Groeien? Nog groter zeker?quote:Op zondag 26 april 2009 13:23 schreef zbbrox het volgende:
[..]
eten
groeien
heb ook al wat waldkorn sneetjes op.. bij de soup
Ja lekker.quote:
Dat is ook lekker.quote:Op zondag 26 april 2009 13:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nee, dat waren mn kinderen, ik vind het vies.
Ik had een broodje met smeerleverworst en eentje met hagelslag
Pindakaas en jam.quote:Op zondag 26 april 2009 13:29 schreef automatic_ het volgende:
Het zusje van een vriendin van mij eet jam met hagelslag of vlokken
Maar pindakaas en hagelslag lijkt mij ook niets
Een vriend van mij kipfilet met vlokkenquote:Op zondag 26 april 2009 13:29 schreef automatic_ het volgende:
Het zusje van een vriendin van mij eet jam met hagelslag of vlokken
Maar pindakaas en hagelslag lijkt mij ook niets
Er gaat op den duur altijd iets verkeerd, maar dat is ookniet wat ik bedoelquote:Op zondag 26 april 2009 13:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
als je er maar lang genoeg op wacht zal er wss wel weer iets verkeerds gaan. tot die tijd lekker genieten dus
quote:Op zondag 26 april 2009 13:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Een vriend van mij kipfilet met vlokken
non malheureusementquote:Op zondag 26 april 2009 13:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]![]()
hmmmm als je er nu 2 klaar maakt kom ik er een bij je opeten
quote:Op zondag 26 april 2009 13:33 schreef zbbrox het volgende:
[..]
non malheureusement
heb er maar 1.. single he
heb wel 2 valessjes nog en kipreepjes wat je met wat volkoren pasta kan mixen met chicken tonight tomaten creme![]()
Pindakaas en sambal.quote:Op zondag 26 april 2009 13:33 schreef Duimelot het volgende:
wat een ranzige combinaties komen hier langs
pindakaas hoort gewoon met suiker en niet anders
vlokken, hagelsag od met een laagje boter
en jam gewoon als jam
doe niet zo vies allemaal
vind je dat lekker?????quote:
Lekkerquote:Op zondag 26 april 2009 13:33 schreef zbbrox het volgende:
[..]
non malheureusement
heb er maar 1.. single he
heb wel 2 valessjes nog en kipreepjes wat je met wat volkoren pasta kan mixen met chicken tonight tomaten creme![]()
eens, alleen op pindakaas mag van mij ook geen suikerquote:Op zondag 26 april 2009 13:33 schreef Duimelot het volgende:
wat een ranzige combinaties komen hier langs
pindakaas hoort gewoon met suiker en niet anders
vlokken, hagelsag od met een laagje boter
en jam gewoon als jam
doe niet zo vies allemaal
Euh nee. Ik bedoelde: Is dat lekker?quote:
ja dat heb ik ook ga zo mijn kasten eens plunderenquote:Op zondag 26 april 2009 13:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lekker![]()
Van al dat gepraat over eten krijg ik honger.
ohw haha geen idee ik ga nie proeven hoorquote:Op zondag 26 april 2009 13:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Euh nee. Ik bedoelde: Is dat lekker?
Ik ben nu een stuk appeltaart aan het eten.quote:Op zondag 26 april 2009 13:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook ga zo mijn kasten eens plunderen
Ik ook niet.quote:Op zondag 26 april 2009 13:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw haha geen idee ik ga nie proeven hoor
Hehe...quote:Op zondag 26 april 2009 13:40 schreef Duimelot het volgende:
een vriend van vrienden van me, een super lekker ventje (sportleraar) die ook nog es heel lief is enzo is weer vrijgezel...... (ja beetje gemeen van me dat ik er blij om ben maar zn vriendin was een bitch) en hij is weer op de markt en we gaan afspreken
ooeehh dat klinkt goed meid!! Go for it!!quote:Op zondag 26 april 2009 13:40 schreef Duimelot het volgende:een vriend van vrienden van me, een super lekker ventje (sportleraar) die ook nog es heel lief is enzo is weer vrijgezel...... (ja beetje gemeen van me dat ik er blij om ben maar zn vriendin was een bitch) en hij is weer op de markt en we gaan afspreken
nee niet vandaagquote:Op zondag 26 april 2009 13:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hehe...
Vandaag? Heb je wat te doen
Ben er weg van
Fijne dag nog
quote:Op zondag 26 april 2009 13:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hehe...
Vandaag? Heb je wat te doen
Ben er weg van
Fijne dag nog
nah zal vooral op sex uit draaien, meer zit er niet in, hij woont in zeeland en heeft daar zijn kindjes en ikke hier met mijn kindjes, maar het is zo'n waanzinnig lekker ventje hequote:Op zondag 26 april 2009 13:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ooeehh dat klinkt goed meid!! Go for it!!
mon dieu.. wat is dat toch met vrouwtjes die de broek aan hebben de laatste tijdquote:Op zondag 26 april 2009 13:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
klinkt toch minder
moeten we maar gewoon ergens gezellig een hapje gaan eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |