Ja die waar Jaap moeite mee had.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:03 schreef kreeftje747 het volgende:
Alles zal wel via dat luchtgat naar boven trekken, ze hebben toch die smalle speet!!
quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:04 schreef Susi het volgende:
Ik dacht even dat Dennis binnenkwam met die knal
Dennis komt binnen en hij werd gelijk omgelegd?quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:04 schreef Susi het volgende:
Groetjes aan coran dan maar...quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:04 schreef Marrije het volgende:
Jaap gaat naar huis. Slappe hap.
Roel ook meteen op zijn hoede.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:05 schreef Deisyy het volgende:
Dido kek een beetje angstig toen Jaap achter haar stond
Ik heb ooit ergens gelezen dat ze gaan trouwen. Maar geen idee wanneer.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:03 schreef diedirk het volgende:
Kom net binnen, is er nog nieuws bij dido en roel?
kinderen enz enz?
Wat hebben ze voor neiuws verteld of nog niks?
met HiNetRecorder moet het wel lukken ... geloof ikquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:46 schreef diedirk het volgende:
kun je de streamn niet opnemen?
Vroeger lukte me dat wel met wmr 13
Het is een wonder dat ze nog bij elkaar zijn. Jeroen en Milica, ook zo vreemd, zij wilde toch niks van hem weten tijdens BB?quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:06 schreef Day het volgende:
Ik heb ooit ergens gelezen dat ze gaan trouwen. Maar geen idee wanneer.
Loooooooooooooooooooop maar weer wegggggggggggquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dag Jaap.Vadsige mafkees.
Zo, daar zijn we ook weer vanaf.
Roken?quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:09 schreef diedirk het volgende:
Wat zei Ribas nu ? wat gaan ze doen?
hahaquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:04 schreef Susi het volgende:
Wel even video overlay uitzetten onder opties van wmplayer anders krijg je zwart beeld met geluid..quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:07 schreef snetje het volgende:
[..]
met HiNetRecorder moet het wel lukken ... geloof ik
Misschien willen ze blowen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:11 schreef Day het volgende:
[..]
Roken?
Snap er niks van, ze kunnen daar toch gewoon roken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |