en daar zat ik naar de zoekenquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En hij lijkt niet op de persoon in zijn avatar
whutquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze mogen voor plaspopje wel een breedbeeldcamera on-stream zetten.
Wat een trommel heeft ze..
Doe eff normaal.Ze is zwanger! Lekker veel respectquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat weet niemand.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:58 schreef NatteBever het volgende:
Wie is die geblondeerde homo met die bril?
één of andere schilder volgens mijquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:58 schreef NatteBever het volgende:
Dat zei hij een eeuw geleden, en wel wat genuanceerder. En Danny was het er mee eens.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:56 schreef Stefan het volgende:
Lekker arrogant Bart
Hij zegt dat FOK! toch echt zijn bestaansrecht enkel en alleen aan BB1 (lees: ik , want ik ben de winnaar) heeft te danken.
Meestal , als je zwanger bent,,quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Ja, af en toe nog wat probleempjes met de batterijen. Daar is 't een intro voor, alleen maar leukquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:59 schreef yvonne het volgende:
Leuk hoor, ik vind het kneuterige juist wat hebben!
Kan alleen maar verbeteren toch?quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:59 schreef Peter6000 het volgende:
Vlemmix rookt ook, lijkt me niet goed voor zijn fenomemale zangstem.
C-Artiest hé dan mag tquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:59 schreef Peter6000 het volgende:
Vlemmix rookt ook, lijkt me niet goed voor zijn fenomemale zangstem.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:59 schreef yvonne het volgende:
Leuk hoor, ik vind het kneuterige juist wat hebben!
Ik ook!quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iedereen gaat weg nu. Ik vond de intro echt leuk![]()
Ik ben je opmerkingen zooooo zat. Claire is mooi zwanger en trots op haar buik. Opzouten dus en Lieke of Dido gaan spammen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:57 schreef Pearlbitch het volgende:
De reïncarnatie van de prince de Lignac.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:58 schreef NatteBever het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |