al dagen te sjaggerijnig voor sex.... ben echt niet te hardenquote:
Nee.quote:
Dat is zo! ik eet met mijn oom vanavond, ook gezellig..quote:Op zondag 26 april 2009 14:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik geloof dat er niets stiekems aan was
een mens moet toch eten!? en samen is gezelliger!!
Juistquote:Op zondag 26 april 2009 14:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik geloof dat er niets stiekems aan was
een mens moet toch eten!? en samen is gezelliger!!
Jij misschien nietquote:
ligt aan je oom natuurlijkquote:Op zondag 26 april 2009 14:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is zo! ik eet met mijn oom vanavond, ook gezellig..
Tja, dat weet ik dan weer niet.quote:Op zondag 26 april 2009 14:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ligt aan je oom natuurlijk
of ik nu zo gezellig zou eten met mijn oom betwijfel ik
Ze zijn het daar wel een beetje gewend dat er dingen ontploffenquote:
Masturberen is ook seks.quote:
Wel meer plaatsen in Nederland.quote:Op zondag 26 april 2009 14:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ze zijn het daar wel een beetje gewend dat er dingen ontploffen
Flauw zo voor 5mei, ik weet het
Ja, dat klopt, haha.quote:
Heuj...dat was 14 mei!!!quote:Op zondag 26 april 2009 14:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ze zijn het daar wel een beetje gewend dat er dingen ontploffen
Flauw zo voor 5mei, ik weet het
Doei! Veel plezier vanmiddag.quote:Op zondag 26 april 2009 14:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, haha.
Ik ga er vandoor! Fijne dag mensen!
tot vnaafquote:Op zondag 26 april 2009 14:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, haha.
Niet op mijn foto's, je zat om het hoekje idd. maar misschien heeft iemand anders ook foto's gemaakt?quote:
Doei.quote:Op zondag 26 april 2009 14:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, haha.
quote:Op zondag 26 april 2009 14:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, haha.
Dat is waar.quote:
Murm heeft nog foto's gemaakt volgens mij. Verder zou ik het niet weten.quote:Op zondag 26 april 2009 14:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Niet op mijn foto's, je zat om het hoekje idd. maar misschien heeft iemand anders ook foto's gemaakt?
Kom maar langsquote:Op zondag 26 april 2009 14:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen helaas niet door mijintresse?
waar is het ook alweer?quote:
Beetje jammer hoorquote:Op zondag 26 april 2009 14:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
waar is het ook alweer?
ohw wacht... ga naar rotjeknor...
quote:
zeg.. mag ik je cabrio even lenen... /naughtyquote:
ga je mee... gaan we samen naar de wcquote:
Nee, das meteen weer zo banaalquote:Op zondag 26 april 2009 14:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ga je mee... gaan we samen naar de wc
Ik heb wel foto's gemaakt. .... ik hoopte dat nouk me zou slaanquote:Op zondag 26 april 2009 14:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik heb geen foto's gemaakt... was bang dat nouk me zou slaan
Omdat je seks hebt? Niks mis met seks toch?quote:
Ikke lekker wehel!quote:Op zondag 26 april 2009 14:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat je seks hebt? Niks mis met seks toch?
Ik wou dat ik dat had.
hmm jij wilt liever een avondje met kaarsjes, wierrook, massage olie, slagroom, aardbeitjes?quote:
Romantischquote:Op zondag 26 april 2009 14:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hmm jij wilt liever een avondje met kaarsjes, wierrook, massage olie, slagroom, aardbeitjes?
hoe heet dat ding voor mannen ook alweer.......quote:Op zondag 26 april 2009 14:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat je seks hebt? Niks mis met seks toch?
Ik wou dat ik dat had.
Dat lijkt me duidelijk, hahaquote:
onder het adrem het intresseert me allemaal niets laag zit best een lief en romantisch meisjequote:
Dat klinkt mij in de oren als een antwoord voor iemand die geen seks heeftquote:Op zondag 26 april 2009 14:44 schreef zbbrox het volgende:
[..]
hoe heet dat ding voor mannen ook alweer.......ben de naam even kwijt
![]()
joh seks is overrated..
Das weer t andere uiterstequote:Op zondag 26 april 2009 14:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hmm jij wilt liever een avondje met kaarsjes, wierrook, massage olie, slagroom, aardbeitjes?
Had al wel zo'n vermoeden ja:)quote:Op zondag 26 april 2009 14:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
onder het adrem het intresseert me allemaal niets laag zit best een lief en romantisch meisje
Fleshlight?quote:Op zondag 26 april 2009 14:44 schreef zbbrox het volgende:
[..]
hoe heet dat ding voor mannen ook alweer.......ben de naam even kwijt
![]()
joh seks is overrated..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |