen fietsen, ga je richting eindhoven ofzo kijken of daar de stad open is
quote:Op zondag 26 april 2009 12:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat is dan je real-life penis he
die kan dat ook best hebben he
kwaak...ga je mee douchen?
Ik? Nee toch?quote:Op zondag 26 april 2009 12:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja lijkt me gezellig. wij gaan ff de stad in ook. dus misschien zijn we daar om 6 uur no gwel dan moet ik morgen ook rennen hahahaha
@Tijn: jij bent echt onverbeterlijk hoor!!
ik zou geen auto rijden met skates aanquote:Op zondag 26 april 2009 12:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
denk dat ik straks mn skates ga aantrekken en stukje rijden ofzo
shoppen moet ik even niet doen heb ik al 2 dagen gedaan
quote:Op zondag 26 april 2009 13:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik zou geen auto rijden met skates aan
ik ben als het meezit waarschijnlijk om 16uur thuis.. samen lopen?quote:Op zondag 26 april 2009 12:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja lijkt me gezellig. wij gaan ff de stad in ook. dus misschien zijn we daar om 6 uur no gwel dan moet ik morgen ook rennen hahahaha
@Tijn: jij bent echt onverbeterlijk hoor!!
Veel plezier samen.quote:
Volgende keer beter.quote:Op zondag 26 april 2009 13:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, en ik heb al mn foto's van mn toestel gehaald en bedenk me net ineens dat ik m mee had kunnen nemen naar opa en oma en op de tv laten zien
Domme ik
koffie en dan gaan we denk ik
Hoiquote:Op zondag 26 april 2009 13:03 schreef Cuegirllie het volgende:
goedemorgen mensen! alles goed. hier welalleen geen laptop mee dus maar alles af en toe via mobiel volgen.
Wel lastig zeg, zicht op wanneer je m terug hebt?quote:Op zondag 26 april 2009 13:03 schreef Cuegirllie het volgende:
goedemorgen mensen! alles goed. hier welalleen geen laptop mee dus maar alles af en toe via mobiel volgen.
heej cuequote:Op zondag 26 april 2009 13:03 schreef Cuegirllie het volgende:
je kan de fotos toch van pc weer op t toestel zetten!?!?quote:Op zondag 26 april 2009 13:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben hier nog tot mn koffie op is
En toch vind ik het stom van mezelf
Zomaar kansen laten liggen
(Mis weer mn panieksmiley van MSN)
zo'n gezellige dag in o.a. de zon kost gewoon veel energie... en al dat lachen enzo kost ook energie.. en we hebben wat afgelachenquote:Op zondag 26 april 2009 13:08 schreef Cuegirllie het volgende:
maandag wordt hij nagekeken dus hopelijk begin volgende week. idd erg lastig
@tijn ik ben niet meer geweest was om 1 uur pas thuis en mijn hele lichaam jeukte van dat ik moest slapen
Ja, maar daar heb ik geen zin inquote:Op zondag 26 april 2009 13:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je kan de fotos toch van pc weer op t toestel zetten!?!?
quote:Op zondag 26 april 2009 13:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik geen zin in
En duurt vrij lang, 200+ foto's
Begrijpenlijkquote:Op zondag 26 april 2009 13:08 schreef Cuegirllie het volgende:
@tijn ik ben niet meer geweest was om 1 uur pas thuis en mijn hele lichaam jeukte van dat ik moest slapen
Ja inderdaad.quote:Op zondag 26 april 2009 13:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zo'n gezellige dag in o.a. de zon kost gewoon veel energie... en al dat lachen enzo kost ook energie.. en we hebben wat afgelachen
quote:Op zondag 26 april 2009 13:12 schreef Carooltje79 het volgende:
Sow daar knap je echt van op
nu nog de fut vinden om aan te kleden en eindelijks me slaapkamer te verlaten
Klopt.quote:
Haha dat klopt. maar ook die treinreis is killingquote:Op zondag 26 april 2009 13:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zo'n gezellige dag in o.a. de zon kost gewoon veel energie... en al dat lachen enzo kost ook energie.. en we hebben wat afgelachen
Tnx!quote:
Een ding te gelijk.quote:Op zondag 26 april 2009 13:12 schreef Carooltje79 het volgende:
Sow daar knap je echt van op
nu nog de fut vinden om aan te kleden en eindelijks me slaapkamer te verlaten
heb je toch nog wat hahahahaquote:Op zondag 26 april 2009 13:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Klopt.
Vond het alleen gewoon niet slim van mezelf.
Maar zie net dat er nog 13 foto's op staan
Geen idee waarom, maar okee, kan ik er toch een paar laten zien
Opa is zooo nieuwsgierig altijd
Ja helaas wel.quote:Op zondag 26 april 2009 13:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha dat klopt. maar ook die treinreis is killing
quote:Op zondag 26 april 2009 13:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Tnx!weet je al wat je gaat doen?
ik zit aan de chocolade moussequote:Op zondag 26 april 2009 13:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een ding te gelijk.Ga gewoon eerst ontbijten en dan zie je wel weer.
ik ken die dagen idd.... voor mij ook eentje vandaagquote:Op zondag 26 april 2009 13:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee is zo'n dag van ik wil wat doen, niemand kan, ik wil wat doen maar niet alleen, maar niemand kan dus ik zal de hele dag zeuren en denken ik wil wat doen en ondertussen niets doen
Jaquote:Op zondag 26 april 2009 13:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb je toch nog wat hahahaha
leuk toch!
Lekker.quote:Op zondag 26 april 2009 13:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik zit aan de chocolade mousseprima ontbijtje
quote:Op zondag 26 april 2009 13:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
Dus ik mag uitgebreid verslag doen dadelijk en de kindjes ook.
mmmm jammieeequote:Op zondag 26 april 2009 13:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lekker.Ik heb aardbijen met vanillavla gegegen als ontbijt.
Ik ga zo een stuk appeltaart eten.Helaas geen slagroom.
aardbeien met vanillevla!?!?!? wat een combi hahahahahaquote:Op zondag 26 april 2009 13:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lekker.Ik heb aardbijen met vanillavla gegegen als ontbijt.
Ik ga zo een stuk appeltaart eten.Helaas geen slagroom.
Ik vond het zo fijnquote:Op zondag 26 april 2009 13:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en t was een top dagje wil je vast wel nog es verslag over doen
veel plezier zo!
alles gaat met ups en downs en als t es ff minder is moet je teren op dit soort dagjesquote:Op zondag 26 april 2009 13:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond het zo fijn
Ik ben wel altijd achterdochtig als ik gelukkig ben, dan denk ik steeds: dat kan niet blijvend zijn ofzo...
ik kan herman finkers quoten die aan staatquote:Op zondag 26 april 2009 13:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]kom je hier wat leven in de brouwerij brengen!?!?
Oke is goed.quote:Op zondag 26 april 2009 13:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
mmmm jammieeedoe es delen die appeltaart dan zorg ik wel voor de slagroom
Ja, maar dat bedoel ik niet...quote:Op zondag 26 april 2009 13:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
alles gaat met ups en downs en als t es ff minder is moet je teren op dit soort dagjes
en nu van nagenieten jaaaaaaaaaaaaaaaaa
etenquote:Op zondag 26 april 2009 13:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat een vreemde ontbijtjes trouwens
Ik heb gewoon twee broodjes en een kop koffie op
en nu aan mn tweede kop dus
quote:Op zondag 26 april 2009 13:22 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ik kan herman finkers quoten die aan staat![]()
zo even een pepersteakje bakken
quote:Op zondag 26 april 2009 13:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke is goed.![]()
*geeft carool een stukje taart*
Ja, vreemde ontbijtjesquote:Op zondag 26 april 2009 13:22 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ik kan herman finkers quoten die aan staat![]()
zo even een pepersteakje bakken
soms kan dat ook hoor, dat dingen gewoon goed gaan zonder dat er nare dingen bij komen kijkenquote:Op zondag 26 april 2009 13:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar dat bedoel ik niet...
Ik bedoel dat ik me al tijden goed voel. Ik zoek dan constant beren op de weg en blijf verbaasd dat ze er neit (lijken te) zijn.
Ik hoef niet meer te groeien, hooguit in de breedte en dat wil ik nietquote:Op zondag 26 april 2009 13:23 schreef zbbrox het volgende:
[..]
eten
groeien
heb ook al wat waldkorn sneetjes op.. bij de soup
Ja, in theorie weet ik dat wel, in praktijk is het me nooit eerder gebeurdquote:Op zondag 26 april 2009 13:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
soms kan dat ook hoor, dat dingen gewoon goed gaan zonder dat er nare dingen bij komen kijken
voor alles moet een eerste keer zijnquote:Op zondag 26 april 2009 13:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, in theorie weet ik dat wel, in praktijk is het me nooit eerder gebeurd
Hoezo rare combi? Het is gewoon lekker.quote:Op zondag 26 april 2009 13:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
aardbeien met vanillevla!?!?!? wat een combi hahahahaha
wel gezond al dat fruithahaha
Hoiquote:
Met pindakaae en hagelslag toch?quote:Op zondag 26 april 2009 13:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat een vreemde ontbijtjes trouwens
Ik heb gewoon twee broodjes en een kop koffie op
en nu aan mn tweede kop dus
Jaquote:Op zondag 26 april 2009 13:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
voor alles moet een eerste keer zijn
Nee, dat waren mn kinderen, ik vind het vies.quote:
als je er maar lang genoeg op wacht zal er wss wel weer iets verkeerds gaan. tot die tijd lekker genieten dusquote:Op zondag 26 april 2009 13:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, in theorie weet ik dat wel, in praktijk is het me nooit eerder gebeurd
Groeien? Nog groter zeker?quote:Op zondag 26 april 2009 13:23 schreef zbbrox het volgende:
[..]
eten
groeien
heb ook al wat waldkorn sneetjes op.. bij de soup
Ja lekker.quote:
Dat is ook lekker.quote:Op zondag 26 april 2009 13:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nee, dat waren mn kinderen, ik vind het vies.
Ik had een broodje met smeerleverworst en eentje met hagelslag
Pindakaas en jam.quote:Op zondag 26 april 2009 13:29 schreef automatic_ het volgende:
Het zusje van een vriendin van mij eet jam met hagelslag of vlokken
Maar pindakaas en hagelslag lijkt mij ook niets
Een vriend van mij kipfilet met vlokkenquote:Op zondag 26 april 2009 13:29 schreef automatic_ het volgende:
Het zusje van een vriendin van mij eet jam met hagelslag of vlokken
Maar pindakaas en hagelslag lijkt mij ook niets
Er gaat op den duur altijd iets verkeerd, maar dat is ookniet wat ik bedoelquote:Op zondag 26 april 2009 13:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
als je er maar lang genoeg op wacht zal er wss wel weer iets verkeerds gaan. tot die tijd lekker genieten dus
quote:Op zondag 26 april 2009 13:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Een vriend van mij kipfilet met vlokken
non malheureusementquote:Op zondag 26 april 2009 13:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]![]()
hmmmm als je er nu 2 klaar maakt kom ik er een bij je opeten
quote:Op zondag 26 april 2009 13:33 schreef zbbrox het volgende:
[..]
non malheureusement
heb er maar 1.. single he
heb wel 2 valessjes nog en kipreepjes wat je met wat volkoren pasta kan mixen met chicken tonight tomaten creme![]()
Pindakaas en sambal.quote:Op zondag 26 april 2009 13:33 schreef Duimelot het volgende:
wat een ranzige combinaties komen hier langs
pindakaas hoort gewoon met suiker en niet anders
vlokken, hagelsag od met een laagje boter
en jam gewoon als jam
doe niet zo vies allemaal
vind je dat lekker?????quote:
Lekkerquote:Op zondag 26 april 2009 13:33 schreef zbbrox het volgende:
[..]
non malheureusement
heb er maar 1.. single he
heb wel 2 valessjes nog en kipreepjes wat je met wat volkoren pasta kan mixen met chicken tonight tomaten creme![]()
eens, alleen op pindakaas mag van mij ook geen suikerquote:Op zondag 26 april 2009 13:33 schreef Duimelot het volgende:
wat een ranzige combinaties komen hier langs
pindakaas hoort gewoon met suiker en niet anders
vlokken, hagelsag od met een laagje boter
en jam gewoon als jam
doe niet zo vies allemaal
Euh nee. Ik bedoelde: Is dat lekker?quote:
ja dat heb ik ook ga zo mijn kasten eens plunderenquote:Op zondag 26 april 2009 13:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lekker![]()
Van al dat gepraat over eten krijg ik honger.
ohw haha geen idee ik ga nie proeven hoorquote:Op zondag 26 april 2009 13:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Euh nee. Ik bedoelde: Is dat lekker?
Ik ben nu een stuk appeltaart aan het eten.quote:Op zondag 26 april 2009 13:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook ga zo mijn kasten eens plunderen
Ik ook niet.quote:Op zondag 26 april 2009 13:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw haha geen idee ik ga nie proeven hoor
Hehe...quote:Op zondag 26 april 2009 13:40 schreef Duimelot het volgende:
een vriend van vrienden van me, een super lekker ventje (sportleraar) die ook nog es heel lief is enzo is weer vrijgezel...... (ja beetje gemeen van me dat ik er blij om ben maar zn vriendin was een bitch) en hij is weer op de markt en we gaan afspreken
ooeehh dat klinkt goed meid!! Go for it!!quote:Op zondag 26 april 2009 13:40 schreef Duimelot het volgende:een vriend van vrienden van me, een super lekker ventje (sportleraar) die ook nog es heel lief is enzo is weer vrijgezel...... (ja beetje gemeen van me dat ik er blij om ben maar zn vriendin was een bitch) en hij is weer op de markt en we gaan afspreken
nee niet vandaagquote:Op zondag 26 april 2009 13:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hehe...
Vandaag? Heb je wat te doen
Ben er weg van
Fijne dag nog
quote:Op zondag 26 april 2009 13:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hehe...
Vandaag? Heb je wat te doen
Ben er weg van
Fijne dag nog
nah zal vooral op sex uit draaien, meer zit er niet in, hij woont in zeeland en heeft daar zijn kindjes en ikke hier met mijn kindjes, maar het is zo'n waanzinnig lekker ventje hequote:Op zondag 26 april 2009 13:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ooeehh dat klinkt goed meid!! Go for it!!
mon dieu.. wat is dat toch met vrouwtjes die de broek aan hebben de laatste tijdquote:Op zondag 26 april 2009 13:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
klinkt toch minder
moeten we maar gewoon ergens gezellig een hapje gaan eten
nou gwn lekker van genieten!! niks mis met een beetje sex tochquote:Op zondag 26 april 2009 13:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah zal vooral op sex uit draaien, meer zit er niet in, hij woont in zeeland en heeft daar zijn kindjes en ikke hier met mijn kindjes, maar het is zo'n waanzinnig lekker ventje he
quote:Op zondag 26 april 2009 13:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah zal vooral op sex uit draaien, meer zit er niet in, hij woont in zeeland en heeft daar zijn kindjes en ikke hier met mijn kindjes, maar het is zo'n waanzinnig lekker ventje he
hahaquote:Op zondag 26 april 2009 13:44 schreef zbbrox het volgende:
[..]
mon dieu.. wat is dat toch met vrouwtjes die de broek aan hebben de laatste tijd![]()
![]()
leuk! griek in eindhoven is nom
nom
nom
nom
nom
nom?quote:Op zondag 26 april 2009 13:44 schreef zbbrox het volgende:
[..]
mon dieu.. wat is dat toch met vrouwtjes die de broek aan hebben de laatste tijd![]()
![]()
leuk! griek in eindhoven is nom
nom
nom
nom
nom
jaaa duim das echt een super lekkere griek daar... als ik jou was zou ik zeker mee gaan!quote:
nope op zn tijd niet, en dit laat ik niet lopenquote:Op zondag 26 april 2009 13:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou gwn lekker van genieten!! niks mis met een beetje sex toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nom, de onomatopee van etenquote:Op zondag 26 april 2009 13:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nom?
eindhoven is te doen, hoelaat, waar?
ik probeer t al te regelen maar ff afwachten op hij hapt hequote:Op zondag 26 april 2009 13:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa duim das echt een super lekkere griek daar... als ik jou was zou ik zeker mee gaan!
quote:Op zondag 26 april 2009 13:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nope op zn tijd niet, en dit laat ik niet lopen
lekker zoenen kan ie dat weet ik alLeuk hoofd, maar die oorbel en de tatoeages...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
[..]
lekker zoenen kan ie dat weet ik aljam jammSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
jaaa idd meid hahahquote:Op zondag 26 april 2009 13:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik probeer t al te regelen maar ff afwachten op hij hapt he
[..]
lekker zoenen kan ie dat weet ik alCoole tattoo'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Wie niet?quote:
ik vind leuke koppies t belangrijkste en heb wel een zwak voor tatoeages dusquote:Op zondag 26 april 2009 13:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Leuk hoofd, maar die oorbel en de tatoeages...![]()
Ahhhquote:Op zondag 26 april 2009 13:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind leuke koppies t belangrijkste en heb wel een zwak voor tatoeages dus![]()
en hij heeft een ontiegelijk lekker lichaam en dan is ie ook nog heel lief en mijn zoontje is verliefd op hemdie probeerde ons al te koppelen toen hij nog een vriendin had, ik moest naast hem zitten van mn zoontje en mijn hand in zijn hand leggen enzo
quote:Op zondag 26 april 2009 13:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Leuk hoofd, maar die oorbel en de tatoeages...![]()
* zbbrox kan slecht nee zeggen tegen overmacht van spontaniteitquote:Op zondag 26 april 2009 13:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik probeer t al te regelen maar ff afwachten op hij hapt he
quote:
aaah das echt lief!quote:Op zondag 26 april 2009 13:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind leuke koppies t belangrijkste en heb wel een zwak voor tatoeages dus![]()
en hij heeft een ontiegelijk lekker lichaam en dan is ie ook nog heel lief en mijn zoontje is verliefd op hemdie probeerde ons al te koppelen toen hij nog een vriendin had, ik moest naast hem zitten van mn zoontje en mijn hand in zijn hand leggen enzo
Jij hebt alleen seks in het donker?quote:Op zondag 26 april 2009 13:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ach daar zie je toch niks van in het donker![]()
Wie weet lukt het nu wel.quote:Op zondag 26 april 2009 13:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach nee dat houd t spannendquote:Op zondag 26 april 2009 13:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
AhhhHaha.
Jammer dat je dan zo ver uit elkaar woont
middagggg Djayquote:
Dat kan het idd spannend houden, maar het kan ook zo averechts werkenquote:Op zondag 26 april 2009 13:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach nee dat houd t spannendwahahahaha
Goedemiddagquote:
Ik ga toch nooit trouwen.quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 13:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij hebt alleen seks in het donker?
is geen relatie materiaal want naast het lief zijn enzo is ie sportleraar die elke dag omringd wordt door strakke geile meisjes die hem wel willen en hij is man en hij is zwakquote:Op zondag 26 april 2009 13:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat kan het idd spannend houden, maar het kan ook zo averechts werken
Wat moet hij uploaden?quote:
Hahaquote:
Haha oke. Gelijk heb jequote:Op zondag 26 april 2009 13:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is geen relatie materiaal want naast het lief zijn enzo is ie sportleraar die elke dag omringd wordt door strakke geile meisjes die hem wel willen en hij is man en hij is zwak
geloof dat ik dat niet zo tof ga vinden
dus ik gebruik m wel eens voor mijn eigen genot en verder gewoon vriendschappelijk!
Een toyboy dus.quote:Op zondag 26 april 2009 13:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is geen relatie materiaal want naast het lief zijn enzo is ie sportleraar die elke dag omringd wordt door strakke geile meisjes die hem wel willen en hij is man en hij is zwak
geloof dat ik dat niet zo tof ga vinden
dus ik gebruik m wel eens voor mijn eigen genot en verder gewoon vriendschappelijk!
Ow jammer. Ludo is nog op de trein gestapt om half 12 in utrecht.quote:Op zondag 26 april 2009 13:08 schreef Cuegirllie het volgende:
haha gelijk heb je hoor meid... lekker van genieten!!quote:Op zondag 26 april 2009 14:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neuh gewoon eenmalig sex
nou ja misschien nog wel es je weet maar nooit natuurlijk
Maar ehm, MNR Ludootje en jij komen maar een keer naar Denbosch, dan herhalen we het feest nog een keer. Kom ik jullie halen met de cabrio.quote:
En je hebt ook nog een filmpje in je PMquote:
Jij woonde in/bij Hapert hè?quote:Op zondag 26 april 2009 14:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maar ehm, MNR Ludootje en jij komen maar een keer naar Denbosch, dan herhalen we het feest nog een keer. Kom ik jullie halen met de cabrio.
morguhhhquote:
ik wil ook filmpjes en fotos zienquote:Op zondag 26 april 2009 14:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
En je hebt ook nog een filmpje in je PM
Herptquote:
Alleen als hij goed is in bed natuurlijk.quote:Op zondag 26 april 2009 14:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neuh gewoon eenmalig sex
nou ja misschien nog wel es je weet maar nooit natuurlijk
quote:Op zondag 26 april 2009 14:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen als hij goed is in bed natuurlijk.
quote:
Hoiquote:
Oeps! Sorryquote:Op zondag 26 april 2009 14:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Herpt10km links van denbosch aan de maas
Post ze anders hier in het topic.quote:
Luier lekker verder dan.quote:Op zondag 26 april 2009 14:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik ben vandaag zo lui, zo lui, zo lui ik ben vandaag zo lui, zo lui was ik nog nooit
ga rond 3uur nog ff uurtje slapen daarna douchen en aankleden en naar rotjeknorquote:
Die versie kende ik nog nietquote:Op zondag 26 april 2009 14:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik ben vandaag zo lui, zo lui, zo lui ik ben vandaag zo lui, zo lui was ik nog nooit
Hierbijquote:
Ik weet niet of iedereen het leuk vindt als ik hun foto ga posten. dus dat doe ik liever niet. sorryquote:
What happend in scheveningen stays in scheveningenquote:Op zondag 26 april 2009 14:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of iedereen het leuk vindt als ik hun foto ga posten. dus dat doe ik liever niet. sorry
Iddquote:Op zondag 26 april 2009 14:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
What happend in scheveningen stays in scheveningen
Ik wil een herkansingquote:Op zondag 26 april 2009 14:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
What happend in scheveningen stays in scheveningen
quote:Op zondag 26 april 2009 14:10 schreef Carooltje79 het volgende:
wat gaan de singels vanaaf uitspoken? nog spannende plannen?
9 mei, en anders de Fokmeet in septemberquote:
Uit eten met mijn oom spannend genoeg?quote:Op zondag 26 april 2009 14:10 schreef Carooltje79 het volgende:
Wow! Das kei spannend!quote:Op zondag 26 april 2009 14:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Uit eten met mijn oom spannend genoeg?
mijn aaf word heul spannend... Ik ga auto ontmoetenquote:
en bedanktquote:
9 mei... gaan we er tegenaanquote:Op zondag 26 april 2009 14:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
9 mei, en anders de Fokmeet in september
quote:Op zondag 26 april 2009 14:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mijn aaf word heul spannend... Ik ga auto ontmoeten
Oke wel wakker worden dan.quote:Op zondag 26 april 2009 14:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ga rond 3uur nog ff uurtje slapen daarna douchen en aankleden en naar rotjeknor
Sorry, maar was gewoon een leuke foto:Pquote:
NIETES!quote:Op zondag 26 april 2009 14:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Sorry, maar was gewoon een leuke foto:P
Zullen we haar laten ruilen met mij. KZ met mijn oom uit eten, en ik naar R'dam om jou te ontmoetenquote:
dat ga ik zo doenquote:
En terecht! Weet je hoe lief/tof/leuk/supergaaf/geweldig auto is!quote:
goedemorgen dan maar weer, slaapkopjequote:
Nee, dat weet ik dus niet!!! Ik wil ookquote:Op zondag 26 april 2009 14:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En terecht! Weet je hoe lief/tof/leuk/supergaaf/geweldig auto is!
Ja, allemaal, dus niet doorhalen wat niet van toepassing is!
wahahaha heeeel grappigquote:Op zondag 26 april 2009 14:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zullen we haar laten ruilen met mij. KZ met mijn oom uit eten, en ik naar R'dam om jou te ontmoeten
Ik wil de foto's wel zien.quote:Op zondag 26 april 2009 14:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of iedereen het leuk vindt als ik hun foto ga posten. dus dat doe ik liever niet. sorry
Straks naar mijn ouders toe en daar eten.quote:Op zondag 26 april 2009 14:10 schreef Carooltje79 het volgende:
Niet? wat flauw.quote:
PM je mail maar even, dan krijg je ze.quote:Op zondag 26 april 2009 14:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil de foto's wel zien.![]()
[..]
Straks naar mijn ouders toe en daar eten.
ik spring in het diepe met duimquote:Op zondag 26 april 2009 14:10 schreef Carooltje79 het volgende:
Ssstttt! Zo meteen wil iedereen!quote:Op zondag 26 april 2009 14:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En terecht! Weet je hoe lief/tof/leuk/supergaaf/geweldig auto is!
Ja, allemaal, dus niet doorhalen wat niet van toepassing is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whoeiiii!quote:Op zondag 26 april 2009 14:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mijn aaf word heul spannend... Ik ga auto ontmoeten
quote:Op zondag 26 april 2009 14:19 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ik spring in het diepe met duim
is er iemand die mn handje vast wil houden?
Ik heb vrij gevraagd van m'n werk... Dat is al één stapquote:Op zondag 26 april 2009 14:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Niet? wat flauw.
Gelukkig zie ik auto op 9 mei![]()
![]()
Toch?
quote:Op zondag 26 april 2009 14:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ssstttt! Zo meteen wil iedereen!Natuurlijk wil iedereen datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
heb jij nie nodig johquote:Op zondag 26 april 2009 14:19 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ik spring in het diepe met duim
is er iemand die mn handje vast wil houden?
Ja, een hele goede stapquote:Op zondag 26 april 2009 14:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb vrij gevraagd van m'n werk... Dat is al één stap
quote:Op zondag 26 april 2009 14:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
Natuurlijk wil iedereen datIk voel de druk stijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neen helaas niet door mijquote:
Je hebt PMquote:Op zondag 26 april 2009 14:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
PM je mail maar even, dan krijg je ze.
al dagen te sjaggerijnig voor sex.... ben echt niet te hardenquote:
Nee.quote:
Dat is zo! ik eet met mijn oom vanavond, ook gezellig..quote:Op zondag 26 april 2009 14:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik geloof dat er niets stiekems aan was
een mens moet toch eten!? en samen is gezelliger!!
Juistquote:Op zondag 26 april 2009 14:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik geloof dat er niets stiekems aan was
een mens moet toch eten!? en samen is gezelliger!!
Jij misschien nietquote:
ligt aan je oom natuurlijkquote:Op zondag 26 april 2009 14:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is zo! ik eet met mijn oom vanavond, ook gezellig..
Tja, dat weet ik dan weer niet.quote:Op zondag 26 april 2009 14:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ligt aan je oom natuurlijk
of ik nu zo gezellig zou eten met mijn oom betwijfel ik
Ze zijn het daar wel een beetje gewend dat er dingen ontploffenquote:
Masturberen is ook seks.quote:
Wel meer plaatsen in Nederland.quote:Op zondag 26 april 2009 14:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ze zijn het daar wel een beetje gewend dat er dingen ontploffen
Flauw zo voor 5mei, ik weet het
Ja, dat klopt, haha.quote:
Heuj...dat was 14 mei!!!quote:Op zondag 26 april 2009 14:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ze zijn het daar wel een beetje gewend dat er dingen ontploffen
Flauw zo voor 5mei, ik weet het
Doei! Veel plezier vanmiddag.quote:Op zondag 26 april 2009 14:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, haha.
Ik ga er vandoor! Fijne dag mensen!
tot vnaafquote:Op zondag 26 april 2009 14:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, haha.
Niet op mijn foto's, je zat om het hoekje idd. maar misschien heeft iemand anders ook foto's gemaakt?quote:
Doei.quote:Op zondag 26 april 2009 14:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, haha.
quote:Op zondag 26 april 2009 14:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, haha.
Dat is waar.quote:
Murm heeft nog foto's gemaakt volgens mij. Verder zou ik het niet weten.quote:Op zondag 26 april 2009 14:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Niet op mijn foto's, je zat om het hoekje idd. maar misschien heeft iemand anders ook foto's gemaakt?
Kom maar langsquote:Op zondag 26 april 2009 14:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen helaas niet door mijintresse?
waar is het ook alweer?quote:
Beetje jammer hoorquote:Op zondag 26 april 2009 14:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
waar is het ook alweer?
ohw wacht... ga naar rotjeknor...
quote:
zeg.. mag ik je cabrio even lenen... /naughtyquote:
ga je mee... gaan we samen naar de wcquote:
Nee, das meteen weer zo banaalquote:Op zondag 26 april 2009 14:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ga je mee... gaan we samen naar de wc
Ik heb wel foto's gemaakt. .... ik hoopte dat nouk me zou slaanquote:Op zondag 26 april 2009 14:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik heb geen foto's gemaakt... was bang dat nouk me zou slaan
Omdat je seks hebt? Niks mis met seks toch?quote:
Ikke lekker wehel!quote:Op zondag 26 april 2009 14:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat je seks hebt? Niks mis met seks toch?
Ik wou dat ik dat had.
hmm jij wilt liever een avondje met kaarsjes, wierrook, massage olie, slagroom, aardbeitjes?quote:
Romantischquote:Op zondag 26 april 2009 14:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hmm jij wilt liever een avondje met kaarsjes, wierrook, massage olie, slagroom, aardbeitjes?
hoe heet dat ding voor mannen ook alweer.......quote:Op zondag 26 april 2009 14:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat je seks hebt? Niks mis met seks toch?
Ik wou dat ik dat had.
Dat lijkt me duidelijk, hahaquote:
onder het adrem het intresseert me allemaal niets laag zit best een lief en romantisch meisjequote:
Dat klinkt mij in de oren als een antwoord voor iemand die geen seks heeftquote:Op zondag 26 april 2009 14:44 schreef zbbrox het volgende:
[..]
hoe heet dat ding voor mannen ook alweer.......ben de naam even kwijt
![]()
joh seks is overrated..
Das weer t andere uiterstequote:Op zondag 26 april 2009 14:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hmm jij wilt liever een avondje met kaarsjes, wierrook, massage olie, slagroom, aardbeitjes?
Had al wel zo'n vermoeden ja:)quote:Op zondag 26 april 2009 14:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
onder het adrem het intresseert me allemaal niets laag zit best een lief en romantisch meisje
Fleshlight?quote:Op zondag 26 april 2009 14:44 schreef zbbrox het volgende:
[..]
![]()
joh seks is overrated..
Jah duh, Dat zegt ie net zelf.quote:Op zondag 26 april 2009 14:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat klinkt mij in de oren als een antwoord voor iemand die geen seks heeft
Ik heb trek in seksquote:
*Jaloers is*quote:
Ja lijkt me romantischquote:Op zondag 26 april 2009 14:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoeld.quote:Op zondag 26 april 2009 14:44 schreef zbbrox het volgende:
[..]
![]()
joh seks is overrated..
Niet gelezenquote:
Seks kun je niet eten hoorquote:Op zondag 26 april 2009 14:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb trek in seks
En ik heb croissantjes
Ik wil van de heel heel hele verse. Maar dan moet ik naar Schiphol en dan nog zijn ze niet hoe ik ze wil...quote:
Zelf makenquote:Op zondag 26 april 2009 14:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wil van de heel heel hele verse. Maar dan moet ik naar Schiphol en dan nog zijn ze niet hoe ik ze wil...
Doeiquote:
You can eat pussyquote:
quote:Op zondag 26 april 2009 14:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat klinkt mij in de oren als een antwoord voor iemand die geen seks heeft
Ik heb niks in huis..quote:
Damn!quote:Op zondag 26 april 2009 14:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
verdorrie nouk, die heb ik dus liggen die danarol dingen... je had toch bij mij moeten blijven
Seks en eten gaat prima samen.quote:
Nee, niet echtquote:Op zondag 26 april 2009 14:50 schreef zbbrox het volgende:
[..]
niet veel, maar als ik het heb dan trek ik ze uit elkaar ook WROAH <insert groene foto uit fobo>
* zbbrox vraagt zich af offie nog geloofwaardig is na de meet van gister
Doe dat, zo naakt naar R'dam is ook niet alles.quote:Op zondag 26 april 2009 14:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb niks in huis..
[..]
Damn!
Ik ga me aankleden!
jaaa wij hebben 2 foto's en daar sta jij leuk op (vind ik in ieder geval wel)quote:Op zondag 26 april 2009 14:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Murm heeft nog foto's gemaakt volgens mij. Verder zou ik het niet weten.
Net zo geloofwaardig als de rest hier.quote:Op zondag 26 april 2009 14:50 schreef zbbrox het volgende:
[..]
niet veel, maar als ik het heb dan trek ik ze uit elkaar ook WROAH <insert groene foto uit fobo>
Ja en worstenbroodjes hier en croissantjes!quote:Op zondag 26 april 2009 14:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb niks in huis..
[..]
Damn!
Ik ga me aankleden!
Welkom!quote:Op zondag 26 april 2009 14:50 schreef Outpost76 het volgende:
# De newbie vragen
# Hoe oud ben je?
32
# Sekse?
Man
# Woonplaats/ regio?
Pijnacker (regio rotterdam of wel randmpstad)
# Interesses?
Computers, Films, Bonsai bomen.
# Seksuele voorkeur?
Hetro
# Lengte en postuur?
1,87m slank met een klein buikje
# Hoe lang single?
Sinds 2006
Ligt er aan. Ik zou het wel willen zien.quote:Op zondag 26 april 2009 14:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Doe dat, zo naakt naar R'dam is ook niet alles.
Wel spannend.
Haha, natuurlijkquote:Op zondag 26 april 2009 14:50 schreef zbbrox het volgende:
[..]
1 voordeel...geloofwaardigheid heb ik hier nog nooit gehadquote:Op zondag 26 april 2009 14:50 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Nee hoor, niets spannends aanquote:Op zondag 26 april 2009 14:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Doe dat, zo naakt naar R'dam is ook niet alles.
Wel spannend.
Oke dan wil ik die wil hebben.quote:Op zondag 26 april 2009 14:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jaaa wij hebben 2 foto's en daar sta jij leuk op (vind ik in ieder geval wel)
Ja beetje wel.quote:Op zondag 26 april 2009 14:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx al is t topic al bijna vol is t eigenlijk een erg late tvp
my thoughts exactly, maar om de woorden even in de mond te nemenquote:
quote:Op zondag 26 april 2009 14:50 schreef Outpost76 het volgende:
# De newbie vragen
# Hoe oud ben je?
32
# Sekse?
Man
# Woonplaats/ regio?
# Interesses?
# Seksuele voorkeur?
Hetro
# Lengte en postuur?
# Hoe lang single?
Sinds 2006
Hoiquote:Op zondag 26 april 2009 14:50 schreef Outpost76 het volgende:
# De newbie vragen
# Hoe oud ben je?
32
# Sekse?
Man
# Woonplaats/ regio?
# Interesses?
# Seksuele voorkeur?
Hetro
# Lengte en postuur?
# Hoe lang single?
Sinds 2006
eh nee, dat heeft ze niet.quote:Op zondag 26 april 2009 14:54 schreef zbbrox het volgende:
[..]
my thoughts exactly, maar om de woorden even in de mond te nemen![]()
woman, have you got no shame!![]()
Ik ken dat van de Hattrick topicsquote:Op zondag 26 april 2009 14:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja beetje wel.
Maar soms gaat het hier razendsnel, en soms duurt het eeuwen voordat het vol is.
dusquote:Op zondag 26 april 2009 14:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, natuurlijk
Nee, want ik vond je tampeloerus
je hebt knuff ontmoet en gaat dit serieus nog vragen!?!?quote:Op zondag 26 april 2009 14:54 schreef zbbrox het volgende:
[..]
You mind?? er is maar 1 persoon bij wie ik een beetje verlegen kan wordenquote:Op zondag 26 april 2009 14:54 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Dat is toch leuk op zijn tijd.quote:Op zondag 26 april 2009 14:54 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Is het ook niet. Het is een fastchat. en we lullen gewoon heel veelquote:Op zondag 26 april 2009 14:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ken dat van de Hattrick topics
Al hebben jullie in je OP staan dat t geen slowchat is hier
het gaat hier veel te rap om het SLOW te noemenquote:Op zondag 26 april 2009 14:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ken dat van de Hattrick topics
Al hebben jullie in je OP staan dat t geen slowchat is hier
quote:Op zondag 26 april 2009 14:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hebt knuff ontmoet en gaat dit serieus nog vragen!?!?
quote:
Wie? Murm?quote:Op zondag 26 april 2009 14:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
You mind?? er is maar 1 persoon bij wie ik een beetje verlegen kan worden
nee kwartjes vallen soms jaren laterquote:Op zondag 26 april 2009 14:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
eh nee, dat heeft ze niet.
Had je dat niet door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |