Ik!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:22 schreef MNR het volgende:
Ah, dacht al
Aha, en wie komen er tot nu toe?
En ik!quote:
Die van mei kan ik niet, ga ik met mijn nichtjes naar dequote:Op donderdag 23 april 2009 21:25 schreef liefie_ het volgende:
nou ik weet niks van de meet in september? dus ik bedoelde die in mei
Volgens mij best een hoop mensen van hier. Onder voorbehoud: B, dawg, Nouk, Q, auto_, Ado geloof ik zelfs, Duim... En nog een hoop meer. Box en Cue dacht ik ook. Oh, en ik natuurlijk.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:25 schreef liefie_ het volgende:
nou ik weet niks van de meet in september? dus ik bedoelde die in mei
Hoiquote:
Doe dan "When you say nothing at all"quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb een semi afspraak staan, daar laat ik het even van afhangen. Maar je gaat met echt wel een keer ontmoeten hoor Box. Sowieso in september
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:28 schreef MNR het volgende:
Ah, dus voor de samenvatting:
mini meet is zaterdag a.s @Scheveningen
Middle meet is 9 mei @ <zie OP>
En grote meet is in september = grote Fok!Meet
Yep!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:28 schreef MNR het volgende:
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Doe dan "When you say nothing at all"
Dus het wordt gezellig.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Volgens mij best een hoop mensen van hier. Onder voorbehoud: B, dawg, Nouk, Q, auto_, Ado geloof ik zelfs, Duim... En nog een hoop meer. Box en Cue dacht ik ook. Oh, en ik natuurlijk.
Dat is toch de MEI meet mensen ?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Volgens mij best een hoop mensen van hier. Onder voorbehoud: B, dawg, Nouk, Q, auto_, Ado geloof ik zelfs, Duim... En nog een hoop meer. Box en Cue dacht ik ook. Oh, en ik natuurlijk.
Ja dat klopt. Nog een meet tussen door plannen?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:28 schreef MNR het volgende:
Ja, daar had ik het overquote:Op donderdag 23 april 2009 21:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat is toch de MEI meet mensen ?
Voor scheveningen is het KZ de contactpersoon MNR
Keej thanks Box. Ik kijk nog even wat mijn vriendinnetje doet zatedag (we hebben nog geen afspraken voor de tijd gemaakt) en anders kom ik misschien wel richting Scheveningen. Waarom niet?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat is toch de MEI meet mensen ?
Voor scheveningen is het KZ de contactpersoon MNR
Nee hoor, ik vat graag samen (dat weet ik zeker dat ik het goed begrepen heb). Ik werk misschien een beetje te veel en hard atmquote:Op donderdag 23 april 2009 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Nog een meet tussen door plannen?
ow nee, maar ik kan dan sowieso ook nietquote:Op donderdag 23 april 2009 21:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Die van mei kan ik niet, ga ik met mijn nichtjes naar deEfteling
Ben jij misschien van plan om te gaan?
ik kom alleen op de 10 jaar fok meet denk ikquote:Op donderdag 23 april 2009 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
Ik kom ook naar de meet in Scheveningen.En 9 mei kom ik ook. En de FOK! 10 jaar meet ga ik ook heen.
Dat was kut zeg.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Kan ik al die mensen die ik 's ochtends begroet eens een keer in het echt zien. De laatste keer was 2 jaar of zo Q.? (toen bij Van Der Valk restaurant?)
Niks mis met samenvatten.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vat graag samen (dat weet ik zeker dat ik het goed begrepen heb). Ik werk misschien een beetje te veel en hard atm
(daar doe ik ook de hele dag niets anders dan afstemmen)
Leukquote:Op donderdag 23 april 2009 21:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
ik kom alleen op de 10 jaar fok meet denk ik
Vond je? Ik vond het wel gezellig. Gewoon alleen al om de mensen een keer in het echt te zien. Was funny. En jij zat links schuin tegenover mij. Remember?quote:
Ow ja!quote:
Toen MNR zwoer om nooit meer zo'n organisatie op zich te nemen?quote:
Ik sta vast bij te praten in de PUB hoekquote:Op donderdag 23 april 2009 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
LeukAlvast een vaag bekende dan.
Heb ik dat gezegd ja?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Toen MNR zwoer om nooit meer zo'n organisatie op zich te nemen?.
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:41 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik sta vast bij te praten in de PUB hoek
Inderdaad mensen van Fok! in het echt ontmoeten is altijd leuk.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond het wel gezellig. Gewoon alleen al om de mensen een keer in het echt te zien. Was funny. En jij zat links schuin tegenover mij. Remember?
Aah tof geen verwachtingen natuurlijkquote:Op donderdag 23 april 2009 21:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Keej thanks Box. Ik kijk nog even wat mijn vriendinnetje doet zatedag (we hebben nog geen afspraken voor de tijd gemaakt) en anders kom ik misschien wel richting Scheveningen. Waarom niet?
Dat kan ik nooit vergeten.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond het wel gezellig. Gewoon alleen al om de mensen een keer in het echt te zien. Was funny. En jij zat links schuin tegenover mij. Remember?
Ha, kan ik me niet meer herinnerenquote:
MNRquote:
Waarschijnlijk zal ik daar ook staan te kletsen met andere vage figuren die hier zo al rondhangen op fok.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:41 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik sta vast bij te praten in de PUB hoek
Pourquoi pas?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:43 schreef Ludootje het volgende:
En nu begint mijn huisgenoot ook nog eens met zijn muziek hard zetten. Ik denk dat ik mijn subwoofertje ook maar open ga draaien...
Er zijn hier alleen maar vage figuren, dat is het onderscheidend vermogen van Fok!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal ik daar ook staan te kletsen met andere vage figuren die hier zo al rondhangen op fok.
Ik heb de massameets wel een beetje gehad, eigenlijk. Kom wel weer een keer voor een discretere meet ergens opduikenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:43 schreef MNR het volgende:
Ha, kan ik me niet meer herinneren
Heb je ook zin om naar de meets te komen?
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Er zijn hier alleen maar vage figuren, dat is het onderscheidend vermogen van Fok!
Okquote:Op donderdag 23 april 2009 21:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb de massameets wel een beetje gehad, eigenlijk. Kom wel weer een keer voor een discretere meet ergens opduiken.
Oh vandaar de onderling band die hebt met elkaar als elkaar ergens ontmoet.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Er zijn hier alleen maar vage figuren, dat is het onderscheidend vermogen van Fok!
Even meedelen in de herrie, wie weet gaat straks de rest van de straat ook mee doen.quote:
Officieel mag het tot 22u doordeweeksquote:Op donderdag 23 april 2009 21:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Even meedelen in de herrie, wie weet gaat straks de rest van de straat ook mee doen.
Nouk, jij hebt vast wel een linkje voor een heel lekker hardstyleplaatje voor me (als je er nog bent...)
dat je elkaar ziet en denkt: oja jij bent net zo'n triest geval als ik die heel de dag een beetje op internet rondhangt met je virtuele vriendenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh vandaar de onderling band die hebt met elkaar als elkaar ergens ontmoet.
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Even meedelen in de herrie, wie weet gaat straks de rest van de straat ook mee doen.
Nouk, jij hebt vast wel een linkje voor een heel lekker hardstyleplaatje voor me (als je er nog bent...)
Ik heb wel extreme metal voor je in de aanbieding.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's een nieuwe voor mij, hardstyle mét emotionele waardequote:Op donderdag 23 april 2009 21:48 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik wel, mét emotionele waarde voor mezelf
ik heb anders nog wel techno...quote:Op donderdag 23 april 2009 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb wel extreme metal voor je in de aanbieding.
Onder het mom van ik heb geen leven dus ik FOk!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat je elkaar ziet en denkt: oja jij bent net zo'n triest geval als ik die heel de dag een beetje op internet rondhangt met je virtuele vrienden
1 overleden vriend is zelfs een Speedcore plaat voor gemaakt...quote:Op donderdag 23 april 2009 21:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's een nieuwe voor mij, hardstyle mét emotionele waarde
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:50 schreef Rauw. het volgende:
[..]
1 overleden vriend is zelfs een Speedcore plaat voor gemaakt...
En op deze is een andere goede vriend van me begraven.
Overal zijn wetten voor.quote:
Ik ga maar even mijn Braziliaanse mp3tjes opzettenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja schade en schandequote:
Hehehequote:Op donderdag 23 april 2009 21:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga maar even mijn Braziliaanse mp3tjes opzetten
Dat is cool.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:50 schreef Rauw. het volgende:
[..]
1 overleden vriend is zelfs een Speedcore plaat voor gemaakt...
En op deze is een andere goede vriend van me begraven.
Wel meerdere keren meegemaakt dat je zo blauw als een tientje tegen een agent gaat aan ouwehoeren dat 'ie niet zo moeilijk moet doen...quote:Op donderdag 23 april 2009 21:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja schade en schande![]()
![]()
Maar meestal komen ze alleen maar zeggen dat de muziek zachter moet. En dan doe je dan gewoon en dan is het ook goed. Ze komen niet zo heel snel hoor
Hoor het wel vaker bij jongens tussen de 16 en 22quote:Op donderdag 23 april 2009 21:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's ook een eerste voor mij, begraven worden op hardstyle!
Waarom niet? Als de overledenen in kwestie daar van hield.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's ook een eerste voor mij, begraven worden op hardstyle!
Even wegdromenquote:
Kan ik me voorstellen, in zo'n gevalquote:Op donderdag 23 april 2009 21:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hoor het wel vaker bij jongens tussen de 16 en 22![]()
Hij had 3 weken voor zijn fatale ongeluk voor de grap tegen een vriend gezegd dat dit plaatje op zijn begrafenis gedraaid moest worden.
De CD is uit 't wrak gehaald.... Ja, ik heb er wel emotionele waarde aan
Dan heeft zo'n nummder inderdaad wel een extra betekennis.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hoor het wel vaker bij jongens tussen de 16 en 22![]()
Hij had 3 weken voor zijn fatale ongeluk voor de grap tegen een vriend gezegd dat dit plaatje op zijn begrafenis gedraaid moest worden.
De CD is uit 't wrak gehaald.... Ja, ik heb er wel emotionele waarde aan
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is cool.
Als ik ooit dood ga dan wil ik ook dat muziek gedraaid wordt dat ik leuk vind.
Ik ben er, met verf in mijn haarquote:Op donderdag 23 april 2009 21:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Sowiesoquote:Op donderdag 23 april 2009 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is cool.
Als ik ooit dood ga dan wil ik ook dat muziek gedraaid wordt dat ik leuk vind.
Precies wat ik zoek, hier zullen de buren van genieten!quote:
Deze versie is beterquote:Op donderdag 23 april 2009 21:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Precies wat ik zoek, hier zullen de buren van genieten!
Ik vond het contrast vooral leukquote:
Daarom heb ik nummers in mijn hoofd die toch niemand kent. Nummers van mijn Grote Held Nick Drake onder andere.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:59 schreef Ludootje het volgende:
Ik heb een beetje een dilemma wat betreft platen op mijn begrafenis... Van nummers die ik mooi vind, vind ik het zunt als mijn vrienden die associëren met mijn dood. Dan kunnen ze niet meer met plezier naar die nummers luisteren.
Ooooh, me is benieuwdquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zullen we wat leuks opsnorren op youtube?
Ik heb juist m'n momentje van "old times" weer als ik "perfect it" hoor...quote:Op donderdag 23 april 2009 21:59 schreef Ludootje het volgende:
Ik heb een beetje een dilemma wat betreft platen op mijn begrafenis... Van nummers die ik mooi vind, vind ik het zunt als mijn vrienden die associëren met mijn dood. Dan kunnen ze niet meer met plezier naar die nummers luisteren.
Heb ik op een begrafenis gehoord en sindsdien luister ik die plaat alleen maar als ik alleen op mijn kamer zit.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:00 schreef Rauw. het volgende:
Ik kan trouwens goodbye my lover van James Blunt niet meer aanhoren zonder te janken![]()
En dat is niet omdat het zo'n slecht nummer is
Ja he, erg groot contrastquote:Op donderdag 23 april 2009 22:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vond het contrast vooral leuk
En gelijk heb je. Ik heb nu Tracy Chapman opstaan.
Ik wil iets hebben wat mensen aan mij doet denken...quote:Op donderdag 23 april 2009 22:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom heb ik nummers in mijn hoofd die toch niemand kent. Nummers van mijn Grote Held Nick Drake onder andere.
Ik ben op zoek naar wat goeie club musicquote:
Ik kan stef bos met papa niet meer horen. Gedraaid toen mijn vader kanker kreeg.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:00 schreef Rauw. het volgende:
Ik kan trouwens goodbye my lover van James Blunt niet meer aanhoren zonder te janken![]()
En dat is niet omdat het zo'n slecht nummer is
Ik kan dat nummer niet horen omdat het de bittere waarheid is.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kan stef bos met papa niet meer horen. Gedraaid toen mijn vader kanker kreeg.
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:57 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Sowieso![]()
Mocht ik voor m'n 30e sterven dan:
Wat ook en heel tekenend nummer was voor me in de periode dat die vriend van me verongelukte
Het is ook waarquote:Op donderdag 23 april 2009 22:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik kan dat nummer niet horen omdat het de bittere waarheid is.
Ik zou het niet erg vinden. Als ik de helft bereik en zal worden wat hij is en heeft gedaan zal ik gelukkig zijnquote:
ik ook, hebben we bij mn stiefvader ook gedaan en dat was best leuk. het was nog wel iets te stoffig maar gezelliger lukte niet. eerste wat ik deed is een biertje pakkenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:57 schreef Belsezar het volgende:
Ik wil vrolijke muziek als ik overlijdMaak een feest van mijn crematie
Geniet van het leven zoals ik dat deed
Geen droevige koffie met cake naderhand. Nee een groot diner met daarna drankjes
Ik ook niet...quote:Op donderdag 23 april 2009 22:07 schreef Ludootje het volgende:
Bij deze heb ik dan weer helemaal niks:
Ik heb er nog een beetje gemengde gevoelens over...quote:Op donderdag 23 april 2009 22:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden. Als ik de helft bereik en zal worden wat hij is en heeft gedaan zal ik gelukkig zijn
I did it my wayquote:Op donderdag 23 april 2009 22:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik wil iets hebben wat mensen aan mij doet denken...Iets wat bij me past, en wat iedereen bij me vind passen
beetje te rustig.....quote:
Ik weet nog dat ik m'n zus aan het afbekken was... Ineens hoorde ik 3 klanken van dat nummer, mijn zus schreeuwde "Je bent net pa!"quote:
Nóg blonder? Ben benieuwd zaterdag!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:10 schreef Nouk84 het volgende:
Zo en nu mezelf weer mooi blond douchen
Gewoon het linkje in het reageerveld plakken, hij maakt er zelf dat linkje vanquote:Op donderdag 23 april 2009 22:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
beetje te rustig.....
hoe moet je trouwens youtube quoten hier?
Dat wordt een toffe dag.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nóg blonder? Ben benieuwd zaterdag!
Dat wil ik ook.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ook, hebben we bij mn stiefvader ook gedaan en dat was best leuk. het was nog wel iets te stoffig maar gezelliger lukte niet. eerste wat ik deed is een biertje pakkenstond ik daar in dat rijtje dat ze je handjes gaan geven, en tussendoor steeds slokjes bier
had mn stiefvader best om kunnen lachen denk ik
np: Frank Sinatra - My Way "My Way The Best Of Frank Sinatra (cd1)"quote:
Alohaquote:
Zoiets jaquote:Op donderdag 23 april 2009 22:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ook, hebben we bij mn stiefvader ook gedaan en dat was best leuk. het was nog wel iets te stoffig maar gezelliger lukte niet. eerste wat ik deed is een biertje pakkenstond ik daar in dat rijtje dat ze je handjes gaan geven, en tussendoor steeds slokjes bier
had mn stiefvader best om kunnen lachen denk ik
Hoooi Tijnquote:
Aaaahh... MAN natuurlijkquote:
Dat of het klonk verschrikkenlijk.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:13 schreef Rauw. het volgende:
[..]
np: Frank Sinatra - My Way "My Way The Best Of Frank Sinatra (cd1)"
Ik zat hem laatst mee te zingen, had niet door dat m'n moeder me zat te bekijken...
Ze was vrij verbaasd dat ik Frank Sinatra meezong
Carooltje!quote:
Mijn huisgenootjes zijn net naar de shop geweest. Ik blow bijna nooit maar vanavond maak ik denk ik een uitzondering...quote:Op donderdag 23 april 2009 22:15 schreef KudFokker het volgende:
Goedenavond
Gewoon een donderdag avond naar de stad zónder bier !!
Gewoon zorgen dat er genoeg drank is.quote:
Ik heb ook niet geblowedquote:Op donderdag 23 april 2009 22:15 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mijn huisgenootjes zijn net naar de shop geweest. Ik blow bijna nooit maar vanavond maak ik denk ik een uitzondering...
Wat heb je nodigquote:Op donderdag 23 april 2009 22:16 schreef Murmeli het volgende:
ik kan op youtube alleen maar met de telefoon opgenomen bagger vinden...iemand tips hoe ik wat fatsoenlijks kan vinden?
neuh heul nietquote:
nn djayzz!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:16 schreef djayzz het volgende:
Nou mensen, ik ga voor de verandering eens optijd naar bed!
Weltrusten
Truste Djayquote:Op donderdag 23 april 2009 22:16 schreef djayzz het volgende:
Nou mensen, ik ga voor de verandering eens optijd naar bed!
Weltrusten
Jaa doe jij ook maar eens rondvragen dan.. is mijn woordjequote:Op donderdag 23 april 2009 22:17 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Vraag het maar aan iedereen die mij goed kent!
dan had ze me vast gevraagd om te stoppenquote:Op donderdag 23 april 2009 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat of het klonk verschrikkenlijk.
Ik heb hem praktisch verzonnen!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa doe jij ook maar eens rondvragen dan.. is mijn woordje
Hoe kan dat nu weer?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:16 schreef Murmeli het volgende:
ik kan op youtube alleen maar met de telefoon opgenomen bagger vinden...iemand tips hoe ik wat fatsoenlijks kan vinden?
quote:
I am known under many names my good friendquote:
Hahaha echt niet... wie is hier nu de echte utrechterquote:
Ik!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahaha echt niet... wie is hier nu de echte utrechter
Slaap lekkerquote:Op donderdag 23 april 2009 22:19 schreef MNR het volgende:
Ow! Ik ga ook eens slapen. Ben wel aan mijn lekkere bedje toe.
Trustu Singles (lekker ontopic he?)
Pfft, dat zeiden wij jaren geleden al, toen ik nog in Zutphen woonde!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahaha echt niet... wie is hier nu de echte utrechter
Trustequote:Op donderdag 23 april 2009 22:19 schreef MNR het volgende:
Droom ze!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:19 schreef MNR het volgende:
Nouk de grote attractie van Zaterdagquote:Op donderdag 23 april 2009 22:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
* Ludootje klopt afquote:Op donderdag 23 april 2009 22:20 schreef MNR het volgende:
En weet je? Ik wil nog even zeggen dat ik het heel tof vind van Re, Mordreth en Krentebol dat ze Singles lekker in hun waarde laten
Waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:18 schreef Rauw. het volgende:
[..]
dan had ze me vast gevraagd om te stoppen
Echt niet! ikkequote:
Niet te hard straks horen ze het nog.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:20 schreef MNR het volgende:
En weet je? Ik wil nog even zeggen dat ik het heel tof vind van Re, Mordreth en Krentenbol dat ze Singles lekker in hun waarde laten
Ik val niet op blond. Komt er nog wat ander leuks?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nouk de grote attractie van Zaterdag
quote:
Jaa ikke komquote:Op donderdag 23 april 2009 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik val niet op blond. Komt er nog wat ander leuks?
Het kost minder moeite om het oogluikend toe staan in plaats van de reeks te sluiten en dan hele oorlogen via de R&P FB krijgt.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:20 schreef MNR het volgende:
En weet je? Ik wil nog even zeggen dat ik het heel tof vind van Re, Mordreth en Krentenbol dat ze Singles lekker in hun waarde laten
De ANWB voorspelt dat er grote drukte zal ontstaan op de A12 en de A4. Reizigers worden verzocht van het openbaar vervoer gebruik te maken. De NS zet extra treinen in. Zwarte zaterdag in April.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nouk de grote attractie van Zaterdag
Was wel het plan jahquote:
Jij dus ookquote:
Dan blijft mijn argument nog steeds overeind staanquote:Op donderdag 23 april 2009 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kost minder moeite om het oogluikend toe staan in plaats van de reeks te sluiten en dan hele oorlogen via de R&P FB krijgt.
nnquote:Op donderdag 23 april 2009 22:28 schreef Carooltje79 het volgende:
ikke ga me bedje opzoeken...
Truste!
Slaap lekker carooltjequote:Op donderdag 23 april 2009 22:28 schreef Carooltje79 het volgende:
Truste!
Ligt er nog een toffe vent in?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:28 schreef Carooltje79 het volgende:
Truste!
Weltrustenquote:Op donderdag 23 april 2009 22:28 schreef Carooltje79 het volgende:
Truste!
quote:
quote:
truste tijnquote:
Jij bent hier op fok! dus ben bang van nietquote:
Dat is de Goden verzoeken, dat je het weet!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jij bent hier op fok! dus ben bang van niet
hoezo?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat is de Goden verzoeken, dat je het weet!
Zaterdag na de meet misschien.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jij bent hier op fok! dus ben bang van niet
Ja dus?? haha dat wil toch nog niks zeggen....quote:
Dan ken jij mij nog niet!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dus?? haha dat wil toch nog niks zeggen....
Ahh dus straks krijgen we stonede Ludo posts?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:32 schreef Ludootje het volgende:
Maar goed, ga even bij huisgenootjes kijken, fijne avond voor nou!![]()
Jaaa tuurlijk dat zeggen ze allemaal...quote:
Ik ben niet allemaal.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaa tuurlijk dat zeggen ze allemaal...
Bij elkaar in de buurt wonen heeft zo wel voor als nadelen.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dus?? haha dat wil toch nog niks zeggen....
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jazekerquote:
En dat is dan weer mijn tekst!quote:
nee miss niet... dussssquote:
Lijkt me leukquote:Op donderdag 23 april 2009 22:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh dus straks krijgen we stonede Ludo posts?
Fijne avond amigo!
Have fun.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:36 schreef Carooltje79 het volgende:
maarreee ik ging naar bedje he
truste
Dusss weltrusten Qquote:
En elke keer uitstellenquote:Op donderdag 23 april 2009 22:36 schreef Carooltje79 het volgende:
maarreee ik ging naar bedje he
truste
Moet je dat nog vragen Tijgertje?quote:
Misschien wel.quote:
magnumquote:Op donderdag 23 april 2009 22:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Moet je dat nog vragen Tijgertje?
Dat was een kwartiertje terug wel andersquote:Op donderdag 23 april 2009 22:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
magnum![]()
jah duidelijk wel is rustig!
Handjes boven de dekens he!quote:
schat ik moest ff bellen met kwaak jaquote:Op donderdag 23 april 2009 22:39 schreef KudFokker het volgende:
Tsssk, PM ik Murm, antwoordt ze niet![]()
Prioriteiten stellen mevrouwtjequote:Op donderdag 23 april 2009 23:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
schat ik moest ff bellen met kwaak ja
Burdie! Jij bent er ook nog!quote:
Over wie heb je het nou?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Burdie!!!
![]()
nieuwsgierig aagje van me
over burdie... heel gek kind... ken jij die?quote:
Oeh die! Daar heb ik wel rare verhalen over gehoord jaquote:Op donderdag 23 april 2009 23:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
over burdie... heel gek kind... ken jij die?
die spoort echt niet hoor
Goedquote:Op donderdag 23 april 2009 23:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, heel soms kom ik even gluren of alles nog wel hetzelfde is hier.
How's life??
trustuhquote:Op donderdag 23 april 2009 23:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed
Maar nu lekker naar bedjeSlaap lekker allemaal!
![]()
met mij goed hoor. alleen geen zin in werk morgenquote:Op donderdag 23 april 2009 23:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oeh die! Daar heb ik wel rare verhalen over gehoord ja.
Maarreh... hoe is het met jou?.
Herkenbaar, maar dan om een andere redenquote:Op donderdag 23 april 2009 22:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kan stef bos met papa niet meer horen. Gedraaid toen mijn vader kanker kreeg.
En dat mogen we nietquote:Op donderdag 23 april 2009 23:36 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Je zou het bijna slowchat kunnen noemen.
sloooooooowwww chaaaaaaaaat.....quote:Op donderdag 23 april 2009 23:36 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Je zou het bijna slowchat kunnen noemen.
quote:
Wacht er nog een dagje mee...quote:
Geef de singles nog even een KF-post voor het slapen gaanquote:
Dat zou ik nou nooit doenquote:Op donderdag 23 april 2009 23:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
niet je macht als modje misbruiken he...dat doet tally ook niet
Hmmm even kijken of ik wat leuks kan verzinnen!quote:Op donderdag 23 april 2009 23:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Geef de singles nog even een KF-post voor het slapen gaan
er zijn vandaag geen goede replica's geweest
Ik weet een nieuw Fok!spelquote:Op donderdag 23 april 2009 23:48 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hmmm even kijken of ik wat leuks kan verzinnen!
dat is tochwel een beetje een KF post?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik weet een nieuw Fok!spel
Iemand geeft 5 tag's (de KudFokker-post graadmeter)en daar moet diegene een KF-post van maken
Damn, ik moet bij Endemol gaan werken met al die virals die ik uit de mouw schudt
Hij denkt dat hij een peer isquote:Op donderdag 23 april 2009 23:50 schreef Murmeli het volgende:
hey da's grappig... mijn appel heeft een identiteits crisis
he jij rot es op joh gekquote:Op donderdag 23 april 2009 23:50 schreef Murmeli het volgende:
hey da's grappig... mijn appel heeft een identiteits crisis
ja goed maar i kgeloof dat er een eend aan mijn account zitquote:Op donderdag 23 april 2009 23:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Oefenwedstrijd! dik gewonnen
Hoe was jouw avond?
Gespleten persoonlijkheidquote:
kwaak!quote:Op donderdag 23 april 2009 23:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja goed maar i kgeloof dat er een eend aan mijn account zit
en mij tegelijk betrapt dat ik niet kan stoppen met fokken
maar wacht even, ik kan dit helemaal niet zijn, want ik ging vroeg slapen. Zou dit dat een rare droom zijn waarin Murmelientje droomt dat ze op fok post terwijl ze eigenlijk al lang en breed in bed ligt te slapen?quote:
kwaak wil jij even mijn account uitloggen en op je eigen account verder rellen?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar wacht even, ik kan dit helemaal niet zijn, want ik ging vroeg slapen. Zou dit dat een rare droom zijn waarin Murmelientje droomt dat ze op fok post terwijl ze eigenlijk al lang en breed in bed ligt te slapen?
Sterk spul man... die LSD
quote:Op donderdag 23 april 2009 23:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kwaak wil jij even mijn account uitloggen en op je eigen account verder rellen?
please.....
je moet niet om hem lachen... hij is niet lief, hij verdient straf...quote:
Kwaak, jammer johquote:Op donderdag 23 april 2009 23:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je moet niet om hem lachen... hij is niet lief, hij verdient straf...
ah ik weet het al...pikstraf dit weekend!!!
gaat dat jou wel lukken?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je moet niet om hem lachen... hij is niet lief, hij verdient straf...
ah ik weet het al...pikstraf dit weekend!!!
Kwaak!!!! kap nah!quote:Op donderdag 23 april 2009 23:59 schreef Murmeli het volgende:
ach weet je wat het is... die pikstraf hou ik toch niet vol
De groene natuurlijk !quote:
quote:Ik was zojuist aan het fietsen op mijn super snelle gazelle fiets van 1378 euro. Hij heeft trouwens gouden remkabels en verchroomde handvatten. Die had ik laten verchromen door de vader van een chickie die ik gescoord had toen ze tijdens het fierljeppen de verkeerde kant op ging.
Ik zag het beeld al voor mij dat ze keihard op de betonnen vloer zou vallen, dus ik snelde te hulp zoals het een ware mensenredder betaamt. Ik stond op, ik perste alle kracht die ik had naar mijn benen zodat ik op mijn gloednieuwe nike’s van 210 euro, die ik gekocht heb bij footlocker, een adembenemende snelheid behaalde. Maar ik wist dat ik dat aankon. Ik heb namelijk wel eens naar de marathon gekeken.
Toen ik er aankwam heb ik mij nog net in een split second onder die chick kunnen gooien zodat ze een zachte landing had! Ze kwam met die lekkere billen boven op mij terecht. Toen heb ik stiekem in haar billen geknepen.
Ik ben daarna met haar op mijn schouder in die paal geklommen en zo alsnog naar de overkant gesprongen.
Ze was zo onder de indruk dat ze gelijk mee wilde naar me huis. Ik was helemaal in mijn nopjes, kon ik haar die boomlauwe tv laten checken van 1945 euro.
Daarna heb ik samen met haar de springveren onder mijn bed laten werken. Alleen moest ik weer denken aan dat meisje waar ik 4 jaar mee samen was en toen was ik voor het eerst niet klaargekomen tijdens het seks hebben. Maar nu kan ik me wel elke avond fappen met haar in mijn gedachten!
quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:03 schreef Murmeli het volgende:
ik denk dat i keens een ipod uit het raam moet gaan gooien...
oh of mn reet gaan afvegen met een bepaalde tandenborstel..
oh wacht...iemand nog behoefte aan huissleutels van een appartementje in de buurt van den haag?
Truste kikkerquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Is goed... ruilen tegen een paar sleutels van een bovenwoning ergens in het r'damse??
Maar goed ik ga echt slapen, morgen weer een drukke dag!...
Weltrusten iedereen, en Murmelientje
quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:04 schreef JonKeL het volgende:
Sorry de master moet het nu toch maar zelf doen want dit is helemaal niks geworden![]()
Heb geen inspiratie op dit moment....
[..]
he kwaak takkejong log je mij ff uit?quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Is goed... ruilen tegen een paar sleutels van een bovenwoning ergens in het r'damse??
Maar goed ik ga echt slapen, morgen weer een drukke dag!...
Weltrusten iedereen, en Murmelientje
Ik vond hem goedquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:04 schreef JonKeL het volgende:
Sorry de master moet het nu toch maar zelf doen want dit is helemaal niks geworden![]()
Heb geen inspiratie op dit moment....
[..]
je mag die in de omgevin van den haag wel hebben..quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:06 schreef automatic_ het volgende:
Ik wil wel sleutels! Beide plekken zijn wel leuk
Neem jij Rotterdam. dan pak ik dat extra huisje in Den Haag.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:06 schreef automatic_ het volgende:
Ik wil wel sleutels! Beide plekken zijn wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |