nou gwn lekker van genieten!! niks mis met een beetje sex tochquote:Op zondag 26 april 2009 13:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah zal vooral op sex uit draaien, meer zit er niet in, hij woont in zeeland en heeft daar zijn kindjes en ikke hier met mijn kindjes, maar het is zo'n waanzinnig lekker ventje he
quote:Op zondag 26 april 2009 13:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah zal vooral op sex uit draaien, meer zit er niet in, hij woont in zeeland en heeft daar zijn kindjes en ikke hier met mijn kindjes, maar het is zo'n waanzinnig lekker ventje he
hahaquote:Op zondag 26 april 2009 13:44 schreef zbbrox het volgende:
[..]
mon dieu.. wat is dat toch met vrouwtjes die de broek aan hebben de laatste tijd![]()
![]()
leuk! griek in eindhoven is nom
nom
nom
nom
nom
nom?quote:Op zondag 26 april 2009 13:44 schreef zbbrox het volgende:
[..]
mon dieu.. wat is dat toch met vrouwtjes die de broek aan hebben de laatste tijd![]()
![]()
leuk! griek in eindhoven is nom
nom
nom
nom
nom
jaaa duim das echt een super lekkere griek daar... als ik jou was zou ik zeker mee gaan!quote:
nope op zn tijd niet, en dit laat ik niet lopenquote:Op zondag 26 april 2009 13:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou gwn lekker van genieten!! niks mis met een beetje sex toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nom, de onomatopee van etenquote:Op zondag 26 april 2009 13:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nom?
eindhoven is te doen, hoelaat, waar?
ik probeer t al te regelen maar ff afwachten op hij hapt hequote:Op zondag 26 april 2009 13:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa duim das echt een super lekkere griek daar... als ik jou was zou ik zeker mee gaan!
quote:Op zondag 26 april 2009 13:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nope op zn tijd niet, en dit laat ik niet lopen
lekker zoenen kan ie dat weet ik alLeuk hoofd, maar die oorbel en de tatoeages...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
[..]
lekker zoenen kan ie dat weet ik aljam jammSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
jaaa idd meid hahahquote:Op zondag 26 april 2009 13:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik probeer t al te regelen maar ff afwachten op hij hapt he
[..]
lekker zoenen kan ie dat weet ik alCoole tattoo'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Wie niet?quote:
ik vind leuke koppies t belangrijkste en heb wel een zwak voor tatoeages dusquote:Op zondag 26 april 2009 13:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Leuk hoofd, maar die oorbel en de tatoeages...![]()
Ahhhquote:Op zondag 26 april 2009 13:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind leuke koppies t belangrijkste en heb wel een zwak voor tatoeages dus![]()
en hij heeft een ontiegelijk lekker lichaam en dan is ie ook nog heel lief en mijn zoontje is verliefd op hemdie probeerde ons al te koppelen toen hij nog een vriendin had, ik moest naast hem zitten van mn zoontje en mijn hand in zijn hand leggen enzo
quote:Op zondag 26 april 2009 13:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Leuk hoofd, maar die oorbel en de tatoeages...![]()
* zbbrox kan slecht nee zeggen tegen overmacht van spontaniteitquote:Op zondag 26 april 2009 13:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik probeer t al te regelen maar ff afwachten op hij hapt he
quote:
aaah das echt lief!quote:Op zondag 26 april 2009 13:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind leuke koppies t belangrijkste en heb wel een zwak voor tatoeages dus![]()
en hij heeft een ontiegelijk lekker lichaam en dan is ie ook nog heel lief en mijn zoontje is verliefd op hemdie probeerde ons al te koppelen toen hij nog een vriendin had, ik moest naast hem zitten van mn zoontje en mijn hand in zijn hand leggen enzo
Jij hebt alleen seks in het donker?quote:Op zondag 26 april 2009 13:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ach daar zie je toch niks van in het donker![]()
Wie weet lukt het nu wel.quote:Op zondag 26 april 2009 13:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach nee dat houd t spannendquote:Op zondag 26 april 2009 13:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
AhhhHaha.
Jammer dat je dan zo ver uit elkaar woont
middagggg Djayquote:
Dat kan het idd spannend houden, maar het kan ook zo averechts werkenquote:Op zondag 26 april 2009 13:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach nee dat houd t spannendwahahahaha
Goedemiddagquote:
Ik ga toch nooit trouwen.quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 13:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij hebt alleen seks in het donker?
is geen relatie materiaal want naast het lief zijn enzo is ie sportleraar die elke dag omringd wordt door strakke geile meisjes die hem wel willen en hij is man en hij is zwakquote:Op zondag 26 april 2009 13:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat kan het idd spannend houden, maar het kan ook zo averechts werken
Wat moet hij uploaden?quote:
Hahaquote:
Haha oke. Gelijk heb jequote:Op zondag 26 april 2009 13:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is geen relatie materiaal want naast het lief zijn enzo is ie sportleraar die elke dag omringd wordt door strakke geile meisjes die hem wel willen en hij is man en hij is zwak
geloof dat ik dat niet zo tof ga vinden
dus ik gebruik m wel eens voor mijn eigen genot en verder gewoon vriendschappelijk!
Een toyboy dus.quote:Op zondag 26 april 2009 13:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is geen relatie materiaal want naast het lief zijn enzo is ie sportleraar die elke dag omringd wordt door strakke geile meisjes die hem wel willen en hij is man en hij is zwak
geloof dat ik dat niet zo tof ga vinden
dus ik gebruik m wel eens voor mijn eigen genot en verder gewoon vriendschappelijk!
Ow jammer. Ludo is nog op de trein gestapt om half 12 in utrecht.quote:Op zondag 26 april 2009 13:08 schreef Cuegirllie het volgende:
maandag wordt hij nagekeken dus hopelijk begin volgende week. idd erg lastig
@tijn ik ben niet meer geweest was om 1 uur pas thuis en mijn hele lichaam jeukte van dat ik moest slapen
haha gelijk heb je hoor meid... lekker van genieten!!quote:Op zondag 26 april 2009 14:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neuh gewoon eenmalig sex
nou ja misschien nog wel es je weet maar nooit natuurlijk
Maar ehm, MNR Ludootje en jij komen maar een keer naar Denbosch, dan herhalen we het feest nog een keer. Kom ik jullie halen met de cabrio.quote:
En je hebt ook nog een filmpje in je PMquote:
Jij woonde in/bij Hapert hè?quote:Op zondag 26 april 2009 14:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maar ehm, MNR Ludootje en jij komen maar een keer naar Denbosch, dan herhalen we het feest nog een keer. Kom ik jullie halen met de cabrio.
morguhhhquote:
ik wil ook filmpjes en fotos zienquote:Op zondag 26 april 2009 14:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
En je hebt ook nog een filmpje in je PM
Herptquote:
Alleen als hij goed is in bed natuurlijk.quote:Op zondag 26 april 2009 14:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neuh gewoon eenmalig sex
nou ja misschien nog wel es je weet maar nooit natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |