Mijn god was is de "War on Drugs" waanzin, hypocriet. Verkrachten en moorden is minder erg dan joint-bezit, uiteraard. Nee het slaat totaal nergens op. En wat doet Nederland juist ja, Amerika achterna. Mèn oh men wat zijn onze politici fout, crimineel fout.quote:•Why is marijuana illegal?
•What health risks do we really face?
•Does prohabition work?
•What would happen if we taxed it?
•Medicine, paper, fuel, textiles, food, etc. Are we missing something here?
Ik zou zeggen lees deze topicsreeks door. Klik op links, of IMDB de titels die genoemd worden.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:42 schreef Wunny het volgende:
Ik post het hier maar ipv een nieuw topic te openen
Iemand hier die een goede film weet? Ik hou voornamelijk van thrillers, graag ook een beetje recent.
Dankjewel!
Erg stoere film!..quote:Cast:
Larry Bishop ... Pistolero
Michael Madsen ... The Gent
Eric Balfour ... Comanche / Bix
Vinnie Jones ... Billy Wings
Leonor Varela ... Nada
Michael Beach ... Goody Two-Shoes
Laura Cayouette ... Dani
Julia Jones ... Cherokee Kisum
Francesco Quinn ... Machete
Cassandra Hepburn ... Maria
David Grieco ... Dr. Cement
Dean Delray ... Apeshit
Michael Macecsko ... Shyster (as Mike Macecsko)
Tracy Phillips ... Yvonne
David Carradine ... The Deuce
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf die film een 10 gevenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My Bloody Valentine
Horror.
Mijnwerker vermoordt zijn collega's en wordt daarna zelf vermoord. Jaren later komt de zoon van de eigenaar van de mijn terug en de moordenaar komt weer in actie. Was de mijnwerker soms niet echt dood?
Eigenlijk een heel klassieke horrorfilm: gevaarlijke gek met een masker vermoordt iedereen die op zijn weg komt.
Ik vond het wel een redelijke film, vooral omdat je tot op het eind toch twijfelt over wie de moordenaar is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |