Hij zat te klieren samen met PcEend, geloof. Achteraf sloeg het nergens op, hoor. Maar ik was net 2/3 maanden moderator, wist ik veel.quote:
veul plezierquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:24 schreef Lavenderr het volgende:
Truste mensen, nog even Haarlem onveilig makenTot morgen!
Het was niet iemand van Fok!quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heeft Dido het nu over Scanman, die haar wilde vermoorden?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
Er is iets raars met Dido aan de hand, maar ik weet niet wat.
[ afbeelding ]
Mwoa, ik vind het nog wel meevallen. Ik zou me wel vermaken met haar. Op een onbewoond eiland. Na een paar weken.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:37 schreef Mylene het volgende:
Ik vind Dido echt lelijk nu. Toen was ze veel knapper.
Ze rookt teveel !quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar er afgeragd uit zien, maar misschien komt dat door het licht, want ik vind Milica er ook niet florissant uitzienquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja, dat was heel erg gênant.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:27 schreef Mylene het volgende:
Dido had toen een shirtje van Mao aan. Ze wist niet wie dat was.
Dan vraag je er gewoon om.
Gelukkig heeft Roel het achter zich kunnen latenquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:27 schreef Peter6000 het volgende:
Roel had er meer schijt aan, maar hij wil ruim 3 jaar na dato nog wel graag mensen face to face spreken.
Ze kan zo in de show van die dombo's "Lekker Slim"quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:27 schreef Mylene het volgende:
Dido had toen een shirtje van Mao aan. Ze wist niet wie dat was.
Dan vraag je er gewoon om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |