ow maar nu we op een lijn zitten kan ik wel ff mijn licht laten schijnen over dat dubbel op gedeeltequote:Op donderdag 23 april 2009 20:57 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Sorry...
Zo'n irritante tikfout die je gauw maakt...
Gewoon een auto kopen met een kleine moter dan kan je ook niet zo hard rijden.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zachtjes rijden is zo saai dan ga ik me vervelen. gelukkig vind ik het al snel hard dus ik hoef niet zo heel hard te scheuren om wakker te blijven, maar dan nog, zachtjes rijden blijft saai...
ja met 100 bedoel ik zachtjes ja.quote:
ik heb zelf geen auto en die van kwaak kan gelukkig hardquote:Op donderdag 23 april 2009 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon een auto kopen met een kleine moter dan kan je ook niet zo hard rijden.
Dat haalt mijn auto niet eens 150.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja met 100 bedoel ik zachtjes ja.
mijn kinderhandje is gauw gevuld, 120 trek ik al een heel stuk beter
gelukkig rijd ik nu bijna nooit, toen ik wel veel reed was 150 mijn favo snelheid en toch nooit geflitst(ik wist waar het kon, hihi)
maar ik ben dan ook wel zo'n mietje dat ik ook niet harder durf dan 150...denk dat ik het nu niet eens haal
ik heb al gegeten maar ik heb een ouderwetse bankhang avond met mezelf en nu heb ik zin in chips of zoquote:Op donderdag 23 april 2009 21:00 schreef Murmeli het volgende:
ik maak intussen ff wat te eten hoor, begin trek te krijgen
Dat zul je zaterdag zienquote:
Ja maar de politie heeft wettelijk gezien toch zelf al de ruimte om hier tegen op te treden als uitvoerend instrument van de overheid/gemeente?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow maar nu we op een lijn zitten kan ik wel ff mijn licht laten schijnen over dat dubbel op gedeelte
het staat er dan in zodat de gemeente de ruimte heeft om het ook zelf af te handelen of van die verordeningen te geven
dacht ik
Dat kan ook. Wie betaald de boetes?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb zelf geen auto en die van kwaak kan gelukkig hard![]()
maargoed daar heb ik pas 2x in gereden
ja maar zo hoef je het OM niet telkens er bij te betrekken en zoquote:Op donderdag 23 april 2009 21:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja maar de politie heeft wettelijk gezien toch zelf al de ruimte om hier tegen op te treden als uitvoerend instrument van de overheid/gemeente?
Hahah ik ga dus echt nooi harder dan 30 km/p te hard, dat wel doen is gewoon domquote:Op donderdag 23 april 2009 20:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja met 100 bedoel ik zachtjes ja.
mijn kinderhandje is gauw gevuld, 120 trek ik al een heel stuk beter
gelukkig rijd ik nu bijna nooit, toen ik wel veel reed was 150 mijn favo snelheid en toch nooit geflitst(ik wist waar het kon, hihi)
maar ik ben dan ook wel zo'n mietje dat ik ook niet harder durf dan 150...denk dat ik het nu niet eens haal
Jawelquote:
Dus jij rijdt wel 50 km/u in een 30-zone?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahah ik ga dus echt nooi harder dan 30 km/p te hard, dat wel doen is gewoon dom
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij rijdt wel 50 km/u in een 30-zone?
Chill, ik ben erquote:
Kom jij ook danquote:
Meer respect hebben voor andere mensen & blijer zijn met wat ik wél heb ipv treuren om wat ik niet heb.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
welke 2 heb je al kunnen schrappen?
Wat mooi R&P-technisch verantwoord!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:12 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Meer respect hebben voor andere mensen & blijer zijn met wat ik wél heb ipv treuren om wat ik niet heb.
Je weet dat je met 2 keer de maximum snelheid ook je rijbewijs kwijt bent?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja die gekken van gemeentes zijn dus alle andere wegen dan ring wegen naar 30 aan het transformeren, woonerf is andere koek
Er wordt sowieso wat afgemeet in dit topic.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:12 schreef liefie_ het volgende:
gaan jullie nou allemaal zaterdag al meeten?
die grote meet zorgt wel voor meer kleine meets heb ik het idee
als ik de auto mee heb genomen moet ik betalen denk ik....quote:Op donderdag 23 april 2009 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan ook. Wie betaald de boetes?![]()
Wat ga je eten dan?
En met twee verschillende maten ook zelfs!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er wordt sowieso wat afgemeet in dit topic.
XXL Tieten?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En met twee verschillende maten ook zelfs!
Dat lijkt me logisch.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
als ik de auto mee heb genomen moet ik betalen denk ik....
ik eet sla en gebakken aardappels en vegodingen, zelfde als gisteren...had over...
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En met twee verschillende maten ook zelfs!
Ja de pre-singlemeet bij KZ in scheveningen.quote:
Meten met twee maten, een uitdrukking.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch.
LekkerIk krijg honger van. Ik ga zo maar eens wat aardbijen met vanillavla eten.
[..]
Niet officeel ! maar ja, kom je ookquote:
Okequote:Op donderdag 23 april 2009 21:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Meten met twee maten, een uitdrukking.
Ik heb een semi afspraak staan, daar laat ik het even van afhangen. Maar je gaat met echt wel een keer ontmoeten hoor Box. Sowieso in septemberquote:Op donderdag 23 april 2009 21:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Niet officeel ! maar ja, kom je ook![]()
![]()
Of moet ik echt een persoonlijke meet plannen om je in het echt eens te mogen beleven
Op het strand van Scheveningen.quote:
Grote meet = september meet of mei meet?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:23 schreef liefie_ het volgende:
wie gaan er eigenlijk allemaal naar de grote meet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |