En dat mogen we nietquote:Op donderdag 23 april 2009 23:36 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Je zou het bijna slowchat kunnen noemen.
sloooooooowwww chaaaaaaaaat.....quote:Op donderdag 23 april 2009 23:36 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Je zou het bijna slowchat kunnen noemen.
quote:
Wacht er nog een dagje mee...quote:
Geef de singles nog even een KF-post voor het slapen gaanquote:
Dat zou ik nou nooit doenquote:Op donderdag 23 april 2009 23:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
niet je macht als modje misbruiken he...dat doet tally ook niet
Hmmm even kijken of ik wat leuks kan verzinnen!quote:Op donderdag 23 april 2009 23:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Geef de singles nog even een KF-post voor het slapen gaan
er zijn vandaag geen goede replica's geweest
Ik weet een nieuw Fok!spelquote:Op donderdag 23 april 2009 23:48 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hmmm even kijken of ik wat leuks kan verzinnen!
dat is tochwel een beetje een KF post?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik weet een nieuw Fok!spel
Iemand geeft 5 tag's (de KudFokker-post graadmeter)en daar moet diegene een KF-post van maken
Damn, ik moet bij Endemol gaan werken met al die virals die ik uit de mouw schudt
Hij denkt dat hij een peer isquote:Op donderdag 23 april 2009 23:50 schreef Murmeli het volgende:
hey da's grappig... mijn appel heeft een identiteits crisis
he jij rot es op joh gekquote:Op donderdag 23 april 2009 23:50 schreef Murmeli het volgende:
hey da's grappig... mijn appel heeft een identiteits crisis
ja goed maar i kgeloof dat er een eend aan mijn account zitquote:Op donderdag 23 april 2009 23:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Oefenwedstrijd! dik gewonnen
Hoe was jouw avond?
Gespleten persoonlijkheidquote:
kwaak!quote:Op donderdag 23 april 2009 23:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja goed maar i kgeloof dat er een eend aan mijn account zit
en mij tegelijk betrapt dat ik niet kan stoppen met fokken
maar wacht even, ik kan dit helemaal niet zijn, want ik ging vroeg slapen. Zou dit dat een rare droom zijn waarin Murmelientje droomt dat ze op fok post terwijl ze eigenlijk al lang en breed in bed ligt te slapen?quote:
kwaak wil jij even mijn account uitloggen en op je eigen account verder rellen?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar wacht even, ik kan dit helemaal niet zijn, want ik ging vroeg slapen. Zou dit dat een rare droom zijn waarin Murmelientje droomt dat ze op fok post terwijl ze eigenlijk al lang en breed in bed ligt te slapen?
Sterk spul man... die LSD
quote:Op donderdag 23 april 2009 23:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kwaak wil jij even mijn account uitloggen en op je eigen account verder rellen?
please.....
je moet niet om hem lachen... hij is niet lief, hij verdient straf...quote:
Kwaak, jammer johquote:Op donderdag 23 april 2009 23:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je moet niet om hem lachen... hij is niet lief, hij verdient straf...
ah ik weet het al...pikstraf dit weekend!!!
gaat dat jou wel lukken?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je moet niet om hem lachen... hij is niet lief, hij verdient straf...
ah ik weet het al...pikstraf dit weekend!!!
Kwaak!!!! kap nah!quote:Op donderdag 23 april 2009 23:59 schreef Murmeli het volgende:
ach weet je wat het is... die pikstraf hou ik toch niet vol
De groene natuurlijk !quote:
quote:Ik was zojuist aan het fietsen op mijn super snelle gazelle fiets van 1378 euro. Hij heeft trouwens gouden remkabels en verchroomde handvatten. Die had ik laten verchromen door de vader van een chickie die ik gescoord had toen ze tijdens het fierljeppen de verkeerde kant op ging.
Ik zag het beeld al voor mij dat ze keihard op de betonnen vloer zou vallen, dus ik snelde te hulp zoals het een ware mensenredder betaamt. Ik stond op, ik perste alle kracht die ik had naar mijn benen zodat ik op mijn gloednieuwe nike’s van 210 euro, die ik gekocht heb bij footlocker, een adembenemende snelheid behaalde. Maar ik wist dat ik dat aankon. Ik heb namelijk wel eens naar de marathon gekeken.
Toen ik er aankwam heb ik mij nog net in een split second onder die chick kunnen gooien zodat ze een zachte landing had! Ze kwam met die lekkere billen boven op mij terecht. Toen heb ik stiekem in haar billen geknepen.
Ik ben daarna met haar op mijn schouder in die paal geklommen en zo alsnog naar de overkant gesprongen.
Ze was zo onder de indruk dat ze gelijk mee wilde naar me huis. Ik was helemaal in mijn nopjes, kon ik haar die boomlauwe tv laten checken van 1945 euro.
Daarna heb ik samen met haar de springveren onder mijn bed laten werken. Alleen moest ik weer denken aan dat meisje waar ik 4 jaar mee samen was en toen was ik voor het eerst niet klaargekomen tijdens het seks hebben. Maar nu kan ik me wel elke avond fappen met haar in mijn gedachten!
quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:03 schreef Murmeli het volgende:
ik denk dat i keens een ipod uit het raam moet gaan gooien...
oh of mn reet gaan afvegen met een bepaalde tandenborstel..
oh wacht...iemand nog behoefte aan huissleutels van een appartementje in de buurt van den haag?
Truste kikkerquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Is goed... ruilen tegen een paar sleutels van een bovenwoning ergens in het r'damse??
Maar goed ik ga echt slapen, morgen weer een drukke dag!...
Weltrusten iedereen, en Murmelientje
quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:04 schreef JonKeL het volgende:
Sorry de master moet het nu toch maar zelf doen want dit is helemaal niks geworden![]()
Heb geen inspiratie op dit moment....
[..]
he kwaak takkejong log je mij ff uit?quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Is goed... ruilen tegen een paar sleutels van een bovenwoning ergens in het r'damse??
Maar goed ik ga echt slapen, morgen weer een drukke dag!...
Weltrusten iedereen, en Murmelientje
Ik vond hem goedquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:04 schreef JonKeL het volgende:
Sorry de master moet het nu toch maar zelf doen want dit is helemaal niks geworden![]()
Heb geen inspiratie op dit moment....
[..]
je mag die in de omgevin van den haag wel hebben..quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:06 schreef automatic_ het volgende:
Ik wil wel sleutels! Beide plekken zijn wel leuk
Neem jij Rotterdam. dan pak ik dat extra huisje in Den Haag.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:06 schreef automatic_ het volgende:
Ik wil wel sleutels! Beide plekken zijn wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |