Een carnavalsforum, dat is wel wat voor goldenplace of lowlive.comquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:27 schreef BasEnAad het volgende:
Hij mag de bunker pas uit wanneer hij belooft dat er een carnavalsubforum komt!
Het enige voordeel is dat je zolang je hem daar ziet zitten dat ie geen bans kan uitdelenquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Whehe, laat hem nog maar een tijdje daar zitten
nee, daardoor worden er nu sneller bans uitgedeeld. je weet toch als de baas er niet is, kunnen likkertjes eindelijk hun macht laten zien.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het enige voordeel is dat je zolang je hem daar ziet zitten dat ie geen bans kan uitdelen
En die deelt ie al sporadisch uit.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het enige voordeel is dat je zolang je hem daar ziet zitten dat ie geen bans kan uitdelen
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:37 schreef yvonne het volgende:
Zeg alsjeblieft![]()
Hij doet het goed daar!
Júist omdat hij geen BN-er is, juist omdat hij niet camerageil is en juist omdat ie gewoon Danny is.
Danny banned toch niet zoveel?quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het was een garpjequote:
nee, maar dat is dan ook geen rutger.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:42 schreef GGMM het volgende:
Al Sunchaser z'n posts slaan nergens op.
ja dat is idd kut, als de intonnatie verkeerd wordt begrepen.quote:
quote:
ga je lekker?quote:
Wacht, kunnen we je nu live zien FOK!ken?quote:
Je bent 'm gesmeerd?quote:
*insert moppersmurfplaatje.quote:
dus dit hele topic is eigenlijk aangemaakt omdat je in de bunker wilt zitten?quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:03 schreef Stefan het volgende:
Mijn probleem met die hele kickoff is gewoon dat continue geblaat van die egootjes. Ik heb echt serieus zin in De Bunker, maar dan back to basic, Jeroen de pillenslikker en Peter de entertainer
Te weinig zenders en roel en dido moeten naar binnen dus ik heb ff pauzequote:
Ik hou dat echt niet vol 4 weken in 1 ruimte. Ben benieuwd hoe de deelnemers dat doen. Dat ga ik ook zeker volgen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dus dit hele topic is eigenlijk aangemaakt omdat je in de bunker wilt zitten?
Nou, en dat komt dus maandag, opgelost.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:03 schreef Stefan het volgende:
Mijn probleem met die hele kickoff is gewoon dat continue geblaat van die egootjes. Ik heb echt serieus zin in De Bunker, maar dan back to basic, Jeroen de pillenslikker en Peter de entertainer
Geen idee of ie er nog zit maar kan je ff voor spraakmakende tv zorgen door die mooiboy/dansnicht op z'n bek te slaan of iig anders verbaal de grond in te stampen? (als ie er nog zit, ik kijk voetbal)quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:05 schreef Danny het volgende:
[..]
Te weinig zenders en roel en dido moeten naar binnen dus ik heb ff pauze
Op zich vind ik 't wel leuk trouwens hoor. Het is best gezellig, hoewel er veel onzinnige geneuzeld wordt natuurlijk. Het lijkt BB1 wel. Ik heb in ieder geval best gelachen de afgelopen twee dagen, zelfs met die gekke Vlemmix, en ik heb een compleet ander beeld gekregen van Jaap. In de eerste plaats is hij minder gek dan ik dacht, is hij sympathieker dan ik dacht maar is hij ook zwakker dan ik dacht.
Hoe dan ook, ik vind het tot nu toe erg leuk, maar het gebrek aan bezigheden, de slechte nachtrust etc. maken dat ik erg moe ben en eigenlijk gewoon lekker naar huis wil morgen om lekker in een ECHT te slapen
Om 20.00 uur ben ik daar morgen voor overleg, zie ik je dan weer even?quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:05 schreef Danny het volgende:
Te weinig zenders en roel en dido moeten naar binnen dus ik heb ff pauze
Op zich vind ik 't wel leuk trouwens hoor. Het is best gezellig, hoewel er veel onzinnige geneuzeld wordt natuurlijk. Het lijkt BB1 wel. Ik heb in ieder geval best gelachen de afgelopen twee dagen, zelfs met die gekke Vlemmix, en ik heb een compleet ander beeld gekregen van Jaap. In de eerste plaats is hij minder gek dan ik dacht, is hij sympathieker dan ik dacht maar is hij ook zwakker dan ik dacht.
Hoe dan ook, ik vind het tot nu toe erg leuk, maar het gebrek aan bezigheden, de slechte nachtrust etc. maken dat ik erg moe ben en eigenlijk gewoon lekker naar huis wil morgen om lekker in een ECHT te slapen
lol. als dat geen verlenging wordt!quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:10 schreef iteejer het volgende:
[..]
Om 20.00 uur ben ik daar morgen voor overleg, zie ik je dan weer even?
Ik zou je ook wel bij dat overleg willen hebben trouwens, dus ze moeten je wel toestemming geven
Morgen komen de bewoners ook toch? Zit je daar nog een dagje tussen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:05 schreef Danny het volgende:
en eigenlijk gewoon lekker naar huis wil morgen om lekker in een ECHT te slapen
Ik vind 't wel een sympathieke gozer, dus geen idee waarom ik 'm zou moeten slaan. Ze vallen me op zich allemaal wel mee hoor. Eigenlijk zijn 't doodnormale mensen. Hell, zelfs Ribas is zover ik 'm heb meegemaakt, helemaal zo'n klootzak niet. Ik weet natuurlijk niet welke gesprekken er zoal geschakeld worden, maar ik heb me al een paar keer helemaal ziek gelachen gisteren en vandaag, met als hoogtepunt toen Ruud net begon te zingenquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:09 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Geen idee of ie er nog zit maar kan je ff voor spraakmakende tv zorgen door die mooiboy/dansnicht op z'n bek te slaan of iig anders verbaal de grond in te stampen? (als ie er nog zit, ik kijk voetbal)
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:11 schreef mooiiiiii het volgende:
Het lijkt mij als Danny die ik nog niet goed ken weggaat als het hem het niet bevalt in the bunker!
ohnoes!!quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn 't doodnormale mensen.
zet sunchaser in de bunker idd.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:16 schreef Re het volgende:
al die topics van sunchaser... is dat een verkapte afgunst oid?
Oh oke, omdat Bobby en Renate al hier vertelden dat ze er zondag moesten zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:14 schreef Danny het volgende:
De bewoners komen maandag,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |