Echt waar? Inderdaad slappe hap. Hij heeft dus alleen even de Bunker gebruikt om zijn frustraties betreffende zijn tv-programma te uiten.quote:
Wellicht geen tabakquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:11 schreef Day het volgende:
[..]
Roken?
Snap er niks van, ze kunnen daar toch gewoon roken?
Dat was idd pas nadat zij er uit was en volgens mij heeft Hilde daar ook nogal op aangedrongen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is een wonder dat ze nog bij elkaar zijn. Jeroen en Milica, ook zo vreemd, zij wilde toch niks van hem weten tijdens BB?
Hij heeft ff geen zenderquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:12 schreef lies1958 het volgende:
ik heb danny al een hele lange tijd niet meer gezien is hij er nog wel.
maandagquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:13 schreef Kwaliteit het volgende:
wanneer komen dan de échte bewoners erin?
Roel is dat!quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:14 schreef tboruud het volgende:
wie is er nu aan het woord?
die met de strepen op het tshirt?
ddie gast die werkt op de erasmus.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt waar? Inderdaad slappe hap. Hij heeft dus alleen even de Bunker gebruikt om zijn frustraties betreffende zijn tv-programma te uiten.
Hij doet daar zijn promotieonderzoek voor zijn studie.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:14 schreef tboruud het volgende:
wie is er nu aan het woord?
die met de strepen op het tshirt?
ddie gast die werkt op de erasmus.
Hilde komt niet, hè?quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat was idd pas nadat zij er uit was en volgens mij heeft Hilde daar ook nogal op aangedrongen.
Ik heb Roel ooit een keer laten bannen!quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Er zijn wel een paar Fokkers die Roel wel even op zou willen Fokken
Da's geen nieuwsquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:18 schreef Kwaliteit het volgende:
dus Danny kan van FOK rondkomen... hmmm
Whehehe. Ik vond 'm goed te pruimen, die paar keer dat hij hier was.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:17 schreef Day het volgende:
Ik heb Roel ooit een keer laten bannen!![]()
Was hij niet zo blij mee.
Oh, dan heb ik niks gezegd.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:16 schreef Wilskracht het volgende:
Moet van Bart de bedden van de Bunker zijn niet berekend op het gewicht van Jaap
[..]
Ben je nou trots ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:17 schreef Day het volgende:
[..]
Fantástisch. Ik vermoed dat ik het nog wel ergens heb.quote:
Er zitten niet eens 1000 gratis streamers nuquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:20 schreef Peter6000 het volgende:
1000 betalende streamers via FOK!, lijkt me een wat hoge schatting.
Dan had hij het o.a. over jou dusquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:17 schreef Day het volgende:
[..]
Waar was dat ook weer om?quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:17 schreef Day het volgende:
Nu maar hopen dat Stefan dit niet leest, anders opent hij er een topic over.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:21 schreef D. het volgende:
[..]
Er zitten niet eens 1000 gratis streamers nu
Hij zat te klieren samen met PcEend, geloof. Achteraf sloeg het nergens op, hoor. Maar ik was net 2/3 maanden moderator, wist ik veel.quote:
veul plezierquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:24 schreef Lavenderr het volgende:
Truste mensen, nog even Haarlem onveilig makenTot morgen!
Het was niet iemand van Fok!quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heeft Dido het nu over Scanman, die haar wilde vermoorden?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
Er is iets raars met Dido aan de hand, maar ik weet niet wat.
[ afbeelding ]
Mwoa, ik vind het nog wel meevallen. Ik zou me wel vermaken met haar. Op een onbewoond eiland. Na een paar weken.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:37 schreef Mylene het volgende:
Ik vind Dido echt lelijk nu. Toen was ze veel knapper.
Ze rookt teveel !quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar er afgeragd uit zien, maar misschien komt dat door het licht, want ik vind Milica er ook niet florissant uitzienquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja, dat was heel erg gênant.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:27 schreef Mylene het volgende:
Dido had toen een shirtje van Mao aan. Ze wist niet wie dat was.
Dan vraag je er gewoon om.
Gelukkig heeft Roel het achter zich kunnen latenquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:27 schreef Peter6000 het volgende:
Roel had er meer schijt aan, maar hij wil ruim 3 jaar na dato nog wel graag mensen face to face spreken.
Ze kan zo in de show van die dombo's "Lekker Slim"quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:27 schreef Mylene het volgende:
Dido had toen een shirtje van Mao aan. Ze wist niet wie dat was.
Dan vraag je er gewoon om.
Hij heeft het nu over 'schoothondje'.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Roel het achter zich kunnen laten
Ik ken haar niet maar toch ben ik het er wel mee eens. Ik mag haar om een of andere manier niet.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:27 schreef Supersoep het volgende:
Haha Dido is dom!
ze is arrogantquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ken haar niet maar toch ben ik het er wel mee eens. Ik mag haar om een of andere manier niet.
Alleen over de mensen die haar belasterden: de megateven Chankwal- Stingrid en Viezelieskequote:Op zaterdag 25 april 2009 23:27 schreef Day het volgende:
Dido die niet kwaad spreekt over mensen? Ze deed niet anders in BB!
haar schildklier oogt dik ....quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
[ afbeelding ]
Dan nog maar een fotootjequote:Op zaterdag 25 april 2009 23:30 schreef Rainesz het volgende:
Roel checkt gelijk zijn naam hier..voor zeker!!
Ze komt ze over, maar dat komt ook een beetje door dat bekakte accentje.quote:
Dat ook idd.quote:
En dan zegt ze dat ze zo naief is en altijd het beste in andere mensen ziet. Volgens mij is het gewoon een vals sekreet.quote:
Ik vind Milica er juist SUPER uitzien. Tien keer beter dan tijdens BB. Toen vond ik haar helemaal niks.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind haar er afgeragd uit zien, maar misschien komt dat door het licht, want ik vind Milica er ook niet florissant uitzien
En je krijgt ook een spiegel aangemeten... (Dido)quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:30 schreef Gootsteen het volgende:
Ik hoor net dat de streamers via de streams kijken (Dido).
Oh, ik vind Milica nog steeds beeldschoon. Maar het buskruit heeft ze niet uitgevondenquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind haar er afgeragd uit zien, maar misschien komt dat door het licht, want ik vind Milica er ook niet florissant uitzien
Dat is Heemstede hè?quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:32 schreef Day het volgende:
[..]
Ze komt ze over, maar dat komt ook een beetje door dat bekakte accentje.
Denkt dat de arrogantie wel meevalt.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En je krijgt ook een spiegel aangemeten... (Dido)
Milica is een schatje, een beetje nietszeggend, maar wel liefquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, ik vind Milica nog steeds beeldschoon. Maar het buskruit heeft ze niet uitgevonden![]()
Komt Sabrina nog?
wies sabrina?quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, ik vind Milica nog steeds beeldschoon. Maar het buskruit heeft ze niet uitgevonden![]()
Komt Sabrina nog?
Ik herkende haar eerst niet en dacht later dat BB destijds misschien breedbeeld was, gezien haar dikke kop. Maar goed, ik heb nu ook weer het idee dat ze het geluid van Roel vertraagd afspelen, maar zo is hij gewoon natuurlijk. Toch ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik vind Milica er juist SUPER uitzien. Tien keer beter dan tijdens BB. Toen vond ik haar helemaal niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |