Oke wel wakker worden dan.quote:Op zondag 26 april 2009 14:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ga rond 3uur nog ff uurtje slapen daarna douchen en aankleden en naar rotjeknor
Sorry, maar was gewoon een leuke foto:Pquote:
NIETES!quote:Op zondag 26 april 2009 14:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Sorry, maar was gewoon een leuke foto:P
Zullen we haar laten ruilen met mij. KZ met mijn oom uit eten, en ik naar R'dam om jou te ontmoetenquote:
dat ga ik zo doenquote:
En terecht! Weet je hoe lief/tof/leuk/supergaaf/geweldig auto is!quote:
goedemorgen dan maar weer, slaapkopjequote:
Nee, dat weet ik dus niet!!! Ik wil ookquote:Op zondag 26 april 2009 14:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En terecht! Weet je hoe lief/tof/leuk/supergaaf/geweldig auto is!
Ja, allemaal, dus niet doorhalen wat niet van toepassing is!
wahahaha heeeel grappigquote:Op zondag 26 april 2009 14:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zullen we haar laten ruilen met mij. KZ met mijn oom uit eten, en ik naar R'dam om jou te ontmoeten
Ik wil de foto's wel zien.quote:Op zondag 26 april 2009 14:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of iedereen het leuk vindt als ik hun foto ga posten. dus dat doe ik liever niet. sorry
Straks naar mijn ouders toe en daar eten.quote:Op zondag 26 april 2009 14:10 schreef Carooltje79 het volgende:
wat gaan de singels vanaaf uitspoken? nog spannende plannen?
Niet? wat flauw.quote:
PM je mail maar even, dan krijg je ze.quote:Op zondag 26 april 2009 14:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil de foto's wel zien.![]()
[..]
Straks naar mijn ouders toe en daar eten.
ik spring in het diepe met duimquote:Op zondag 26 april 2009 14:10 schreef Carooltje79 het volgende:
wat gaan de singels vanaaf uitspoken? nog spannende plannen?
Ssstttt! Zo meteen wil iedereen!quote:Op zondag 26 april 2009 14:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En terecht! Weet je hoe lief/tof/leuk/supergaaf/geweldig auto is!
Ja, allemaal, dus niet doorhalen wat niet van toepassing is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whoeiiii!quote:Op zondag 26 april 2009 14:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mijn aaf word heul spannend... Ik ga auto ontmoeten
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op zondag 26 april 2009 14:19 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ik spring in het diepe met duim
is er iemand die mn handje vast wil houden?
Ik heb vrij gevraagd van m'n werk... Dat is al één stapquote:Op zondag 26 april 2009 14:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Niet? wat flauw.
Gelukkig zie ik auto op 9 mei![]()
![]()
Toch?
quote:Op zondag 26 april 2009 14:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ssstttt! Zo meteen wil iedereen!Natuurlijk wil iedereen datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
heb jij nie nodig johquote:Op zondag 26 april 2009 14:19 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ik spring in het diepe met duim
is er iemand die mn handje vast wil houden?
Ja, een hele goede stapquote:Op zondag 26 april 2009 14:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb vrij gevraagd van m'n werk... Dat is al één stap
quote:Op zondag 26 april 2009 14:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
Natuurlijk wil iedereen datIk voel de druk stijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
neen helaas niet door mijquote:
Je hebt PMquote:Op zondag 26 april 2009 14:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
PM je mail maar even, dan krijg je ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |