welke???quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:11 schreef Kwaliteit het volgende:
Kan ik dat zeer slechte nummer ook ergens downloaden?
Nee, dat was degene die de boel in elkaar heeft geklust blijkbaar.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:12 schreef Susi het volgende:
Maar die Sebastiaan is niet bekend of semibekend of bekender dan ik ?
Voor mij nietquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:12 schreef Susi het volgende:
Maar die Sebastiaan is niet bekend of semibekend of bekender dan ik ?
Alles beter dan de monologen van Bartquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:15 schreef Supersoep het volgende:
Laten we ons nu verheugen op diepgaande gesprekken tussen Jeroen en Roel.
Nou, ik vond Jaap erger hoor.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:16 schreef Sporti het volgende:
[..]
Alles beter dan de monologen van Bart
Dan hoor ik toch liever Bartquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:15 schreef Supersoep het volgende:
Laten we ons nu verheugen op diepgaande gesprekken tussen Jeroen en Roel.
Dido is net als Liek een snoepdoos voor PBquote:
Hey Peter, niets voor jou, dat Bunker-gedoe? Lijkt me wel lachen en iets voor jouquote:
heb jij een vooruitziende blikquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik lees dat Roel en Dido in aantocht zijn
Dan weet ik nog niks.quote:
Ooooooooquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
[DE BEWONERS] Eline van Kuijk (zus van BB5 - Dido)
Mwah, dat lijkt maar zo.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:18 schreef riri het volgende:
Bart heeft een beetje teveel op
Een over het paard getild kutkind, vond ik haarquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:17 schreef Falco het volgende:
Dido is wel hot, maar was wel een kutwijf tijdens BB5
Das lang geleden.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:18 schreef Falco het volgende:
[..]
Hey Peter, niets voor jou, dat Bunker-gedoe? Lijkt me wel lachen en iets voor jou
Dido en Roel zaten in BB5 en hebben elkaar daar gevondenquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een over het paard getild kutkind, vond ik haar
Danny zat even op Fok! en postte dat hij plaats moest maken voor de binnenkomst van Roel en Didoquote:
Nou jaquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Danny zat even op Fok! en postte dat hij plaats moest maken voor de binnenkomst van Roel en Dido
ik ook.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een over het paard getild kutkind, vond ik haar
Waar zat hij dan?quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Danny zat even op Fok! en postte dat hij plaats moest maken voor de binnenkomst van Roel en Dido
Ok, dat heb ik niet gevolgd dus.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dido en Roel zaten in BB5 en hebben elkaar daar gevonden
Het is ook goed dat je Jaap gemist hebt Day.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:25 schreef Day het volgende:
Oh jammer, ik heb de leuke gesprekken van mooiboy gemist.
Suzan of Monique van Lois Lanequote:Op zaterdag 25 april 2009 22:27 schreef mooiiiiii het volgende:
Dido lijkt op een van die "muzikale 'zussen van ???Hoe heten ze ook alweer?
En ik vind ze zo niet bij elkaar passenquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:27 schreef mazaru het volgende:
Ik kan me nog wel herinneren dat Roel helemaal verkikkerd op haar was
Ze is nog net zo mooi als toen.....quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:21 schreef mooiiiiii het volgende:
Zoww Dido ook stukkie ouder geworden,is niet ergggggg maar ik schrok wel eff.
Lois Lane?quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:27 schreef mooiiiiii het volgende:
Dido lijkt op een van die "muzikale 'zussen van ???Hoe heten ze ook alweer?
Was het zo erg, Peter?quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is ook goed dat je Jaap gemist hebt Day.
Hou de herinnering van DGK maar in stand.
Klim op je puch en breng hem er heen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:31 schreef dgk-fan het volgende:
sms van Dennis: Ze hebben pech met de auto, wordt iets later...
Opposites attract.quote:
Een klapband zeker. Dat was te verwachten.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:31 schreef dgk-fan het volgende:
sms van Dennis: Ze hebben pech met de auto, wordt iets later...
Dennis heeft weer geknaldquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Een klapband zeker. Dat was te verwachten.
Hij is weer 200 kg, en oogt vermoeid en aangeslagen door zijn dreigende mislukte tv-carrière.quote:
Ehm.. alleen in je gezicht hoorquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:32 schreef Copycat het volgende:
Zie je wel! Je lijkt vijf kilo dikker op televisie.
Klopt.. ze past beter bij mij..quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik vind ze zo niet bij elkaar passen
Ik eigenlijk ook wel, objectief bekeken.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Opposites attract.
Vind het een leuk stel.
Dennis is onderwegquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:36 schreef D. het volgende:
Komen er nog meer gasten of is dat niet bekend?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:36 schreef Mylene het volgende:
Oh ja, Roel ging toen ff 10 seconden vreemd met zo'n troela uit Den Bosch.
Ja maar die oudere zus bedoel ik.is dat Suzan of Lois?quote:
Moniquequote:Op zaterdag 25 april 2009 22:40 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ja maar die oudere zus bedoel ik.is dat Suzan of Lois?
LINDAquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:36 schreef Mylene het volgende:
Oh ja, Roel ging toen ff 10 seconden vreemd met zo'n troela uit Den Bosch.
Ga eens googlen, luilakquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:40 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ja maar die oudere zus bedoel ik.is dat Suzan of Lois?
Zomaar eff ,ik heb je gezien en je lijkt me wel tof hoor en goed figuurtjequote:
Zou het niet meer dan een anekdote wezen?(10.000 keer het zelfde verhaaltje vertellen)quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:36 schreef Day het volgende:
Dat zoenen met LInda zit Dido nog steeds dwars.
tinypicquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:41 schreef Falco het volgende:
[..]
LINDA! Uit Roosendaal
[ afbeelding ]
Ik had de jouwe uit 2005 ff geleendquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:41 schreef Falco het volgende:
[..]
LINDA! Uit Roosendaal
[ afbeelding ]
Dank je wel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:42 schreef mooiiiiii het volgende:
Zomaar eff ,ik heb je gezien en je lijkt me wel tof hoor en goed figuurtje
Ik niet hoorquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:40 schreef Supersoep het volgende:
Zit ik nog steeds op Fok? Beetje veel Dennis fans hier.
Net zoiets als die atoomvrije kelderquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:42 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Zou het niet meer dan een anekdote wezen?(10.000 keer het zelfde verhaaltje vertellen)
Ik weet het weer ja. Jij was helemaal idolaat van Lindaquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:41 schreef Falco het volgende:
[..]
LINDA! Uit Roosendaal
[ afbeelding ]
Camtasia kan het wel..Net geprobeerd..quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:46 schreef diedirk het volgende:
kun je de streamn niet opnemen?
Vroeger lukte me dat wel met wmr 13
OMFG Iemand die Marianne Weber op d'r lichaam laat tatoeren............quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:45 schreef cobain1994 het volgende:
OT(wie nog even wil lachen ipv dit serieze geneuzel op de streams?) sbs6 mijn grootste fan...
Ongetwijfeld wel meer dan één.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:48 schreef kreeftje747 het volgende:
Heeft bart vandaag al een joint gerookt????
Bizar heftige shit manquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:48 schreef Falco het volgende:
Die Roel kraamt nog steeds dezelfde suffe onzin uit.
Heeft vast net een jointje opquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:48 schreef Falco het volgende:
Die Roel kraamt nog steeds dezelfde suffe onzin uit.
Roel en Dido misschien..ze twijfelen nog.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:48 schreef Day het volgende:
Wie blijven er slapen vannacht?
Da's mooi, dan krijgt Danny weer een zenderquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:50 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Roel en Dido misschien..ze twijfelen nog.
Jeroen en Milica gaan zo weg.
Vanmiddag twijfelde hij, maar ik hoorde hem later vandaag zeggen: "Als ik vanavond naar huis rijd".quote:
Misschien wel verstandig van Jaap.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vanmiddag twijfelde hij, maar ik hoorde hem later vandaag zeggen: "Als ik vanavond naar huis rijd".
En er is natuurlijk geen raam dat open kan. Ze roken elkaar uitquote:
Het ziet er niet echt blauw van de rook.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En er is natuurlijk geen raam dat open kan. Ze roken elkaar uit
Das dan wel weer raar. Werkt wel goed zo'n atoomvrije kelderquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het ziet er niet echt blauw van de rook.![]()
Hé!quote:
Er is vast een afzuiginstallatie naar boven, om Johan uit te roken.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Das dan wel weer raar. Werkt wel goed zo'n atoomvrije kelder![]()
Maar dan wel neuken.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:02 schreef diedirk het volgende:
ROel en dido moeten wel blijven slapen!
Ja die waar Jaap moeite mee had.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:03 schreef kreeftje747 het volgende:
Alles zal wel via dat luchtgat naar boven trekken, ze hebben toch die smalle speet!!
quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:04 schreef Susi het volgende:
Ik dacht even dat Dennis binnenkwam met die knal
Dennis komt binnen en hij werd gelijk omgelegd?quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:04 schreef Susi het volgende:
Groetjes aan coran dan maar...quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:04 schreef Marrije het volgende:
Jaap gaat naar huis. Slappe hap.
Roel ook meteen op zijn hoede.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:05 schreef Deisyy het volgende:
Dido kek een beetje angstig toen Jaap achter haar stond
Ik heb ooit ergens gelezen dat ze gaan trouwen. Maar geen idee wanneer.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:03 schreef diedirk het volgende:
Kom net binnen, is er nog nieuws bij dido en roel?
kinderen enz enz?
Wat hebben ze voor neiuws verteld of nog niks?
met HiNetRecorder moet het wel lukken ... geloof ikquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:46 schreef diedirk het volgende:
kun je de streamn niet opnemen?
Vroeger lukte me dat wel met wmr 13
Het is een wonder dat ze nog bij elkaar zijn. Jeroen en Milica, ook zo vreemd, zij wilde toch niks van hem weten tijdens BB?quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:06 schreef Day het volgende:
Ik heb ooit ergens gelezen dat ze gaan trouwen. Maar geen idee wanneer.
Loooooooooooooooooooop maar weer wegggggggggggquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dag Jaap.Vadsige mafkees.
Zo, daar zijn we ook weer vanaf.
Roken?quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:09 schreef diedirk het volgende:
Wat zei Ribas nu ? wat gaan ze doen?
hahaquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:04 schreef Susi het volgende:
Wel even video overlay uitzetten onder opties van wmplayer anders krijg je zwart beeld met geluid..quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:07 schreef snetje het volgende:
[..]
met HiNetRecorder moet het wel lukken ... geloof ik
Misschien willen ze blowen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:11 schreef Day het volgende:
[..]
Roken?
Snap er niks van, ze kunnen daar toch gewoon roken?
Echt waar? Inderdaad slappe hap. Hij heeft dus alleen even de Bunker gebruikt om zijn frustraties betreffende zijn tv-programma te uiten.quote:
Wellicht geen tabakquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:11 schreef Day het volgende:
[..]
Roken?
Snap er niks van, ze kunnen daar toch gewoon roken?
Dat was idd pas nadat zij er uit was en volgens mij heeft Hilde daar ook nogal op aangedrongen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is een wonder dat ze nog bij elkaar zijn. Jeroen en Milica, ook zo vreemd, zij wilde toch niks van hem weten tijdens BB?
Hij heeft ff geen zenderquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:12 schreef lies1958 het volgende:
ik heb danny al een hele lange tijd niet meer gezien is hij er nog wel.
maandagquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:13 schreef Kwaliteit het volgende:
wanneer komen dan de échte bewoners erin?
Roel is dat!quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:14 schreef tboruud het volgende:
wie is er nu aan het woord?
die met de strepen op het tshirt?
ddie gast die werkt op de erasmus.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt waar? Inderdaad slappe hap. Hij heeft dus alleen even de Bunker gebruikt om zijn frustraties betreffende zijn tv-programma te uiten.
Hij doet daar zijn promotieonderzoek voor zijn studie.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:14 schreef tboruud het volgende:
wie is er nu aan het woord?
die met de strepen op het tshirt?
ddie gast die werkt op de erasmus.
Hilde komt niet, hè?quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat was idd pas nadat zij er uit was en volgens mij heeft Hilde daar ook nogal op aangedrongen.
Ik heb Roel ooit een keer laten bannen!quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Er zijn wel een paar Fokkers die Roel wel even op zou willen Fokken
Da's geen nieuwsquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:18 schreef Kwaliteit het volgende:
dus Danny kan van FOK rondkomen... hmmm
Whehehe. Ik vond 'm goed te pruimen, die paar keer dat hij hier was.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:17 schreef Day het volgende:
Ik heb Roel ooit een keer laten bannen!![]()
Was hij niet zo blij mee.
Oh, dan heb ik niks gezegd.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:16 schreef Wilskracht het volgende:
Moet van Bart de bedden van de Bunker zijn niet berekend op het gewicht van Jaap
[..]
Ben je nou trots ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:17 schreef Day het volgende:
[..]
Fantástisch. Ik vermoed dat ik het nog wel ergens heb.quote:
Er zitten niet eens 1000 gratis streamers nuquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:20 schreef Peter6000 het volgende:
1000 betalende streamers via FOK!, lijkt me een wat hoge schatting.
Dan had hij het o.a. over jou dusquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:17 schreef Day het volgende:
[..]
Waar was dat ook weer om?quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:17 schreef Day het volgende:
Nu maar hopen dat Stefan dit niet leest, anders opent hij er een topic over.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:21 schreef D. het volgende:
[..]
Er zitten niet eens 1000 gratis streamers nu
Hij zat te klieren samen met PcEend, geloof. Achteraf sloeg het nergens op, hoor. Maar ik was net 2/3 maanden moderator, wist ik veel.quote:
veul plezierquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:24 schreef Lavenderr het volgende:
Truste mensen, nog even Haarlem onveilig makenTot morgen!
Het was niet iemand van Fok!quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heeft Dido het nu over Scanman, die haar wilde vermoorden?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
Er is iets raars met Dido aan de hand, maar ik weet niet wat.
[ afbeelding ]
Mwoa, ik vind het nog wel meevallen. Ik zou me wel vermaken met haar. Op een onbewoond eiland. Na een paar weken.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:37 schreef Mylene het volgende:
Ik vind Dido echt lelijk nu. Toen was ze veel knapper.
Ze rookt teveel !quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar er afgeragd uit zien, maar misschien komt dat door het licht, want ik vind Milica er ook niet florissant uitzienquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja, dat was heel erg gênant.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:27 schreef Mylene het volgende:
Dido had toen een shirtje van Mao aan. Ze wist niet wie dat was.
Dan vraag je er gewoon om.
Gelukkig heeft Roel het achter zich kunnen latenquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:27 schreef Peter6000 het volgende:
Roel had er meer schijt aan, maar hij wil ruim 3 jaar na dato nog wel graag mensen face to face spreken.
Ze kan zo in de show van die dombo's "Lekker Slim"quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:27 schreef Mylene het volgende:
Dido had toen een shirtje van Mao aan. Ze wist niet wie dat was.
Dan vraag je er gewoon om.
Hij heeft het nu over 'schoothondje'.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Roel het achter zich kunnen laten
Ik ken haar niet maar toch ben ik het er wel mee eens. Ik mag haar om een of andere manier niet.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:27 schreef Supersoep het volgende:
Haha Dido is dom!
ze is arrogantquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ken haar niet maar toch ben ik het er wel mee eens. Ik mag haar om een of andere manier niet.
Alleen over de mensen die haar belasterden: de megateven Chankwal- Stingrid en Viezelieskequote:Op zaterdag 25 april 2009 23:27 schreef Day het volgende:
Dido die niet kwaad spreekt over mensen? Ze deed niet anders in BB!
haar schildklier oogt dik ....quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
[ afbeelding ]
Dan nog maar een fotootjequote:Op zaterdag 25 april 2009 23:30 schreef Rainesz het volgende:
Roel checkt gelijk zijn naam hier..voor zeker!!
Ze komt ze over, maar dat komt ook een beetje door dat bekakte accentje.quote:
Dat ook idd.quote:
En dan zegt ze dat ze zo naief is en altijd het beste in andere mensen ziet. Volgens mij is het gewoon een vals sekreet.quote:
Ik vind Milica er juist SUPER uitzien. Tien keer beter dan tijdens BB. Toen vond ik haar helemaal niks.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind haar er afgeragd uit zien, maar misschien komt dat door het licht, want ik vind Milica er ook niet florissant uitzien
En je krijgt ook een spiegel aangemeten... (Dido)quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:30 schreef Gootsteen het volgende:
Ik hoor net dat de streamers via de streams kijken (Dido).
Oh, ik vind Milica nog steeds beeldschoon. Maar het buskruit heeft ze niet uitgevondenquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind haar er afgeragd uit zien, maar misschien komt dat door het licht, want ik vind Milica er ook niet florissant uitzien
Dat is Heemstede hè?quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:32 schreef Day het volgende:
[..]
Ze komt ze over, maar dat komt ook een beetje door dat bekakte accentje.
Denkt dat de arrogantie wel meevalt.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En je krijgt ook een spiegel aangemeten... (Dido)
Milica is een schatje, een beetje nietszeggend, maar wel liefquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, ik vind Milica nog steeds beeldschoon. Maar het buskruit heeft ze niet uitgevonden![]()
Komt Sabrina nog?
wies sabrina?quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, ik vind Milica nog steeds beeldschoon. Maar het buskruit heeft ze niet uitgevonden![]()
Komt Sabrina nog?
Ik herkende haar eerst niet en dacht later dat BB destijds misschien breedbeeld was, gezien haar dikke kop. Maar goed, ik heb nu ook weer het idee dat ze het geluid van Roel vertraagd afspelen, maar zo is hij gewoon natuurlijk. Toch ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik vind Milica er juist SUPER uitzien. Tien keer beter dan tijdens BB. Toen vond ik haar helemaal niks.
ik vind der leuk .... ook hoe ze lekker heerlijk op de man af gewoon alles vraagt .. ze weet een gesprek op gang te brengen ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |