Wat mooi R&P-technisch verantwoord!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:12 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Meer respect hebben voor andere mensen & blijer zijn met wat ik wél heb ipv treuren om wat ik niet heb.
Je weet dat je met 2 keer de maximum snelheid ook je rijbewijs kwijt bent?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja die gekken van gemeentes zijn dus alle andere wegen dan ring wegen naar 30 aan het transformeren, woonerf is andere koek
Er wordt sowieso wat afgemeet in dit topic.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:12 schreef liefie_ het volgende:
gaan jullie nou allemaal zaterdag al meeten?
die grote meet zorgt wel voor meer kleine meets heb ik het idee
als ik de auto mee heb genomen moet ik betalen denk ik....quote:Op donderdag 23 april 2009 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan ook. Wie betaald de boetes?![]()
Wat ga je eten dan?
En met twee verschillende maten ook zelfs!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er wordt sowieso wat afgemeet in dit topic.
XXL Tieten?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En met twee verschillende maten ook zelfs!
Dat lijkt me logisch.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
als ik de auto mee heb genomen moet ik betalen denk ik....
ik eet sla en gebakken aardappels en vegodingen, zelfde als gisteren...had over...
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En met twee verschillende maten ook zelfs!
Ja de pre-singlemeet bij KZ in scheveningen.quote:
Meten met twee maten, een uitdrukking.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch.
LekkerIk krijg honger van. Ik ga zo maar eens wat aardbijen met vanillavla eten.
[..]
Niet officeel ! maar ja, kom je ookquote:
Okequote:Op donderdag 23 april 2009 21:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Meten met twee maten, een uitdrukking.
Ik heb een semi afspraak staan, daar laat ik het even van afhangen. Maar je gaat met echt wel een keer ontmoeten hoor Box. Sowieso in septemberquote:Op donderdag 23 april 2009 21:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Niet officeel ! maar ja, kom je ook![]()
![]()
Of moet ik echt een persoonlijke meet plannen om je in het echt eens te mogen beleven
Op het strand van Scheveningen.quote:
Grote meet = september meet of mei meet?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:23 schreef liefie_ het volgende:
wie gaan er eigenlijk allemaal naar de grote meet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |