niksquote:Op zondag 26 april 2009 12:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, klopt, is ook wel.
Ook als ze boos worden omdat je te snel weg bent gegaan bij de vleermuizen en ze niet meer in de vleermuizengrot konden omdat je geen zin meer had om terug te lopen
maar ik weet niet wat er bij jou in de buurt te doen is voor grote mensen
volgens mij ga ik eens een groene eend onder de douche zetten.... (of lokken natuurlijkquote:Op zondag 26 april 2009 12:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja ik zag het maar de winkels zijn toch om 5 uur al dicht
ik kijk om 3uur wel of ik wat wakkerder ben om te rennen... anders ren jij vandaag alleen en dan ren ik morgen en overmorgenquote:Op zondag 26 april 2009 12:52 schreef Murmeli het volgende:
oja ontbijten en douchen is geen slecht plan
kwaak en ik zitten samen weer contactgestoord te fokken
Hoezo contactgestoord? Je hebt toch contact met elkaar.quote:Op zondag 26 april 2009 12:52 schreef Murmeli het volgende:
oja ontbijten en douchen is geen slecht plan
kwaak en ik zitten samen weer contactgestoord te fokken
wandelen fietsen, ga je richting eindhoven ofzo kijken of daar de stad open isquote:Op zondag 26 april 2009 12:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niksheerlen, zuidlimburg he niets te beleven
net vrienden gebeld die zijn ook weg
gaat n leuke dag worden joepieeeeeeeee
ja lijkt me gezellig. wij gaan ff de stad in ook. dus misschien zijn we daar om 6 uur no gwel dan moet ik morgen ook rennen hahahahaquote:Op zondag 26 april 2009 12:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik kijk om 3uur wel of ik wat wakkerder ben om te rennen... anders ren jij vandaag alleen en dan ren ik morgen en overmorgen
wel samen naar rotjeknor om auto en nouk te jennen??
zijn al in rotjeknor, en ws ook ergens in de buurt van het centrum.... En de kans om met 4 vrouwen op een terras of kroeg te zitten kan ik natuurlijk e-penis technisch niet laten lopen hequote:Op zondag 26 april 2009 12:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik kijk om 3uur wel of ik wat wakkerder ben om te rennen... anders ren jij vandaag alleen en dan ren ik morgen en overmorgen
wel samen naar rotjeknor om auto en nouk te jennen??
Je had je bezoek moeten gijzelen danquote:Op zondag 26 april 2009 12:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niksheerlen, zuidlimburg he niets te beleven
net vrienden gebeld die zijn ook weg
gaat n leuke dag worden joepieeeeeeeee
dat is dan je real-life penis hequote:Op zondag 26 april 2009 12:58 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zijn al in rotjeknor, en ws ook ergens in de buurt van het centrum.... En de kans om met 4 vrouwen op een terras of kroeg te zitten kan ik natuurlijk e-penis technisch niet laten lopen he
denk dat ik straks mn skates ga aantrekken en stukje rijden ofzoquote:Op zondag 26 april 2009 12:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wandelen fietsen, ga je richting eindhoven ofzo kijken of daar de stad open is
Nee, dat is alleen de eerste zondag van de maandquote:Op zondag 26 april 2009 12:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wandelen fietsen, ga je richting eindhoven ofzo kijken of daar de stad open is
quote:Op zondag 26 april 2009 12:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat is dan je real-life penis he
die kan dat ook best hebben he
kwaak...ga je mee douchen?
Ik? Nee toch?quote:Op zondag 26 april 2009 12:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja lijkt me gezellig. wij gaan ff de stad in ook. dus misschien zijn we daar om 6 uur no gwel dan moet ik morgen ook rennen hahahaha
@Tijn: jij bent echt onverbeterlijk hoor!!
ik zou geen auto rijden met skates aanquote:Op zondag 26 april 2009 12:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
denk dat ik straks mn skates ga aantrekken en stukje rijden ofzo
shoppen moet ik even niet doen heb ik al 2 dagen gedaan
quote:Op zondag 26 april 2009 13:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik zou geen auto rijden met skates aan
ik ben als het meezit waarschijnlijk om 16uur thuis.. samen lopen?quote:Op zondag 26 april 2009 12:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja lijkt me gezellig. wij gaan ff de stad in ook. dus misschien zijn we daar om 6 uur no gwel dan moet ik morgen ook rennen hahahaha
@Tijn: jij bent echt onverbeterlijk hoor!!
Veel plezier samen.quote:
Volgende keer beter.quote:Op zondag 26 april 2009 13:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, en ik heb al mn foto's van mn toestel gehaald en bedenk me net ineens dat ik m mee had kunnen nemen naar opa en oma en op de tv laten zien
Domme ik
koffie en dan gaan we denk ik
Hoiquote:Op zondag 26 april 2009 13:03 schreef Cuegirllie het volgende:
goedemorgen mensen! alles goed. hier welalleen geen laptop mee dus maar alles af en toe via mobiel volgen.
Wel lastig zeg, zicht op wanneer je m terug hebt?quote:Op zondag 26 april 2009 13:03 schreef Cuegirllie het volgende:
goedemorgen mensen! alles goed. hier welalleen geen laptop mee dus maar alles af en toe via mobiel volgen.
heej cuequote:Op zondag 26 april 2009 13:03 schreef Cuegirllie het volgende:
je kan de fotos toch van pc weer op t toestel zetten!?!?quote:Op zondag 26 april 2009 13:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben hier nog tot mn koffie op is
En toch vind ik het stom van mezelf
Zomaar kansen laten liggen
(Mis weer mn panieksmiley van MSN)
zo'n gezellige dag in o.a. de zon kost gewoon veel energie... en al dat lachen enzo kost ook energie.. en we hebben wat afgelachenquote:Op zondag 26 april 2009 13:08 schreef Cuegirllie het volgende:
maandag wordt hij nagekeken dus hopelijk begin volgende week. idd erg lastig
@tijn ik ben niet meer geweest was om 1 uur pas thuis en mijn hele lichaam jeukte van dat ik moest slapen
Ja, maar daar heb ik geen zin inquote:Op zondag 26 april 2009 13:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je kan de fotos toch van pc weer op t toestel zetten!?!?
quote:Op zondag 26 april 2009 13:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik geen zin in
En duurt vrij lang, 200+ foto's
Begrijpenlijkquote:Op zondag 26 april 2009 13:08 schreef Cuegirllie het volgende:
maandag wordt hij nagekeken dus hopelijk begin volgende week. idd erg lastig
@tijn ik ben niet meer geweest was om 1 uur pas thuis en mijn hele lichaam jeukte van dat ik moest slapen
Ja inderdaad.quote:Op zondag 26 april 2009 13:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zo'n gezellige dag in o.a. de zon kost gewoon veel energie... en al dat lachen enzo kost ook energie.. en we hebben wat afgelachen
quote:Op zondag 26 april 2009 13:12 schreef Carooltje79 het volgende:
Sow daar knap je echt van op
nu nog de fut vinden om aan te kleden en eindelijks me slaapkamer te verlaten
Klopt.quote:
Haha dat klopt. maar ook die treinreis is killingquote:Op zondag 26 april 2009 13:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zo'n gezellige dag in o.a. de zon kost gewoon veel energie... en al dat lachen enzo kost ook energie.. en we hebben wat afgelachen
Tnx!quote:
Een ding te gelijk.quote:Op zondag 26 april 2009 13:12 schreef Carooltje79 het volgende:
Sow daar knap je echt van op
nu nog de fut vinden om aan te kleden en eindelijks me slaapkamer te verlaten
heb je toch nog wat hahahahaquote:Op zondag 26 april 2009 13:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Klopt.
Vond het alleen gewoon niet slim van mezelf.
Maar zie net dat er nog 13 foto's op staan
Geen idee waarom, maar okee, kan ik er toch een paar laten zien
Opa is zooo nieuwsgierig altijd
Ja helaas wel.quote:Op zondag 26 april 2009 13:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha dat klopt. maar ook die treinreis is killing
quote:Op zondag 26 april 2009 13:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Tnx!weet je al wat je gaat doen?
ik zit aan de chocolade moussequote:Op zondag 26 april 2009 13:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een ding te gelijk.Ga gewoon eerst ontbijten en dan zie je wel weer.
ik ken die dagen idd.... voor mij ook eentje vandaagquote:Op zondag 26 april 2009 13:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee is zo'n dag van ik wil wat doen, niemand kan, ik wil wat doen maar niet alleen, maar niemand kan dus ik zal de hele dag zeuren en denken ik wil wat doen en ondertussen niets doen
Jaquote:Op zondag 26 april 2009 13:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb je toch nog wat hahahaha
leuk toch!
Lekker.quote:Op zondag 26 april 2009 13:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik zit aan de chocolade mousseprima ontbijtje
quote:Op zondag 26 april 2009 13:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
Dus ik mag uitgebreid verslag doen dadelijk en de kindjes ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |