SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf die film een 10 gevenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My Bloody Valentine
Horror.
Mijnwerker vermoordt zijn collega's en wordt daarna zelf vermoord. Jaren later komt de zoon van de eigenaar van de mijn terug en de moordenaar komt weer in actie. Was de mijnwerker soms niet echt dood?
Eigenlijk een heel klassieke horrorfilm: gevaarlijke gek met een masker vermoordt iedereen die op zijn weg komt.
Ik vond het wel een redelijke film, vooral omdat je tot op het eind toch twijfelt over wie de moordenaar is.![]()
Deze film heb ik gisteren gekeken en kan eigenlijk niets toevoegen aan jouw oordeel. Als je 'm afgekeken hebt denk je: waar heb ik nou eigenlijk al die tijd naar gekeken? Naar een ventje in het bos. Maar goed, omdat Oorlogswinter een van mijn lievelingsboeken was vroeger en stiekem nog steeds wel een beetje is, blijf ik het een vermakelijke film vinden.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:32 schreef macondo het volgende:
[ afbeelding ]
Oorlogswinter
Toch vooral veel heen en weer gefiets door een besneeuwd bos. Film is natuurlijk gebaseerd op een jeugdboek en het script is dan ook wat kinderlijk van opzet. Weinig verrassingen, en alles zie je van mijlenver aankomen. Flashbacks zijn beetje infantiel. Nee, hier had veel meer ingezeten.
6,5/10
Blijkbaar heb je de film niet begrepen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:27 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
Underworld 3: Rise of the Lycans
Ik heb me toch wel vermaakt met deze film. Het is geen hoogstaande film, maar er zit wel lekker veel actie in. Vaak gaat het alleen wel wat snel en wat dicht ingezoomd op de characters, waarschijnlijk zodat je niet heel duidelijk kan zien dat de weerwolven niet echt zijn natuurlijk. Jammer dat Kate Beckinsale () niet meer mee speelt, maar Rhona Mitra vervangt haar wel goed.
7/10.
Ja ik had het wel begrepen. Zeker aangezien je haar op het einde nog ziet zitten en dan Underworld 1 'begint'. Maar toch vind het het jammer dat Kate Beckinsale niet in een Underworld film speelt. Had haar liever gewoon gezien. Niet verhaal technisch of iets dergelijks. Maar ik vond haar tof in deze rol.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:29 schreef PekingEend_ het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je de film niet begrepen.
Dit is een prequel. Deze film gaat puur over lucian en de hele lycan revolutie nog voordat Selene überhaupt is ''ontdekt'' door victor. Hoe kan Kate Beckinsale dan Sonja spelen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan zou Kate sonja en haar toekomstige vervanger spelen![]()
de hele film blijft je bij, zeker door de manier hoe die gefilmd is...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:54 schreef Viking84 het volgende:
Schindler's List. Voor de eerste keer.
Wat een práchtige film. En dat einde. Echt zo'n einde dat je altijd bijblijft.
Spielberg kan ook goed geen-popcorn-film maken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:54 schreef Viking84 het volgende:
Schindler's List. Voor de eerste keer.
Wat een práchtige film. En dat einde. Echt zo'n einde dat je altijd bijblijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |