Zelfde stuk, maar toen de week erna...quote:
Jaa nadat Nouk zo aan het vertellen was voer boete bij Arnhem dacht ik ook de sjaak te zijn maar het valt nog meequote:Op donderdag 23 april 2009 20:24 schreef Ludootje het volgende:
Ik krijg binnenkort na vijfentwintig jaar ook mijn allereerste fanmail uit Leeuwarden!
Maandelijks weten ze mij te vindenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:24 schreef Ludootje het volgende:
Ik krijg binnenkort na vijfentwintig jaar ook mijn allereerste fanmail uit Leeuwarden!
Koester hetquote:Op donderdag 23 april 2009 20:24 schreef Ludootje het volgende:
De mijne gaat 75 of 90 euro zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa nadat Nouk zo aan het vertellen was voer boete bij Arnhem dacht ik ook de sjaak te zijn maar het valt nog mee
Haha oké. Nu weet je dat je daar heel goed moet uitkijken..!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zelfde stuk, maar toen de week erna...
Boete op de weg naar Arnhem, was de trajectcontrole (quote:Op donderdag 23 april 2009 20:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa nadat Nouk zo aan het vertellen was voer boete bij Arnhem dacht ik ook de sjaak te zijn maar het valt nog mee
Dag dag!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heey mupkes, ik ben er vandoor!
Ik heb m'n snelheidboete en andere boete ook bewaard haha.quote:
Ik vond het wel tijd worden dat ik erkenning kreeg voor het feit dat ik een boefje ben!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb m'n snelheidboete en andere boete ook bewaard haha.
Dat is wel slechtquote:Op donderdag 23 april 2009 20:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Boete op de weg naar Arnhem, was de trajectcontrole () bij Nieuwegein...
Ja hier mist een deel van het verhaalquote:Op donderdag 23 april 2009 20:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb m'n snelheidboete en andere boete ook bewaard haha.
Haha, maar jij vindt iedereen een boefje!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik vond het wel tijd worden dat ik erkenning kreeg voor het feit dat ik een boefje ben!
Ik zal niet meer reageren.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja hier mist een deel van het verhaal![]()
Wat kan ik eraan veranderen dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:31 schreef liefie_ het volgende:
ik snap niet dat jullie dat niet erg vinden een boete
maar ja ik ben irl heel braaf haha
Ja maar ik heb er zélf nooit officieel erkenning voor gekregen...quote:Op donderdag 23 april 2009 20:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, maar jij vindt iedereen een boefje!
je moet zorgen dat je ze sowieso niet krijgtquote:
Weetje hoe lekker beetje doorrijden isquote:Op donderdag 23 april 2009 20:31 schreef liefie_ het volgende:
ik snap niet dat jullie dat niet erg vinden een boete
maar ja ik ben irl heel braaf haha
Mag dat niet dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja maar ik heb er zélf nooit officieel erkenning voor gekregen...
Nu kan ik het overtreden van artikel 81 van de Algemene Plaatselijke Verordening van Utrecht op mijn wc-deur krijten.
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
je moet zorgen dat je ze sowieso niet krijgt
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
Weetje hoe lekker beetje doorrijden ismaar het is ook de kunst om ze niet te halen natuurlijk
Het verhandelen in drugs is toch per definitie verboden in Nederland?quote:Artikel 68
Verbod begeven op de weg of het water om drugs te verhandelen
Onverminderd het bepaalde in de Opiumwet is het verboden op of aan de weg post te vatten of
zich daar heen en weer te bewegen en zich op of aan wegen in of op een voertuig te bevinden of
daarmee heen en weer of rond te rijden of op of aan openbaar water post te vatten, zich daar
heen en weer te bewegen, alsmede zich op of aan het openbaar water in of op een vaartuig te
bevinden of daarmee heen en weer te varen, met het kennelijk doel om middelen als bedoeld in
de artikelen 2 en 3 van de Opiumwet, of daarop gelijkende waar, al dan niet tegen betaling af te
leveren, aan te bieden of te verwerven, daarbij behulpzaam te zijn of daarin te bemiddelen.
Nee, niet binnen de bebouwde kom. Daarom staat het ook in de APVquote:
Ik snap er werkelijk niks van. Kan iemand mij vertellen wat daar staat.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:40 schreef Ludootje het volgende:
Wtf, staan ook vreemde dingen in die AVP:
[..]
Het verhandelen in drugs is toch per definitie verboden in Nederland?
Oke, goed dat ik dat weet.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee, niet binnen de bebouwde kom. Daarom staat het ook in de AVP
Dat je niet op straat of vanaf de gracht drugs mag dealen.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap er werkelijk niks van. Kan iemand mij vertellen wat daar staat.
Hoezo heb je zo'n slecht humeur dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:45 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga nog maar wat lezen.... Niet dat m'n humeur daar beter van wordt, maar toch...
ik kijk dreamgirls! hardstikke leuk!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:45 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga nog maar wat lezen.... Niet dat m'n humeur daar beter van wordt, maar toch...
Reken je fit!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:46 schreef Rauw. het volgende:
Hmmm, ik ben weer eens lekker mijzelf aan het evalueren...
Things to change:
Minder stappen (wat meer bij vrienden thuis gaan zitten gevolgd door een goede nachtrust)
Op de centen letten (Kijken of ik het nodig ben voor ik het aankoop)
en meer sporten (m'n sportschoolabbonement weer betalen en minimaal 3x in de week fitnessen)
3 actiepunten minder dan de laatste evaluatie
1 nieuwe![]()
en 2 die nog steeds staan sinds de laatste![]()
Dat zou betekenen dat als ik deze punten doorvoer dat ik goed op weg ben![]()
Oh staat dat er. Dus binnenshuis mag het wel.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat je niet op straat of vanaf de gracht drugs mag dealen.
Precies, zoals het in de APV staat wel. Maar dan heb je natuurlijk ook nog de Opiumwet waar je je aan moet houden. Zal wel meer als aanvulling bedoeld zijn, maar enigszins dubbelop als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh staat dat er. Dus binnenshuis mag het wel.
Het is gewoon fijn om te zien dat ik van 5 actiepunten nog maar 3 overheb binnen een aantal maandenquote:
Inderdaad de AVP is een aanvulling op bestaanden wetten en regels.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Precies, zoals het in de AVP staat wel. Maar dan heb je natuurlijk ook nog de Opiumwet waar je je aan moet houden. Zal wel meer als aanvulling bedoeld zijn, maar enigszins dubbelop als je het mij vraagt.
Dat zijn nog nette bedragen!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:48 schreef Rauw. het volgende:
Mijn laatste boete was trouwens 16 euro, normaal zie ik die boefjes altijd wel staan flitsen aan de kant, deze keer net iets te laat![]()
Hoogste boete ooit was 49 euro, kwam dagelijks langs een flitspaal die al een aantal jaar buiten gebruik was.
Totdat ik na al die jaren weer eens op de foto kwam
welke 2 heb je al kunnen schrappen?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:49 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Het is gewoon fijn om te zien dat ik van 5 actiepunten nog maar 3 overheb binnen een aantal maanden
Reken er maar dat je die bekeuring krijgt.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat zijn nog nette bedragen!
Ik hoop dat die agent van mij het in de drukte vergeten is... Hij had me niet eens een echte bon gegeven, alleen mijn gegevens in zijn notitieboekje genoteerd (waarschijnlijk om later goed uit te schrijven) omdat ze het zo druk hadden. Zou mij wel minimaal 75 euro schelen...
zachtjes rijden is zo saai dan ga ik me vervelen. gelukkig vind ik het al snel hard dus ik hoef niet zo heel hard te scheuren om wakker te blijven, maar dan nog, zachtjes rijden blijft saai...quote:Op donderdag 23 april 2009 20:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
Weetje hoe lekker beetje doorrijden ismaar het is ook de kunst om ze niet te halen natuurlijk
Zoals 100quote:Op donderdag 23 april 2009 20:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zachtjes rijden is zo saai dan ga ik me vervelen. gelukkig vind ik het al snel hard dus ik hoef niet zo heel hard te scheuren om wakker te blijven, maar dan nog, zachtjes rijden blijft saai...
Sorry...quote:Op donderdag 23 april 2009 20:56 schreef liefie_ het volgende:
jongens bedoelen jullie niet gewoon de APV ipv die AVP waar jullie het nu al posts lang over hebben?
Euh jaquote:Op donderdag 23 april 2009 20:56 schreef liefie_ het volgende:
jongens bedoelen jullie niet gewoon de APV ipv die AVP waar jullie het nu al posts lang over hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |