Das lang geleden.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:18 schreef Falco het volgende:
[..]
Hey Peter, niets voor jou, dat Bunker-gedoe? Lijkt me wel lachen en iets voor jou
Dido en Roel zaten in BB5 en hebben elkaar daar gevondenquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een over het paard getild kutkind, vond ik haar
Danny zat even op Fok! en postte dat hij plaats moest maken voor de binnenkomst van Roel en Didoquote:
Nou jaquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Danny zat even op Fok! en postte dat hij plaats moest maken voor de binnenkomst van Roel en Dido
ik ook.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een over het paard getild kutkind, vond ik haar
Waar zat hij dan?quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Danny zat even op Fok! en postte dat hij plaats moest maken voor de binnenkomst van Roel en Dido
Ok, dat heb ik niet gevolgd dus.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dido en Roel zaten in BB5 en hebben elkaar daar gevonden
Het is ook goed dat je Jaap gemist hebt Day.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:25 schreef Day het volgende:
Oh jammer, ik heb de leuke gesprekken van mooiboy gemist.
Suzan of Monique van Lois Lanequote:Op zaterdag 25 april 2009 22:27 schreef mooiiiiii het volgende:
Dido lijkt op een van die "muzikale 'zussen van ???Hoe heten ze ook alweer?
En ik vind ze zo niet bij elkaar passenquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:27 schreef mazaru het volgende:
Ik kan me nog wel herinneren dat Roel helemaal verkikkerd op haar was
Ze is nog net zo mooi als toen.....quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:21 schreef mooiiiiii het volgende:
Zoww Dido ook stukkie ouder geworden,is niet ergggggg maar ik schrok wel eff.
Lois Lane?quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:27 schreef mooiiiiii het volgende:
Dido lijkt op een van die "muzikale 'zussen van ???Hoe heten ze ook alweer?
Was het zo erg, Peter?quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is ook goed dat je Jaap gemist hebt Day.
Hou de herinnering van DGK maar in stand.
Klim op je puch en breng hem er heen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:31 schreef dgk-fan het volgende:
sms van Dennis: Ze hebben pech met de auto, wordt iets later...
Opposites attract.quote:
Een klapband zeker. Dat was te verwachten.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:31 schreef dgk-fan het volgende:
sms van Dennis: Ze hebben pech met de auto, wordt iets later...
Dennis heeft weer geknaldquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Een klapband zeker. Dat was te verwachten.
Hij is weer 200 kg, en oogt vermoeid en aangeslagen door zijn dreigende mislukte tv-carrière.quote:
Ehm.. alleen in je gezicht hoorquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:32 schreef Copycat het volgende:
Zie je wel! Je lijkt vijf kilo dikker op televisie.
Klopt.. ze past beter bij mij..quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik vind ze zo niet bij elkaar passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |