Leugenaar, zo'n film moet MINSTENS 0/10 hebben. Even serieus, geef mij ¤50.000 en ik schrijf zelf een script en regel acteurs die 100x beter zijn. Wát een afgrijselijke film zeg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Het zal vast niet zo slecht zijn als Battlefield Earth, Monsturd, Epic Movie en dergelijke zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:41 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Leugenaar, zo'n film moet MINSTENS 0/10 hebben. Even serieus, geef mij ¤50.000 en ik schrijf zelf een script en regel acteurs die 100x beter zijn. Wát een afgrijselijke film zeg.
Zo snel gaat dat. Niets onrealistisch aan. Ik zou eerder zeggen wat ongeloofwaardig wat langzaam.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:16 schreef Viking84 het volgende:
Die Welle (2008)
Beetje ongeloofwaardig hoe snel de ontwikkelingen gingen (in slechts één week?!) en ze hadden helemaal geen ideologie, maar verder was het best een indrukwekkende film, vooral het slot.
IMDB: 7,5/10
Mijn cijfer: 7,0/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Mijn god was is de "War on Drugs" waanzin, hypocriet. Verkrachten en moorden is minder erg dan joint-bezit, uiteraard. Nee het slaat totaal nergens op. En wat doet Nederland juist ja, Amerika achterna. Mèn oh men wat zijn onze politici fout, crimineel fout.quote:•Why is marijuana illegal?
•What health risks do we really face?
•Does prohabition work?
•What would happen if we taxed it?
•Medicine, paper, fuel, textiles, food, etc. Are we missing something here?
Ik zou zeggen lees deze topicsreeks door. Klik op links, of IMDB de titels die genoemd worden.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:42 schreef Wunny het volgende:
Ik post het hier maar ipv een nieuw topic te openen
Iemand hier die een goede film weet? Ik hou voornamelijk van thrillers, graag ook een beetje recent.
Dankjewel!
Erg stoere film!..quote:Cast:
Larry Bishop ... Pistolero
Michael Madsen ... The Gent
Eric Balfour ... Comanche / Bix
Vinnie Jones ... Billy Wings
Leonor Varela ... Nada
Michael Beach ... Goody Two-Shoes
Laura Cayouette ... Dani
Julia Jones ... Cherokee Kisum
Francesco Quinn ... Machete
Cassandra Hepburn ... Maria
David Grieco ... Dr. Cement
Dean Delray ... Apeshit
Michael Macecsko ... Shyster (as Mike Macecsko)
Tracy Phillips ... Yvonne
David Carradine ... The Deuce
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf die film een 10 gevenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My Bloody Valentine
Horror.
Mijnwerker vermoordt zijn collega's en wordt daarna zelf vermoord. Jaren later komt de zoon van de eigenaar van de mijn terug en de moordenaar komt weer in actie. Was de mijnwerker soms niet echt dood?
Eigenlijk een heel klassieke horrorfilm: gevaarlijke gek met een masker vermoordt iedereen die op zijn weg komt.
Ik vond het wel een redelijke film, vooral omdat je tot op het eind toch twijfelt over wie de moordenaar is.![]()
Deze film heb ik gisteren gekeken en kan eigenlijk niets toevoegen aan jouw oordeel. Als je 'm afgekeken hebt denk je: waar heb ik nou eigenlijk al die tijd naar gekeken? Naar een ventje in het bos. Maar goed, omdat Oorlogswinter een van mijn lievelingsboeken was vroeger en stiekem nog steeds wel een beetje is, blijf ik het een vermakelijke film vinden.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:32 schreef macondo het volgende:
[ afbeelding ]
Oorlogswinter
Toch vooral veel heen en weer gefiets door een besneeuwd bos. Film is natuurlijk gebaseerd op een jeugdboek en het script is dan ook wat kinderlijk van opzet. Weinig verrassingen, en alles zie je van mijlenver aankomen. Flashbacks zijn beetje infantiel. Nee, hier had veel meer ingezeten.
6,5/10
Blijkbaar heb je de film niet begrepen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:27 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
Underworld 3: Rise of the Lycans
Ik heb me toch wel vermaakt met deze film. Het is geen hoogstaande film, maar er zit wel lekker veel actie in. Vaak gaat het alleen wel wat snel en wat dicht ingezoomd op de characters, waarschijnlijk zodat je niet heel duidelijk kan zien dat de weerwolven niet echt zijn natuurlijk. Jammer dat Kate Beckinsale () niet meer mee speelt, maar Rhona Mitra vervangt haar wel goed.
7/10.
Ja ik had het wel begrepen. Zeker aangezien je haar op het einde nog ziet zitten en dan Underworld 1 'begint'. Maar toch vind het het jammer dat Kate Beckinsale niet in een Underworld film speelt. Had haar liever gewoon gezien. Niet verhaal technisch of iets dergelijks. Maar ik vond haar tof in deze rol.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:29 schreef PekingEend_ het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je de film niet begrepen.
Dit is een prequel. Deze film gaat puur over lucian en de hele lycan revolutie nog voordat Selene überhaupt is ''ontdekt'' door victor. Hoe kan Kate Beckinsale dan Sonja spelen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan zou Kate sonja en haar toekomstige vervanger spelen![]()
de hele film blijft je bij, zeker door de manier hoe die gefilmd is...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:54 schreef Viking84 het volgende:
Schindler's List. Voor de eerste keer.
Wat een práchtige film. En dat einde. Echt zo'n einde dat je altijd bijblijft.
Spielberg kan ook goed geen-popcorn-film maken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:54 schreef Viking84 het volgende:
Schindler's List. Voor de eerste keer.
Wat een práchtige film. En dat einde. Echt zo'n einde dat je altijd bijblijft.
Waarom zenden ze niet het toneelstuk met Jeroen Krabbé uit. Dat vond ik echt de mooiste vertolking van Anne Frank.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:16 schreef mschol het volgende:
[..]
de hele film blijft je bij, zeker door de manier hoe die gefilmd is...
ik ben nu trouwens Anne Frank: The Whole Story aan het volgen..
tot nu toe: 8/10
Moment dat ik deze film lang, lang geleden voor het eerst in de bios hebt gezien blijft me ook bij.quote:Op woensdag 6 mei 2009 07:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Spielberg kan ook goed geen-popcorn-film maken.
vermoedelijk hebben ze de rechten niet?quote:Op woensdag 6 mei 2009 07:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom zenden ze niet het toneelstuk met Jeroen Krabbé uit. Dat vond ik echt de mooiste vertolking van Anne Frank.
ik heb em nooit in bios gezien. maar wel gewoon thuis en dat heeft al een behoorlijke impactquote:Op woensdag 6 mei 2009 07:37 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Moment dat ik deze film lang, lang geleden voor het eerst in de bios hebt gezien blijft me ook bij.
Was nog niet zo lang uit, was in Arnhem (musis dacht ik, niet die blikken in ieder geval) en de hele zaal zal vol. In het begin zo'n 'bios'-sfeertje, maar de pauze begon DOODstil....normaal iedereen praten en doen, maar nu echt helemaal niemand. Om van het einde maar niet te spreken; veel huilende mensen en iedereen bleef nog stil even wat langer zitten.
Film zou verplichte kost op iedere (basis)school moeten zijn.
Mijn middelbare school heeft een grote bioszaal afgehuurd destijds in 1993 met geschiedenis zijn we toen met alle havo/vwo klassen er heen geweest. Dacht dat er 2 middagen geregeld waren. Zelf zat ik in havo2. Maar die ervaring had ik ook, dat geklooi en geklier maar iedereen was stil, eng stil.quote:Op woensdag 6 mei 2009 07:37 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Moment dat ik deze film lang, lang geleden voor het eerst in de bios hebt gezien blijft me ook bij.
Was nog niet zo lang uit, was in Arnhem (musis dacht ik, niet die blikken in ieder geval) en de hele zaal zal vol. In het begin zo'n 'bios'-sfeertje, maar de pauze begon DOODstil....normaal iedereen praten en doen, maar nu echt helemaal niemand. Om van het einde maar niet te spreken; veel huilende mensen en iedereen bleef nog stil even wat langer zitten.
Film zou verplichte kost op iedere (basis)school moeten zijn.
Heb je wel meteen de twee beste pareltjes van Hugh Jackman gezien!quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:50 schreef SLP_ het volgende:
Heb gisteravond The Prestige en Scoop gezien, en vanochtend The Fountain. The Prestige vond ik echt een geweldige film. Die past denk ik wel in mijn top10. Scoop was gewoon een leuk filmpje voor tussendoor en The Fountain vond ik een ontzettend mooie film.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:06 schreef xDuvessa het volgende:
- anne frank whole story
- Anne frank
- shinters list ( of hoe je dat schrijft)
- body of lies
- oorlogswinter
Ik ging net hetzelfde zeggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 7 / imdb 6.1Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:09 schreef Lambiekje het volgende:
Crash (1996)
Dit is toch wel een erg vreemd verhaal van David Cronenberg.
James (James Spader) krijgt een frontale botsing met Helen (Holly Hunter). Na weken revalidatie ontmoet hij haar op de inpound waar zijn kapotte auto staat. Ze krijgen spontaan zin in een potje sex. Ze trekken wat samen op en gaan op een avond naar een show waarbij het fatale ongeluk van James Dean op zeer realistisch wijze wordt nagespeeld. Daarbij blijkt de host (Elias Koteas), genaamd Vaughan, een bekende te zijn. Hij heeft hen geholpen in het ziekenhuis. Gaande weg onstaat er een rare vriendschap met die man. James en zijn vriendin Catherine (Deborah Kara Unger) gaan ook rare botsspelletjes spelen op de weg.James Spader heeft toch altijd ietwat merkwaardige rollen. Wel een opmerkelijk acteur toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 7 / imdb 6.1
I´m back.
Een stuk interessanter dan die andere Crash, dat wel.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:09 schreef Lambiekje het volgende:
Crash (1996)
Dit is toch wel een erg vreemd verhaal van David Cronenberg.
[...]
Zeker een goeie film.Heb je ook de remake Disturbia gezien? Daar was ik ook aangenaam van verrast.quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:48 schreef Siniti het volgende:
Rear Window
Goeie Hitchcock, waar elke camera in dezelfde kamer staat
9/10
Ik vond Rear Windowwat tegenvallen. Oubollig vooral, en van spanning geen sprake.quote:Op donderdag 7 mei 2009 02:26 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Zeker een goeie film.Heb je ook de remake Disturbia gezien? Daar was ik ook anngenaam van verrast.
Nee dat was kinderlijke simpel. Verrast in negatieve zin. Bovendien is het een spin-offquote:Op donderdag 7 mei 2009 02:26 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Zeker een goeie film.Heb je ook de remake Disturbia gezien? Daar was ik ook aangenaam van verrast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |