en daar zat ik naar de zoekenquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En hij lijkt niet op de persoon in zijn avatar
whutquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze mogen voor plaspopje wel een breedbeeldcamera on-stream zetten.
Wat een trommel heeft ze..
Doe eff normaal.Ze is zwanger! Lekker veel respectquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat weet niemand.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:58 schreef NatteBever het volgende:
Wie is die geblondeerde homo met die bril?
één of andere schilder volgens mijquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:58 schreef NatteBever het volgende:
Dat zei hij een eeuw geleden, en wel wat genuanceerder. En Danny was het er mee eens.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:56 schreef Stefan het volgende:
Lekker arrogant Bart
Hij zegt dat FOK! toch echt zijn bestaansrecht enkel en alleen aan BB1 (lees: ik , want ik ben de winnaar) heeft te danken.
Meestal , als je zwanger bent,,quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Ja, af en toe nog wat probleempjes met de batterijen. Daar is 't een intro voor, alleen maar leukquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:59 schreef yvonne het volgende:
Leuk hoor, ik vind het kneuterige juist wat hebben!
Kan alleen maar verbeteren toch?quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:59 schreef Peter6000 het volgende:
Vlemmix rookt ook, lijkt me niet goed voor zijn fenomemale zangstem.
C-Artiest hé dan mag tquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:59 schreef Peter6000 het volgende:
Vlemmix rookt ook, lijkt me niet goed voor zijn fenomemale zangstem.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:59 schreef yvonne het volgende:
Leuk hoor, ik vind het kneuterige juist wat hebben!
Ik ook!quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iedereen gaat weg nu. Ik vond de intro echt leuk![]()
Ik ben je opmerkingen zooooo zat. Claire is mooi zwanger en trots op haar buik. Opzouten dus en Lieke of Dido gaan spammen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:57 schreef Pearlbitch het volgende:
De reïncarnatie van de prince de Lignac.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:58 schreef NatteBever het volgende:
in tbo wel....quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:02 schreef Gert het volgende:
De meeste gasten taaien af, Bart gaat een joint draaien..
waarom???? beter bart dannuuuhhhhh die blondequote:Op vrijdag 24 april 2009 20:59 schreef Toverheks het volgende:
ben benieuwd maar mag Bart uit beeld???
Niet de eerste keer, aan het afscheid te zien.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:59 schreef hollowman het volgende:
CC en Bart hebben een afspraakje zondag?
Inderdaad, breedbeeld zou leuker zijn!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:00 schreef NatteBever het volgende:
Waarom is het trouwens in 4:3? Das toch echt niet meer van deze tijd...
Straks komt de politiequote:Op vrijdag 24 april 2009 21:01 schreef D. het volgende:
Bart draait een dikke joint
Ja, we zijn straks terugquote:
Kun je niet gewoon weer naar je eigen fansites gaan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De reïncarnatie van de prince de Lignac.
Licht nog steeds gevoelig kennelijk..quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben je opmerkingen zooooo zat. Claire is mooi zwanger en trots op haar buik. Opzouten dus en Lieke of Dido gaan spammen.![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Hij zal er niet meer dan 5 gram ingooien gok ik
Zo te horen welquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:04 schreef Krentenbol. het volgende:
Is ie nou met iteejer aan het praten?
Het is net een zeekoe!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben je opmerkingen zooooo zat. Claire is mooi zwanger en trots op haar buik. Opzouten dus en Lieke of Dido gaan spammen.![]()
nee. alle zwangere vrouwen verdienen niet wat jij schreefquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Licht nog steeds gevoelig kennelijk..
Hey, jij ook weer hier? Gezellig.quote:
Waar slaat dit nu weer op. Claire ziet er heel goed uit. Echt een achtelijke opmerking, ga lekker samen met pearlbitch prive lopen zeiken over claire.quote:
iteejer moest nog naar eindhoven, brechtje reed mee naar een vriendinnetje en nu stond ze daar mét vriendinnetjequote:Op vrijdag 24 april 2009 21:06 schreef Espabilado het volgende:
Camera's op brechtje aub, heb ik gemist.. of is ze weer weg... en hoezo is zij daar zonder dat yvonne het weet?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:08 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Waar slaat dit nu weer op. Claire ziet er heel goed uit. Echt een achtelijke opmerking, ga lekker samen met pearlbitch prive lopen zeiken over claire.
Kom maar weer terug dan als de deelnemers erin zitten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:09 schreef FuTilE het volgende:
Nou, wat mij betreft mogen ze het al wel hernoemen naar The Boring Online.
Nu alquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:09 schreef FuTilE het volgende:
Nou, wat mij betreft mogen ze het al wel hernoemen naar The Boring Online.
Onder mooi zwanger versta ik inderdaad ook wel iets anders..quote:
Kan je daar voor kiezen danquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Onder mooi zwanger versta ik inderdaad ook wel iets anders..
lijkt mij ook leuker.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon weer naar je eigen fansites gaan?
Verboden te blowen binnenquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:11 schreef kreeftje747 het volgende:
is die nu nog niet aan die joint!!!!!
Vanwege het woord 'trommel'?? Is anders een heel gewone uitdrukking hoor..quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:08 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
nee. alle zwangere vrouwen verdienen niet wat jij schreef
Jij bent echt met deze reactie een walgelijk persoon. Gewoon een verbitterde zure vrouw ben je met deze opmerking.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat verwacht je van iemand die zwanger is, een driehoekige buik? Tijd dat iemand ook even z'n zaad in je leegpompt, lijkt me.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je fanpagina is ook weinig opwindendquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laat rotten muis. Het mens weet niet beter. Hoi muis.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:12 schreef flugeltje het volgende:
Nu is iteejer al lastig te verstaan, zonder microfoon lukt het helemaal niet meer
Echt hartstikke leuk!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kom maar weer terug dan als de deelnemers erin zitten.
Ik vind het wel leuk hoor
Dank je..quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:09 schreef Espabilado het volgende:
Vind zo'n petje met staart er doorheen komend altijd wel stoer staan
Nickname gevolgd door de echte naam, wat is daar mis mee? Huub/Bart kennen mensen hier onder de nickname, lijkt me dan ook redelijk normaal om dat eerst te zeggen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:13 schreef Espabilado het volgende:
en van 'die maanvis komt ook gewoon weer he, geweldig' oid..
Zo typerend... die fokkers hebben zich waarschijnlijk ook echt voorgesteld met hun username![]()
En hoe vaak ben je zelf al "mooi" zwanger geweest?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
The good old days!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:14 schreef flugeltje het volgende:
Er wordt hier in de COS in ieder geval al weer lekker gehapt
GODVER WAT EEN JETSERS WAREN DAT.quote:
Ben je nu al thuis?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:14 schreef Copycat het volgende:
Ik ga maar eens even bij lezen.
Jup, een hoop die ik 10 jaar van FOK! ken noem ik al 10 jaar met hun nickname, dus?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:13 schreef Espabilado het volgende:
Zo typerend... die fokkers hebben zich waarschijnlijk ook echt voorgesteld met hun username![]()
Jemig wat misselijk, ik vond haar er prachtig uitzien en een topvrouw!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:13 schreef Espabilado het volgende:
Breng haar nou niet op ideeënquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:14 schreef lies1958 het volgende:
[..]
En hoe vaak ben je zelf al "mooi" zwanger geweest?
Waarschijnlijk nog nooit.
Ha beepquote:
Was gezellig toch Cc?quote:
Nope.. Da's een gelukje wat je wel of niethebt.quote:
ik quote deze even voor de aankomende banquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:17 schreef NatteBever het volgende:
Wie zijn die 2 El Cheapo bitches op dat bankje? Gedver!
we hebben ze je gezienquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:14 schreef Copycat het volgende:
Ik ga maar eens even bij lezen.
Die is van mijquote:
Dat is het concept van een COS.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:16 schreef Toverheks het volgende:
Ik geniet meer van het lezen van jullie uitspraken dan van dat geouwehoer van Bart![]()
Hoezo een ban? Er worden wel ergere dingen gezegd over mensen hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik quote deze even voor de aankomende ban
brechtje en nog iemand, wie weet ik niet
Je wilt zeggen dat die gozer daarachter Maanvis is of..?quote:
En wij blijven ook hetzelfde hè?quote:
Tja, meneer Budding kan hem niet meer bijhouden. Is een beetje moeilijk vanuit de bajes..quote:
Dat heb ik ook wel een beetjequote:Op vrijdag 24 april 2009 21:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nope.. Da's een gelukje wat je wel of niethebt.
Maar ik krijg altijd spontaan jeuk als mensen van elke zwangere vrouw zeggen dat ze mooi zwanger zijn, hetzelfde als mensen die bij iedere baby die ze zien zeggen: ah, wat een mooie baby, ook al is dat kind zo lelijk als de nacht..
Zover ik weet is dat maanvis.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:18 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat die gozer daarachter Maanvis is of..?
Ook al heb ik geen flauw idee wat die daar nu eigenlijk te doen heeft. Zichzelf een beetje begeven in het high-society gedoe-dinges met producers en technici?quote:
Rechter muisknop -> Als achtergrond gebruikenquote:
je kan toch ook weer niet zeggen... sjesus wat een lelijk monstertje.....quote:
Het is me wat hè...quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ook al heb ik geen flauw idee wat die daar nu eigenlijk te doen heeft. Zichzelf een beetje begeven in het high-society gedoe-dinges met producers en technici?
Ah, die blonde is Brechtje dus. Mooie meid.quote:
Jeetje meid doe niet zo zuur, Claire zag er prima uit en ja, ze straalt! Mooi toch? En ik heb nog nooit een zwangere vrouw zonder een dikke buik gezien, jij?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nope.. Da's een gelukje wat je wel of niethebt.
Maar ik krijg altijd spontaan jeuk als mensen van elke zwangere vrouw zeggen dat ze mooi zwanger zijn, hetzelfde als mensen die bij iedere baby die ze zien zeggen: ah, wat een mooie baby, ook al is dat kind zo lelijk als de nacht..
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:21 schreef Spooky4u het volgende:
Ok, wie heeft er gezocht naar nieuws van Beatrix
Leuk toch juist, zo'n allegaartje en een hoop FOK! volk.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ook al heb ik geen flauw idee wat die daar nu eigenlijk te doen heeft. Zichzelf een beetje begeven in het high-society gedoe-dinges met producers en technici?
Peterquote:
En ook niet op TT101. Dus ze heeft het nog niet medegedeeld.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
Staat trouwens niet op de site van de Telegraaf, dat de koningin aftreedt.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:21 schreef pberends het volgende:
Wie is die neger in dat witte pak omfg?
Wow, mooie cap.quote:
Ikke.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:21 schreef Spooky4u het volgende:
Ok, wie heeft er gezocht naar nieuws van Beatrix
Nou ik heb dat niet gezegd maar wel gedacht ..quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
je kan toch ook weer niet zeggen... sjesus wat een lelijk monstertje.....![]()
kan wel...... maar jah.....
Nee, dan zeg je wat een ontzettende lieve babyyyy!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
je kan toch ook weer niet zeggen... sjesus wat een lelijk monstertje.....![]()
kan wel...... maar jah.....
morgen komt Jaapquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
is huub al weer weg en wanneer komt japio dan?
ik snap dr niks van is dit de receptie?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:21 schreef Espabilado het volgende:
Eigenlijk moet ik liever tegen yvonne zijn, want dochter
Ach, kritiek is er altijd, door iedereen, of je krijgt te horen dat je buik te groot is of juist te klein, of dat het lijkt alsof er 2 in zitten etc etc.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jeetje meid doe niet zo zuur, Claire zag er prima uit en ja, ze straalt! Mooi toch? En ik heb nog nooit een zwangere vrouw zonder een dikke buik gezien, jij?
maandag gebeurt dat om 20.00 nl 1quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:23 schreef Gert het volgende:
[..]
En ook niet op TT101. Dus ze heeft het nog niet medegedeeld.
quote:
Liever bijdehand dan ver wegquote:
Daar hebben jullie dan nog verdomd lang over gedaan.quote:
dat is homo, wanneer gaat hij weg?quote:
Ja het is jammer dat de rest niet komt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:27 schreef mazaru het volgende:
Nou, ik heb het wel weer even gezien, tijd voor een filmpje
Zondag na12 uurquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:28 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dat is homo, wanneer gaat hij weg?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar hebben jullie dan nog verdomd lang over gedaan.
ik heb iets gemist, wie praat me bij?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja het is jammer dat de rest niet komt.
Yep. Danny als eerste, hij is bang voor spinnen en dat in een bunker.quote:
ik kan mij herinneren dat ik daar maaaanden geleden iets over heb gezegdquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuk jij met Bart?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:27 schreef Copycat het volgende:
je kunt je schoonmoeder maar beter te vriend houdenquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:27 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Je begrijpt 'm verkeerd gok ik
Maja
Er hebben er 4 afgebeld en Jaap komt morgen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:29 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik heb iets gemist, wie praat me bij?
Ik ookquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:29 schreef Mylene het volgende:
Bart is zo arrogant. Maar toch mag ik hem wel.
wheheheheheheh, en nu?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er hebben er 4 afgebeld en Jaap komt morgen.
Is wel mogelijk, maar het kost meerquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:29 schreef Espabilado het volgende:
Gezien de snelheid en kwaliteit van de stream waren meer streams wel mogelijk geweest...
Hoi Yvonne, ik sta hier met Brechtje en Johan, ben net met ze op de foto geweest, jammer dat jij er niet bij was! liefs Huubquote:
Denk zelf meer aan zelfverzekerd ipv arrogantquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:29 schreef Mylene het volgende:
Bart is zo arrogant. Maar toch mag ik hem wel.
oke. dit programma gaat falen dus?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:31 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Wachten tot Danny iets memorabels doet/overkomt
Huub gaat Brechtje doenquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:31 schreef mariell het volgende:
[..]
Hoi Yvonne, ik sta hier met Brechtje en Johan, ben net met ze op de foto geweest, jammer dat jij er niet bij was! liefs Huub
Moe van het werken zei Itjeejer volgens mij.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:31 schreef Copycat het volgende:
Brechtje is een cutie!
Waarom was je er niet, Yvonne?
Huh?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:31 schreef mariell het volgende:
Hoi Yvonne, ik sta hier met Brechtje en Johan, ben net met ze op de foto geweest, jammer dat jij er niet bij was! liefs Huub
Mwah... nu mag het openbaar.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh. Ik verstond 'm niet zo goed.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:32 schreef Krentenbol. het volgende:
Moe van het werken zei Itjeejer volgens mij.
Leuk om je nu in het echt te zien Cc!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:31 schreef Copycat het volgende:
Brechtje is een cutie!
Waarom was je er niet, Yvonne?
Borreltijd?quote:
De leeftijd hè, lachen past daar niet bijquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
De leeftijd hè, lachen past daar niet bij
*Flauwvaltquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:31 schreef mariell het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |