Vanwege het woord 'trommel'?? Is anders een heel gewone uitdrukking hoor..quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:08 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
nee. alle zwangere vrouwen verdienen niet wat jij schreef
Jij bent echt met deze reactie een walgelijk persoon. Gewoon een verbitterde zure vrouw ben je met deze opmerking.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze mogen voor plaspopje wel een breedbeeldcamera on-stream zetten.
Wat een trommel heeft ze..
Wat verwacht je van iemand die zwanger is, een driehoekige buik? Tijd dat iemand ook even z'n zaad in je leegpompt, lijkt me.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Onder mooi zwanger versta ik inderdaad ook wel iets anders..
Je fanpagina is ook weinig opwindendquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laat rotten muis. Het mens weet niet beter. Hoi muis.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:12 schreef flugeltje het volgende:
Nu is iteejer al lastig te verstaan, zonder microfoon lukt het helemaal niet meer
Echt hartstikke leuk!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kom maar weer terug dan als de deelnemers erin zitten.
Ik vind het wel leuk hoor
Dank je..quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:09 schreef Espabilado het volgende:
Vind zo'n petje met staart er doorheen komend altijd wel stoer staan
Nickname gevolgd door de echte naam, wat is daar mis mee? Huub/Bart kennen mensen hier onder de nickname, lijkt me dan ook redelijk normaal om dat eerst te zeggen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:13 schreef Espabilado het volgende:
en van 'die maanvis komt ook gewoon weer he, geweldig' oid..
Zo typerend... die fokkers hebben zich waarschijnlijk ook echt voorgesteld met hun username![]()
En hoe vaak ben je zelf al "mooi" zwanger geweest?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
The good old days!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:14 schreef flugeltje het volgende:
Er wordt hier in de COS in ieder geval al weer lekker gehapt
GODVER WAT EEN JETSERS WAREN DAT.quote:
Ben je nu al thuis?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:14 schreef Copycat het volgende:
Ik ga maar eens even bij lezen.
Jup, een hoop die ik 10 jaar van FOK! ken noem ik al 10 jaar met hun nickname, dus?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:13 schreef Espabilado het volgende:
Zo typerend... die fokkers hebben zich waarschijnlijk ook echt voorgesteld met hun username![]()
Jemig wat misselijk, ik vond haar er prachtig uitzien en een topvrouw!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:13 schreef Espabilado het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |