mmmm jammieeequote:Op zondag 26 april 2009 13:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lekker.Ik heb aardbijen met vanillavla gegegen als ontbijt.
Ik ga zo een stuk appeltaart eten.Helaas geen slagroom.
aardbeien met vanillevla!?!?!? wat een combi hahahahahaquote:Op zondag 26 april 2009 13:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lekker.Ik heb aardbijen met vanillavla gegegen als ontbijt.
Ik ga zo een stuk appeltaart eten.Helaas geen slagroom.
Ik vond het zo fijnquote:Op zondag 26 april 2009 13:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en t was een top dagje wil je vast wel nog es verslag over doen
veel plezier zo!
alles gaat met ups en downs en als t es ff minder is moet je teren op dit soort dagjesquote:Op zondag 26 april 2009 13:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond het zo fijn
Ik ben wel altijd achterdochtig als ik gelukkig ben, dan denk ik steeds: dat kan niet blijvend zijn ofzo...
ik kan herman finkers quoten die aan staatquote:Op zondag 26 april 2009 13:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]kom je hier wat leven in de brouwerij brengen!?!?
Oke is goed.quote:Op zondag 26 april 2009 13:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
mmmm jammieeedoe es delen die appeltaart dan zorg ik wel voor de slagroom
Ja, maar dat bedoel ik niet...quote:Op zondag 26 april 2009 13:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
alles gaat met ups en downs en als t es ff minder is moet je teren op dit soort dagjes
en nu van nagenieten jaaaaaaaaaaaaaaaaa
etenquote:Op zondag 26 april 2009 13:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat een vreemde ontbijtjes trouwens
Ik heb gewoon twee broodjes en een kop koffie op
en nu aan mn tweede kop dus
quote:Op zondag 26 april 2009 13:22 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ik kan herman finkers quoten die aan staat![]()
zo even een pepersteakje bakken
quote:Op zondag 26 april 2009 13:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke is goed.![]()
*geeft carool een stukje taart*
Ja, vreemde ontbijtjesquote:Op zondag 26 april 2009 13:22 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ik kan herman finkers quoten die aan staat![]()
zo even een pepersteakje bakken
soms kan dat ook hoor, dat dingen gewoon goed gaan zonder dat er nare dingen bij komen kijkenquote:Op zondag 26 april 2009 13:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar dat bedoel ik niet...
Ik bedoel dat ik me al tijden goed voel. Ik zoek dan constant beren op de weg en blijf verbaasd dat ze er neit (lijken te) zijn.
Ik hoef niet meer te groeien, hooguit in de breedte en dat wil ik nietquote:Op zondag 26 april 2009 13:23 schreef zbbrox het volgende:
[..]
eten
groeien
heb ook al wat waldkorn sneetjes op.. bij de soup
Ja, in theorie weet ik dat wel, in praktijk is het me nooit eerder gebeurdquote:Op zondag 26 april 2009 13:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
soms kan dat ook hoor, dat dingen gewoon goed gaan zonder dat er nare dingen bij komen kijken
voor alles moet een eerste keer zijnquote:Op zondag 26 april 2009 13:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, in theorie weet ik dat wel, in praktijk is het me nooit eerder gebeurd
Hoezo rare combi? Het is gewoon lekker.quote:Op zondag 26 april 2009 13:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
aardbeien met vanillevla!?!?!? wat een combi hahahahaha
wel gezond al dat fruithahaha
Hoiquote:
Met pindakaae en hagelslag toch?quote:Op zondag 26 april 2009 13:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat een vreemde ontbijtjes trouwens
Ik heb gewoon twee broodjes en een kop koffie op
en nu aan mn tweede kop dus
Jaquote:Op zondag 26 april 2009 13:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
voor alles moet een eerste keer zijn
Nee, dat waren mn kinderen, ik vind het vies.quote:
als je er maar lang genoeg op wacht zal er wss wel weer iets verkeerds gaan. tot die tijd lekker genieten dusquote:Op zondag 26 april 2009 13:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, in theorie weet ik dat wel, in praktijk is het me nooit eerder gebeurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |