Dat is het concept van een COS.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:16 schreef Toverheks het volgende:
Ik geniet meer van het lezen van jullie uitspraken dan van dat geouwehoer van Bart![]()
Hoezo een ban? Er worden wel ergere dingen gezegd over mensen hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik quote deze even voor de aankomende ban
brechtje en nog iemand, wie weet ik niet
Je wilt zeggen dat die gozer daarachter Maanvis is of..?quote:
En wij blijven ook hetzelfde hè?quote:
Tja, meneer Budding kan hem niet meer bijhouden. Is een beetje moeilijk vanuit de bajes..quote:
Dat heb ik ook wel een beetjequote:Op vrijdag 24 april 2009 21:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nope.. Da's een gelukje wat je wel of niethebt.
Maar ik krijg altijd spontaan jeuk als mensen van elke zwangere vrouw zeggen dat ze mooi zwanger zijn, hetzelfde als mensen die bij iedere baby die ze zien zeggen: ah, wat een mooie baby, ook al is dat kind zo lelijk als de nacht..
Zover ik weet is dat maanvis.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:18 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat die gozer daarachter Maanvis is of..?
Ook al heb ik geen flauw idee wat die daar nu eigenlijk te doen heeft. Zichzelf een beetje begeven in het high-society gedoe-dinges met producers en technici?quote:
Rechter muisknop -> Als achtergrond gebruikenquote:
je kan toch ook weer niet zeggen... sjesus wat een lelijk monstertje.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |