quote:
Liever bijdehand dan ver wegquote:
Daar hebben jullie dan nog verdomd lang over gedaan.quote:
dat is homo, wanneer gaat hij weg?quote:
Ja het is jammer dat de rest niet komt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:27 schreef mazaru het volgende:
Nou, ik heb het wel weer even gezien, tijd voor een filmpje
Zondag na12 uurquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:28 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dat is homo, wanneer gaat hij weg?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar hebben jullie dan nog verdomd lang over gedaan.
ik heb iets gemist, wie praat me bij?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja het is jammer dat de rest niet komt.
Yep. Danny als eerste, hij is bang voor spinnen en dat in een bunker.quote:
ik kan mij herinneren dat ik daar maaaanden geleden iets over heb gezegdquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuk jij met Bart?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:27 schreef Copycat het volgende:
je kunt je schoonmoeder maar beter te vriend houdenquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:27 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Je begrijpt 'm verkeerd gok ik
Maja
Er hebben er 4 afgebeld en Jaap komt morgen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:29 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik heb iets gemist, wie praat me bij?
Ik ookquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:29 schreef Mylene het volgende:
Bart is zo arrogant. Maar toch mag ik hem wel.
wheheheheheheh, en nu?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er hebben er 4 afgebeld en Jaap komt morgen.
Is wel mogelijk, maar het kost meerquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:29 schreef Espabilado het volgende:
Gezien de snelheid en kwaliteit van de stream waren meer streams wel mogelijk geweest...
Hoi Yvonne, ik sta hier met Brechtje en Johan, ben net met ze op de foto geweest, jammer dat jij er niet bij was! liefs Huubquote:
Denk zelf meer aan zelfverzekerd ipv arrogantquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:29 schreef Mylene het volgende:
Bart is zo arrogant. Maar toch mag ik hem wel.
oke. dit programma gaat falen dus?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:31 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Wachten tot Danny iets memorabels doet/overkomt
Huub gaat Brechtje doenquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:31 schreef mariell het volgende:
[..]
Hoi Yvonne, ik sta hier met Brechtje en Johan, ben net met ze op de foto geweest, jammer dat jij er niet bij was! liefs Huub
Moe van het werken zei Itjeejer volgens mij.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:31 schreef Copycat het volgende:
Brechtje is een cutie!
Waarom was je er niet, Yvonne?
Huh?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:31 schreef mariell het volgende:
Hoi Yvonne, ik sta hier met Brechtje en Johan, ben net met ze op de foto geweest, jammer dat jij er niet bij was! liefs Huub
Mwah... nu mag het openbaar.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh. Ik verstond 'm niet zo goed.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:32 schreef Krentenbol. het volgende:
Moe van het werken zei Itjeejer volgens mij.
Leuk om je nu in het echt te zien Cc!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:31 schreef Copycat het volgende:
Brechtje is een cutie!
Waarom was je er niet, Yvonne?
Borreltijd?quote:
De leeftijd hè, lachen past daar niet bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |