Zo nu heb ik bijna heel Blijdorp weer gezien. Hoef ik daar voorlopig niet meer naartoe.quote:Op zondag 26 april 2009 12:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oefenen eerst echt simpele oefeningetjes doen en herhalenquote:Op zondag 26 april 2009 12:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Het lukt me niet goed om bassdrum en hi-hat van elkaar afzonderlijk te doen.
In Blijdorp hebben ze toch zo'n heel groot aquarium of niet?quote:Op zondag 26 april 2009 12:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wel irritant trouwens dat het in het aquarium zo donker is.
Kun je bijna geen goede foto's maken
Met flits ziet er niet uit.
Lees maar terug.quote:
minimeet? waar?quote:Op zondag 26 april 2009 12:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
tering... ben luiiiiiiiiii
heej auto... minimeet vnaaf?
Leuke foto'squote:Op zondag 26 april 2009 12:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal ik een foto maken als ik het aan heb?quote:
Ik vind die piguïn zo leukquote:Op zondag 26 april 2009 12:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo nu heb ik bijna heel Blijdorp weer gezien. Hoef ik daar voorlopig niet meer naartoe.
het is duizend keer makkelijker als je gewoon ff antwoord geeft maar tochquote:
ja klopt, oceanium. is nice... zwemmen al die vissen over je heen enzo. en ze hebben grappige pinguins ook nog daar ergens in de buurt.quote:Op zondag 26 april 2009 12:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
In Blijdorp hebben ze toch zo'n heel groot aquarium of niet?
MNR en zzbrox kwamen nog ff langsquote:Op zondag 26 april 2009 12:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
minimeet? waar?
KZ gaan we nog rennen vandaag?
hoe was de meet verder gisteren nadat wij wegwaren? tot we wegwaren vond ik het iig supergezelli!!
Gezellig. MNR en zbbrox kwamen ook nog aanwaaien.quote:Op zondag 26 april 2009 12:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
minimeet? waar?
hoe was de meet verder gisteren nadat wij wegwaren? tot we wegwaren vond ik het iig supergezelli!!
Ja, echt groot, dus daar heb ik ook veel foto's van, maar dat licht is echt een probleemquote:Op zondag 26 april 2009 12:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
In Blijdorp hebben ze toch zo'n heel groot aquarium of niet?
daarna was het nog veeeeeeeeel gezelligerquote:Op zondag 26 april 2009 12:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
minimeet? waar?
Omdat je zo aandringt.quote:Op zondag 26 april 2009 12:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het is duizend keer makkelijker als je gewoon ff antwoord geeft maar toch
Tnx auto! aan j ou heb tenminste ik watquote:Op zondag 26 april 2009 12:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[Singles] These sounds fall into my miiiiind. Cabrio! O+
quote:Op zondag 26 april 2009 12:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja klopt, oceanium. is nice... zwemmen al die vissen over je heen enzo. en ze hebben grappige pinguins ook nog daar ergens in de buurt.

Dubbele bassdrum, dan is het ook makkelijker, vind ik.quote:Op zondag 26 april 2009 12:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oefenen eerst echt simpele oefeningetjes doen en herhalen
en zo krijg je die feeling
Ik heb jaarkaart voor blijdorpquote:Op zondag 26 april 2009 12:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo nu heb ik bijna heel Blijdorp weer gezien. Hoef ik daar voorlopig niet meer naartoe.
Das wel gaaf ja! Had er weleens over gehoordquote:Op zondag 26 april 2009 12:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja klopt, oceanium. is nice... zwemmen al die vissen over je heen enzo. en ze hebben grappige pinguins ook nog daar ergens in de buurt.
Ja, dat geloof ik wel dat dat lastig is. Gelukkig heb je er een paar gemaakt & anders willen de kids vast nog wel een keer terugquote:Op zondag 26 april 2009 12:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, echt groot, dus daar heb ik ook veel foto's van, maar dat licht is echt een probleem
Wel een paar leuke foto's kunnen maken
Hoezo is dat erg?quote:Op zondag 26 april 2009 12:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind die piguïn zo leuk
En ik ben erg
En ik ga zo ook maar eens, naar opa en oma, opa is bijna jarig en hij viert t vandaag
Even kadootje inpakken nog
ow dat klinkt leuk. jammer dat we dat hebben gemist. tot hoe laat zijn jullie doorgegaan?quote:Op zondag 26 april 2009 12:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gezellig. MNR en zbbrox kwamen ook nog aanwaaien.
Ja inderdaad.quote:
hahaha onze mien dobbelsteenquote:Op zondag 26 april 2009 12:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat je zo aandringt.
Een werksteroutfit.
half10 ging iedereen naar huisquote:Op zondag 26 april 2009 12:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ow dat klinkt leuk. jammer dat we dat hebben gemist. tot hoe laat zijn jullie doorgegaan?
Hij kijkt kei boos hahaquote:
Vind ik ook niet ergquote:Op zondag 26 april 2009 12:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Das wel gaaf ja! Had er weleens over gehoord
[..]
Ja, dat geloof ik wel dat dat lastig is. Gelukkig heb je er een paar gemaakt & anders willen de kids vast nog wel een keer terug
Ik heb 280 foto's gemaakt in een dagje...quote:
Morgen murm!quote:Op zondag 26 april 2009 12:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
minimeet? waar?
Jeweettoch!quote:Op zondag 26 april 2009 12:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Tnx auto! aan j ou heb tenminste ik wat
Nog schoenen gescoort?
oja en dan om 5 uur lopen ofzo? kom je dan naar hier toe? is wel ok hoor. we moeten wel gaan. anders ga ik alleen want ik sport nu te weinig vind ikquote:Op zondag 26 april 2009 12:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
daarna was het nog veeeeeeeeel gezelliger
rennen..eigenlijk moeten we he maar ben gaaaaaaaaaaaaaar en het regent nog![]()
als je zin hebt kunnen we auto en nouk meeten om 18uur in rotjeknor
quote:
Half tien.quote:Op zondag 26 april 2009 12:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ow dat klinkt leuk. jammer dat we dat hebben gemist. tot hoe laat zijn jullie doorgegaan?
Ga je mee dan?quote:
pinguins rule!quote:
Haha, nee nee!quote:Op zondag 26 april 2009 12:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ga je mee dan?
koop zondag hier
ik ga zo op schoenen jacht
Naar de dierentuinquote:Op zondag 26 april 2009 12:49 schreef Duimelot het volgende:
bezoek is weg.
mensen geef me es een tip wat kan ik gaan doen!?!?
shoppen uiteraard!!!!quote:Op zondag 26 april 2009 12:49 schreef Duimelot het volgende:
bezoek is weg.
mensen geef me es een tip wat kan ik gaan doen!?!?
Ik had in de planning om tshirts te gaan kopen, maar iets zegt mij dat wij dat hier niet gaan halen. Moeten nog ontbijten, douchen, fokken enzo,,,quote:Op zondag 26 april 2009 12:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ga je mee dan?
koop zondag hier
ik ga zo op schoenen jacht
ja ik zag het maar de winkels zijn toch om 5 uur al dichtquote:Op zondag 26 april 2009 12:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, nee nee!![]()
Ik ga zo/straks naar Rotterdam
Pinguins zijn leukquote:
Hahaquote:
Dat is best veel.quote:Op zondag 26 april 2009 12:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vind ik ook niet erg
[..]
Ik heb 280 foto's gemaakt in een dagje...
Niks van gemerkt anders.quote:Op zondag 26 april 2009 12:49 schreef kwaakvaak het volgende:
het is anders best lekker slapen op het strand, alleen jammer dat het spekjes regende
onbijten heb ik al gedaan, fokken is bijna klaarquote:Op zondag 26 april 2009 12:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik had in de planning om tshirts te gaan kopen, maar iets zegt mij dat wij dat hier niet gaan halen. Moeten nog ontbijten, douchen, fokken enzo,,,
Tot zo.quote:Op zondag 26 april 2009 12:51 schreef Carooltje79 het volgende:
Ikke gaat eens ff een lekker douche nemen... ff lekker wakker worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |