Ik!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:22 schreef MNR het volgende:
Ah, dacht al
Aha, en wie komen er tot nu toe?
En ik!quote:
Die van mei kan ik niet, ga ik met mijn nichtjes naar dequote:Op donderdag 23 april 2009 21:25 schreef liefie_ het volgende:
nou ik weet niks van de meet in september? dus ik bedoelde die in mei
Volgens mij best een hoop mensen van hier. Onder voorbehoud: B, dawg, Nouk, Q, auto_, Ado geloof ik zelfs, Duim... En nog een hoop meer. Box en Cue dacht ik ook. Oh, en ik natuurlijk.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:25 schreef liefie_ het volgende:
nou ik weet niks van de meet in september? dus ik bedoelde die in mei
Hoiquote:
Doe dan "When you say nothing at all"quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb een semi afspraak staan, daar laat ik het even van afhangen. Maar je gaat met echt wel een keer ontmoeten hoor Box. Sowieso in september
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:28 schreef MNR het volgende:
Ah, dus voor de samenvatting:
mini meet is zaterdag a.s @Scheveningen
Middle meet is 9 mei @ <zie OP>
En grote meet is in september = grote Fok!Meet
Yep!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:28 schreef MNR het volgende:
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Doe dan "When you say nothing at all"
Dus het wordt gezellig.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Volgens mij best een hoop mensen van hier. Onder voorbehoud: B, dawg, Nouk, Q, auto_, Ado geloof ik zelfs, Duim... En nog een hoop meer. Box en Cue dacht ik ook. Oh, en ik natuurlijk.
Dat is toch de MEI meet mensen ?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Volgens mij best een hoop mensen van hier. Onder voorbehoud: B, dawg, Nouk, Q, auto_, Ado geloof ik zelfs, Duim... En nog een hoop meer. Box en Cue dacht ik ook. Oh, en ik natuurlijk.
Ja dat klopt. Nog een meet tussen door plannen?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:28 schreef MNR het volgende:
Ja, daar had ik het overquote:Op donderdag 23 april 2009 21:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat is toch de MEI meet mensen ?
Voor scheveningen is het KZ de contactpersoon MNR
Keej thanks Box. Ik kijk nog even wat mijn vriendinnetje doet zatedag (we hebben nog geen afspraken voor de tijd gemaakt) en anders kom ik misschien wel richting Scheveningen. Waarom niet?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat is toch de MEI meet mensen ?
Voor scheveningen is het KZ de contactpersoon MNR
Nee hoor, ik vat graag samen (dat weet ik zeker dat ik het goed begrepen heb). Ik werk misschien een beetje te veel en hard atmquote:Op donderdag 23 april 2009 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Nog een meet tussen door plannen?
ow nee, maar ik kan dan sowieso ook nietquote:Op donderdag 23 april 2009 21:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Die van mei kan ik niet, ga ik met mijn nichtjes naar deEfteling
Ben jij misschien van plan om te gaan?
ik kom alleen op de 10 jaar fok meet denk ikquote:Op donderdag 23 april 2009 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
Ik kom ook naar de meet in Scheveningen.En 9 mei kom ik ook. En de FOK! 10 jaar meet ga ik ook heen.
Dat was kut zeg.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Kan ik al die mensen die ik 's ochtends begroet eens een keer in het echt zien. De laatste keer was 2 jaar of zo Q.? (toen bij Van Der Valk restaurant?)
Niks mis met samenvatten.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vat graag samen (dat weet ik zeker dat ik het goed begrepen heb). Ik werk misschien een beetje te veel en hard atm
(daar doe ik ook de hele dag niets anders dan afstemmen)
Leukquote:Op donderdag 23 april 2009 21:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
ik kom alleen op de 10 jaar fok meet denk ik
Vond je? Ik vond het wel gezellig. Gewoon alleen al om de mensen een keer in het echt te zien. Was funny. En jij zat links schuin tegenover mij. Remember?quote:
Ow ja!quote:
Toen MNR zwoer om nooit meer zo'n organisatie op zich te nemen?quote:
Ik sta vast bij te praten in de PUB hoekquote:Op donderdag 23 april 2009 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
LeukAlvast een vaag bekende dan.
Heb ik dat gezegd ja?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Toen MNR zwoer om nooit meer zo'n organisatie op zich te nemen?.
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:41 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik sta vast bij te praten in de PUB hoek
Inderdaad mensen van Fok! in het echt ontmoeten is altijd leuk.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond het wel gezellig. Gewoon alleen al om de mensen een keer in het echt te zien. Was funny. En jij zat links schuin tegenover mij. Remember?
Aah tof geen verwachtingen natuurlijkquote:Op donderdag 23 april 2009 21:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Keej thanks Box. Ik kijk nog even wat mijn vriendinnetje doet zatedag (we hebben nog geen afspraken voor de tijd gemaakt) en anders kom ik misschien wel richting Scheveningen. Waarom niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |