Echt waar? Inderdaad slappe hap. Hij heeft dus alleen even de Bunker gebruikt om zijn frustraties betreffende zijn tv-programma te uiten.quote:
Wellicht geen tabakquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:11 schreef Day het volgende:
[..]
Roken?
Snap er niks van, ze kunnen daar toch gewoon roken?
Dat was idd pas nadat zij er uit was en volgens mij heeft Hilde daar ook nogal op aangedrongen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is een wonder dat ze nog bij elkaar zijn. Jeroen en Milica, ook zo vreemd, zij wilde toch niks van hem weten tijdens BB?
Hij heeft ff geen zenderquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:12 schreef lies1958 het volgende:
ik heb danny al een hele lange tijd niet meer gezien is hij er nog wel.
maandagquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:13 schreef Kwaliteit het volgende:
wanneer komen dan de échte bewoners erin?
Roel is dat!quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:14 schreef tboruud het volgende:
wie is er nu aan het woord?
die met de strepen op het tshirt?
ddie gast die werkt op de erasmus.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt waar? Inderdaad slappe hap. Hij heeft dus alleen even de Bunker gebruikt om zijn frustraties betreffende zijn tv-programma te uiten.
Hij doet daar zijn promotieonderzoek voor zijn studie.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:14 schreef tboruud het volgende:
wie is er nu aan het woord?
die met de strepen op het tshirt?
ddie gast die werkt op de erasmus.
Hilde komt niet, hè?quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat was idd pas nadat zij er uit was en volgens mij heeft Hilde daar ook nogal op aangedrongen.
Ik heb Roel ooit een keer laten bannen!quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Er zijn wel een paar Fokkers die Roel wel even op zou willen Fokken
Da's geen nieuwsquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:18 schreef Kwaliteit het volgende:
dus Danny kan van FOK rondkomen... hmmm
Whehehe. Ik vond 'm goed te pruimen, die paar keer dat hij hier was.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:17 schreef Day het volgende:
Ik heb Roel ooit een keer laten bannen!![]()
Was hij niet zo blij mee.
Oh, dan heb ik niks gezegd.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:16 schreef Wilskracht het volgende:
Moet van Bart de bedden van de Bunker zijn niet berekend op het gewicht van Jaap
[..]
Ben je nou trots ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:17 schreef Day het volgende:
[..]
Fantástisch. Ik vermoed dat ik het nog wel ergens heb.quote:
Er zitten niet eens 1000 gratis streamers nuquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:20 schreef Peter6000 het volgende:
1000 betalende streamers via FOK!, lijkt me een wat hoge schatting.
Dan had hij het o.a. over jou dusquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:17 schreef Day het volgende:
[..]
Waar was dat ook weer om?quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:17 schreef Day het volgende:
Nu maar hopen dat Stefan dit niet leest, anders opent hij er een topic over.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:21 schreef D. het volgende:
[..]
Er zitten niet eens 1000 gratis streamers nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |